Pedraforca (II)

Ensenya'ns aquí les teves fotografies de paisatge, amb arbres o semàfors, natural o urbà... Tot el que abasta la vista!

Pedraforca (II)

EntradaAutor: atzu Data: dc. maig 18, 2011 6:05 pm

Doncs aquí, una de més personal buscant potser una mica més la geometria que no pas un concepte de paisatge, i a part, una panoràmica (de 5 fotos crec). La panoràmica, crec que NO me n'he sortit prou bé, perquè veig un efecte de barril encara important tot i haver corregit força la perspectiva, però com que està feta a partir de 5 fotos a 12 mm imagino que deu ser impossible obtenir una perspectiva "correcta", wenu, aviam com ho veieu vosaltres.

12

...noto que els dies del mega contrast a totes les zones queden cada cop més lluny :)
atzu
Amic d'EF

Entrades: 2206
Membre des de: dl. març 31, 2008 6:14 pm
Ubicació: Figueres

Re: Pedraforca (II)

EntradaAutor: Jasdg Data: dc. maig 18, 2011 6:45 pm

Mmmmm, no sé. S'acosten una miqueta més a "Atzu" però em fa la sensació que no estàs arriscant molt. El meu punt de vista, és clar.

Et vas fixar el contrast que hi havia a les muntanyes amb els colors del bosc?
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3517
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: Pep Data: dc. maig 18, 2011 6:46 pm

A mi m'agraden les dues, la primera més personal potser i la segona es una bona pano...

...noto que els dies del mega contrast a totes les zones queden cada cop més lluny :)

benvingut al club
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: edSELVA Data: dc. maig 18, 2011 7:55 pm

Atzu, em sap greu però a mi aquestes dues no em diuen massa res... :(
edSELVA
Amic d'EF

Entrades: 688
Membre des de: ds. maig 02, 2009 4:16 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: joan trujillo Data: dc. maig 18, 2011 9:24 pm

A mi m'agraden força, es el que hi ha amb una mostra de interpretació fotogràfica. El lloc el conec i se que es difícil de treure'n fotos, suposo que es d'aquells llocs que has d'anar-hi moltes vegades per començar a treure-li el suc.
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am

EntradaAutor: rafelvng Data: dc. maig 18, 2011 10:14 pm

La primera no em diu res i a més veig el bosc una mica estrany. La segona no està malament com a panoràmica, tot i que a l'hora que esta feta d'aquest tipus de fotos no es pot esperar gran cosa. Tanmateix, i ha una part a l'esquerra que es veu una zona com més clara, que no acabo de veure bé.
rafelvng
Amic d'EF

Entrades: 710
Membre des de: dg. ago. 09, 2009 5:56 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dc. maig 18, 2011 10:39 pm

Ja m'agraden, ja. Vinc de la primera sèrie (Pedraforca I) i encara em fa més la sensació que estàs concentrat en la cerca de quelcom. Genial, per que en algun moment en veurem les conclusions a les que arribes, i seguir el procés també és molt interessant.

La distorsió de la pano potser la pots pal·liar triant una altre tipus de projecció.
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm

EntradaAutor: rafelvng Data: dj. maig 19, 2011 10:51 am

Per a fer panoràmiques és millor utilitzar objectius que no siguin gaire angulars, així s'eviten distorsions.
rafelvng
Amic d'EF

EntradaAutor: Pep Data: dj. maig 19, 2011 1:05 pm

Rafel, no cal, hem fet panos amb objectius de de 180º que queden perfectes. Només es qüestió d'utilitzar correctament el punt nodal i per suposat un programa que ho ajunti tot, però tot plegat no es pas complicat.
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm

EntradaAutor: rafelvng Data: dj. maig 19, 2011 4:30 pm

Pep ha escrit:Rafel, no cal, hem fet panos amb objectius de de 180º que queden perfectes. Només es qüestió d'utilitzar correctament el punt nodal i per suposat un programa que ho ajunti tot, però tot plegat no es pas complicat.

Volia dir que és més fàcil, o si no, perquè te problemes l'Atzu amb la seva pano?. Si s'utilitza un 35 o un 50 mm.,per exemple, s'han de fer més fotos, però no cal tenir tanta cura i és més fàcil enganxar-les. Bé, no vull polemitzar amb això, ho he dit desde la meva mentalitat de muntanyer-fotògraf que gairebé sempre fa les panos sense trípode.
rafelvng
Amic d'EF

Següent

Torna a: Llocs, indrets i racons

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant