Viatge pel Sikkim

Ensenya'ns aquí les teves fotografies de paisatge, amb arbres o semàfors, natural o urbà... Tot el que abasta la vista!

Re: Viatge pel Sikkim

EntradaAutor: Jasdg Data: dc. nov. 30, 2011 4:36 pm

Com he gaudit Rafel! Tros de viatge neng!! En general m'han agradat totes, unes més que altres. De les que més m'han agradat destacaria les que reflecteixen aquest ambient gèlid amb el gebre o gel. Les que es retallen les muntanyes nevades il · luminades al fons. També destacaria una que apareixen tres camperols caminant cap amunt i una altra d'altres camperols dirigint cap a les muntanyes. Aquestes últimes m'han recordat a una fotografia guanyadora d'Oriol Alemany al Memorial Maria Luisa, que per cert et recomano participis amb alguna d'aquestes! Bona feina i espero et recuperis de les cervicals!
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: joan trujillo Data: dg. des. 04, 2011 8:50 pm

Impressionants en general, he esperat a tornar-les a veure sense musica doncs la banda sonora crec que pesa massa i es menja les fotos i clar llavors ja no saps que estas veient ben bé. Ara ja estic segur, s'aguanten molt bé totes soles :-) Ha de ser impressionant estar al peu d'aquests "muntanyots" i hi han fotos que ho transmeten. I n'hi han d'altres que reflecteixen una ambient solitari i arid que deu haver-hi per allà.
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: Pep Prats Data: dl. des. 05, 2011 9:02 pm

Felicitats Rafael, he gaudit molt veien el reportatge. Hi ha fotos que m'han semblat genial i m'han sorprès el colors d'alguns paisatges on es barregen els colors torrats de les mates amb el groc dels liquens i el blanc de la gebrada.
Carai quins viatges que et fas !!
Pep Prats
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: ds. ago. 30, 2008 10:37 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Anterior

Torna a: Llocs, indrets i racons

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant