Entenc que tot son sensacions personals, però m´agrada saber el que en pensen els altres, per que ,com sabem, un altre opinió sempre et fa veure coses que t´havien passat per alt.
En quan el comentari d´en Tru
tinc la sensació de que estan fetes massa depressa, sense esperar a un moment especial, com a la cacera de fotos
Haig de dir que m´ha fet reflexionar. I molt!! Els fotògrafs de boda ens trobem moltes vegades amb que els nuvis ens demanen que no els fem posar. En fí, que anem fent fotos sense atabalar-los gaire. De tant en tant, sí que trobes parelles disposades a col.laborar,però en son tant poques que, al final, t´acostumes a treballar com si realment anessis a la cacera,provant de molestar-los el mínim.
Potser hauria d´insistir més en fer entendre que en un àlbum on hi van més de 130 fotos es molt difícil( si no impossible) que totes siguin bones i espontànies. Moltes de les fotos hauran de ser estudiades (llum, composició,
col.lócació del còs (cosa que,dit sigui de pàs sempre ha tingut molt en compte la teva amiga(Tru) Judith Vizcarra).
Hi ha fotògrafs que neixen amb aquesta visió especial que els fa veure una bona foto amb una sola mirada. D´altres necessitem esforçar-nos "una miqueta" més.El que tinc molt clar es que per aquests desafortunats la única manera de acostar-nos a tenir un resultat que ens satisfagui és el treball i la capacitat de saber veure els nostres errors per tal de superar-los. Es per això que m´agrada que sigueu sincers, doncs una simple reflexió vostra em pot fer obrir els ulls i plantejar-me temes que d´un altre manera, passaria per alt.