Gracies nois per els vostres comentaris.
Teniu raó quan dieu que millorarien si igualar el to virat, el problema es que encara que ho vaig intentar no ho vaig aconseguir. Son les quatre primeres fotos que he fet amb un programa que en van recomanar per acabar de processar B/N i que estic provant. De moment en convenç bastant. Es diu Silver Efex Pro. Ho coneix algú, lo heu provat?
Jasdg ha escrit:A mi m'agraden les tres primeres, l'última sembla que no vagi amb la resta, ni per tema ni per tractament. En la tercera les tres taques fosques (ombres?) tenen massa pes i jo diria que molesten a la resta de la imatge!
Sí Jose Angel les tres primeres estan fetes el mateix matí i la quarta un altre i es nota. No m'havia adonat de lo de les taques de la tercera, mirare de baixar el contrast en aquest punt a veure que tal.
Pep ha escrit:Vaig estar molts anys anant a Cabo de Gata, però sinó ho haguessis dit ... L'última deu ser algun mirador, però no ho reconec tampoc.
Sí tens raó no identifiques aquest paisatge amb el Cabo de Gata però no es possible trobar aquest efecte de llum si no és a prop de la costa. Les fotos estan fetes a les llanades que hi ha abans de baixar cap a Rodalquilar i la boira aquesta es una boira produïda, no per els núvols sinó per el que en castellà es diu "relente" de la matinada que es una boira diferent i que dura just el temps que tarda el sol en sortir.
La quarta no es tracta de cap mirador, està feta des de la terrassa de l'apartament. Algun matí em llevava només per veure el sol. La llum era tant potent que només es podien fer fotos de les 6 fins les +/- les 9 del matí i des de les 7 fins les 10 de la nit.