A mi també s'em fa estrany, per això us preguntava com ho veieu. La veritat és que no he sabut com corregir-ho, però es vident que els de la dreta son simples siluetes negres i els altre no, ... i si més no es veu estrany, i no tinc clar si caldria evitar-ho.rafelvng ha escrit:i a més la gent es veu d'una manera diferent els que tenen el cel com a fons i els altres i se'm fa estrany.
Si, n'hi ha del primer dia a la tarda, a última hora que hi havia una llum molt càlida, i de l'endemà al matí que hi havia més núvols.Miquel Bohigas ha escrit:M'imagino que estan fetes a diferents hores del dia, és així?
Com comentava el Joan Trujillo, penso que la millor hora ha de ser aprofitar el vespre i la matinada amb un sol ben vaig i una llum càlida que ajudi a destacar el relleu i en aquest sentit el sol d'ivern, més suau, és el perfecta. També cal tenir en compte que allà a l'estiu ha de fer molta calor. Es cert que no está permès entra a les Bardenas de nit, però nosaltres no vam tenir problema per aprofitar les primeres i darreres llums. El que no vam poder fer es fotografia nocturna.
Donc si, vam fer una trobada de gent que ens hem conegut en Tallers de l'Oriol Alamany i vaig coincidir amb la Lourdes.QuimDasquens ha escrit:Per cert, vares coincidir amb la Lourdes?
Doncs ja que hi ha tanta gent desitjant anar a les Bardenas, podríem fer una trobada allà, ...no ?
Gràcies a tots per els comentaris.