Bardenas

Ensenya'ns aquí les teves fotografies de paisatge, amb arbres o semàfors, natural o urbà... Tot el que abasta la vista!

Re: Bardenas

EntradaAutor: Pep Prats Data: dv. des. 02, 2011 6:05 pm

rafelvng ha escrit:i a més la gent es veu d'una manera diferent els que tenen el cel com a fons i els altres i se'm fa estrany.
A mi també s'em fa estrany, per això us preguntava com ho veieu. La veritat és que no he sabut com corregir-ho, però es vident que els de la dreta son simples siluetes negres i els altre no, ... i si més no es veu estrany, i no tinc clar si caldria evitar-ho.
Miquel Bohigas ha escrit:M'imagino que estan fetes a diferents hores del dia, és així?
Si, n'hi ha del primer dia a la tarda, a última hora que hi havia una llum molt càlida, i de l'endemà al matí que hi havia més núvols.
Com comentava el Joan Trujillo, penso que la millor hora ha de ser aprofitar el vespre i la matinada amb un sol ben vaig i una llum càlida que ajudi a destacar el relleu i en aquest sentit el sol d'ivern, més suau, és el perfecta. També cal tenir en compte que allà a l'estiu ha de fer molta calor. Es cert que no está permès entra a les Bardenas de nit, però nosaltres no vam tenir problema per aprofitar les primeres i darreres llums. El que no vam poder fer es fotografia nocturna.
QuimDasquens ha escrit:Per cert, vares coincidir amb la Lourdes?
Donc si, vam fer una trobada de gent que ens hem conegut en Tallers de l'Oriol Alamany i vaig coincidir amb la Lourdes.

Doncs ja que hi ha tanta gent desitjant anar a les Bardenas, podríem fer una trobada allà, ...no ?
Gràcies a tots per els comentaris.
Pep Prats
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: ds. ago. 30, 2008 10:37 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: Porre Data: dv. des. 02, 2011 7:16 pm

Pel que fa al HDR jo vaig veure el que dieu de les "siluetes" dels de la dreta, però com que el penúltim se'l veu amb pantalons clars, ho vaig imaginar com una coincidència de vestuari fosc de tots els personatges i no se'm feia gens estrany... has provat el software SNS-HDR? jo trobo que dona molt bons resultats on altres opcions no acaben d'arribar... i és molt senzill de fer servir...

Jo m'apunto a anar a Las Bardenas!!!
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

EntradaAutor: isaac Data: dg. des. 04, 2011 8:40 pm

això és un desert en tota regla! m'ha agradat molt la segona fotografia però en general hi veig el joc que sembla donar aquest indret.
isaac
Amic d'EF

Entrades: 864
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 7:39 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: isaac Data: dg. des. 04, 2011 8:46 pm

doncs ja que hi ha gent interessada podríem fer un cap de setmana per allà no? ;)
isaac
Amic d'EF

Entrades: 864
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 7:39 pm
Ubicació: Badalona

Anterior

Torna a: Llocs, indrets i racons

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant