Molt d´hora per el matí

Ensenya'ns aquí les teves fotografies de paisatge, amb arbres o semàfors, natural o urbà... Tot el que abasta la vista!

Molt d´hora per el matí

EntradaAutor: Olga Data: dc. jul. 06, 2011 8:55 pm

Acabo d´editar aquestes fotos. Son fetes de fa unes setmanes a Cabo de Gata molt d'hora per el matí i tractades amb B/N. A veure que us semblen.

Primera fotoSegona fotoTercera fotoQuarta foto
Olga
Amic d'EF

Entrades: 605
Membre des de: dc. feb. 11, 2009 7:05 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Molt d´hora per el matí

EntradaAutor: Jasdg Data: dj. jul. 07, 2011 1:13 am

A mi m'agraden les tres primeres, l'última sembla que no vagi amb la resta, ni per tema ni per tractament. En la tercera les tres taques fosques (ombres?) tenen massa pes i jo diria que molesten a la resta de la imatge!
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: JosepMaria Data: dj. jul. 07, 2011 1:52 am

La que més m'agrada es l'última, però igual que en Jasdg trobo que es una imatge que no va amb la resta, doncs aquestes sembla que siguin una serie.
JosepMaria
Amic d'EF

Entrades: 311
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 9:12 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Pep Data: dj. jul. 07, 2011 7:14 am

M'agraden totes Olga, molt delicades de tractament i molt "essencials"

Vaig estar molts anys anant a Cabo de Gata, però sinó ho haguessis dit ... L'última deu ser algun mirador, però no ho reconec tampoc.

Potser el to del virat si que estaria be d'igualar-lo trobo.
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: gothalo Data: dj. jul. 07, 2011 10:04 am

molt bona serie. aquestes boires li donen un aire eteri. només mirant-les es veu la teva visió fotogràfica. la darrera hem desentona per el fet aquest de la absència de boires.
gothalo
Amic d'EF

Entrades: 1311
Membre des de: dj. nov. 20, 2008 12:34 pm
Ubicació: Vilanova del Camí

EntradaAutor: Olga Data: dj. jul. 07, 2011 9:46 pm

Gracies nois per els vostres comentaris.
Teniu raó quan dieu que millorarien si igualar el to virat, el problema es que encara que ho vaig intentar no ho vaig aconseguir. Son les quatre primeres fotos que he fet amb un programa que en van recomanar per acabar de processar B/N i que estic provant. De moment en convenç bastant. Es diu Silver Efex Pro. Ho coneix algú, lo heu provat?
Jasdg ha escrit:A mi m'agraden les tres primeres, l'última sembla que no vagi amb la resta, ni per tema ni per tractament. En la tercera les tres taques fosques (ombres?) tenen massa pes i jo diria que molesten a la resta de la imatge!

Sí Jose Angel les tres primeres estan fetes el mateix matí i la quarta un altre i es nota. No m'havia adonat de lo de les taques de la tercera, mirare de baixar el contrast en aquest punt a veure que tal.

Pep ha escrit:Vaig estar molts anys anant a Cabo de Gata, però sinó ho haguessis dit ... L'última deu ser algun mirador, però no ho reconec tampoc.

Sí tens raó no identifiques aquest paisatge amb el Cabo de Gata però no es possible trobar aquest efecte de llum si no és a prop de la costa. Les fotos estan fetes a les llanades que hi ha abans de baixar cap a Rodalquilar i la boira aquesta es una boira produïda, no per els núvols sinó per el que en castellà es diu "relente" de la matinada que es una boira diferent i que dura just el temps que tarda el sol en sortir.
La quarta no es tracta de cap mirador, està feta des de la terrassa de l'apartament. Algun matí em llevava només per veure el sol. La llum era tant potent que només es podien fer fotos de les 6 fins les +/- les 9 del matí i des de les 7 fins les 10 de la nit.
Olga
Amic d'EF

Entrades: 605
Membre des de: dc. feb. 11, 2009 7:05 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: rafelvng Data: dv. jul. 08, 2011 12:16 am

Les tres primeres m'agraden força, la quarta, no tant .
El Silver Efex Pro és un programa per BiN que m'encanta i les poques coses que faig en BiN les faig amb aquest programa. A part d'aquest, de Nik hi han altres programes que estan molt bé, a mi m'agrada molt el Dfine per a treure soroll i el Color Efex Pro, que fa molts efectes de color. A més tenen un programa per HDR que he provat molt poc però m'agrada més que qualsevol altre per aquest tractament.
rafelvng
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: dg. ago. 09, 2009 5:56 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: Pep Data: dv. jul. 08, 2011 7:40 am

Olga, però si les fas amb els mateixos paràmetres no et surten iguals de color? En tot cas en Guillermo Luijk te un programet que val molt be per això, es diu Tone Hacker

A partir d'un virat pots fer les fotos amb el mateix, està molt be.
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Torna a: Llocs, indrets i racons

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant