francisco ha escrit:Hola! Bona nit a tothom!!!
Doncs Joan, et comento les meves idees... havia pensat em fer servir la llum per modelar les curves de la Mery, amb una llum molt pobre, per a nomes visualitzar el contorn de la seva figura.
Un altra, totalment al contrari que l'abans, sería amb molta llum, per intentar provacar una clau alta...pero aixó no se si sería millor fer-ho al PS.
¿que penseu?
Francisco, quan dius una llum "molt pobre" et refereixes a usar només una font de llum de contra que generi només la silueta de la model? Entendríem que seria una clau baixa, oi?
Al PS pots fer tot el que vulguis i puguis, però si ho podem enllestir en la presa de la imatge, molt millor, no? i més en una Clau Alta on la subtilesa dels matisos es registren molt millor a la càmera que al PS... almenys jo aniria per fer-ho a la càmera, sempre hi seràs a temps a polir-ho al PS si fa falta...
Gràcies!
No estava previst així però, ja que el Francisco ho ha fet molt amablement, si voleu usar el fil per comentar les vostres idees serà una bona manera de planificar la sessió i preparar el material de llum necessari... Hem de ser concients, però, que si som 18 i fem 18 esquemes de llum diferents (molt diferents) estarem més estona canviant la llum que fotografiant... potser l'ideal seria poder simplificar totes les propostes en tres o quatre esquemes de llum bàsics que podem afinar en cada cas, clar