Casament (show)

Si et tira el retrat, les fotos de gent posant o fent, el reportatge social... Aquest és la teva secció!

Casament (show)

EntradaAutor: tere Data: dl. maig 05, 2008 11:33 pm

A veure que em dieu...

tere
Amic d'EF

Entrades: 805
Membre des de: dv. març 28, 2008 10:12 pm
Ubicació: Les Borges del Camp

Re: Casament (show)

EntradaAutor: JaumeGS Data: dt. maig 06, 2008 8:01 am

Ondia, en general m'agraden molt!

Per mi, la clau d'aquests esdeveniments es fer fotos diferents, que no siguin les típiques i tòpiques, i això costa molt de fer, almenys pels que no ens hi dediquem professionalment

En aquestes tres imatges has aconseguit això, donar un toc personal sense perdre de vista la raó per la es fan aquest tipus de foto toto adaptant-te a l'entorn que tens.

Pel que fa a la part crítica diria algunes coses:
Primera foto: Desenfocar més el fons, encara té massa detall
Segona foto: Que ell estigués totalment d'esquena, el subconcient el va traicionar i també es va girar. Una altra opció hagués estat fer-la pujant les escales i mirant per l'interior (entra ella i ell)
Tercera foto: M'agraden les línies pero acaben sent massa importants i a mi em dona la sensació de que els nuvis queden diluits, segurament hi ha algun altre encuadrament i combinació d'òptica/diafragma amb el que haguèssis aconseguit les mateixes línies però donant més força als nuvis

Dit això, repeteixo que m'agraden molt, i que tenen molt de mèrit aquestes fotos.

Jaume
JaumeGS l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 06, 2008 10:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
JaumeGS

Entrades: 70
Membre des de: ds. abr. 05, 2008 7:32 am

EntradaAutor: Pep Data: dt. maig 06, 2008 8:53 am

Hola Tere, jo ja esperava que n'enviessis.

Començo com en Jaume, en conjunt m'agraden força, però penso que hi han detalls que es poden millorar. Es una opinió meva, es clar,cadascú ho veu de diferent manera, però estic segur que encara que agafis una mica de cada un que opini pots treure'n coses positives i només ho dic per això, que consti.

A la primera em molesta la taca de la pared, al costat de la cara de la noia, crec que convé treure-la.
La segona te un tractament massa dur trobo, distreu del que son els protagonistes, crec que hauria de ser mes lleuger i fer ressaltar-los mes a ells.
La tercera la idea esta molt be, però se'ls veu una mica llunyans o massa diluïts en l'escena, potser retallant una mica per baix...

Son apreciacions personals, segurament també et podria dir que son mega fantàstiques i de fet també ho son, però segur que en podràs treure'n mes d'aquesta manera, encara que només siguin això, apreciacions personals i que s'hi pot estar d'acord o no. ;)
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: tere Data: dt. maig 06, 2008 11:00 am

Presizament es això el que vull. Que em digueu sincerament el que en penseu. Soc conscient de que em queda molt per apèndrer i és això el que m´agrada de la meva feina. Que per molt que m´hi esforço en fer-ho bé sempre trobo que ho podria haver fet millor, o, si més no, diferent. Soc conscient de que tot son opinions personals, i que tots podem veure les coses de manera diferent i totes poden ser correctes.M´explico, no?
tere
Amic d'EF

EntradaAutor: joan trujillo Data: dt. maig 06, 2008 7:47 pm

Doncs, tot i que m'agraden aquí van les meves sensacions: Com a cosa comuna s'em fan un pel massa contrastades per ser gent els protagonistes. També tinc la sensació de que estan fetes massa depressa, sense esperar a un moment especial, com a la cacera de fotos, amb creativitat però hi trobo a faltar un quelcom especial. (Ja veus que son sensacións nomes)
D'acord amb altres comentaris, la tercera massa pes de la composició i la geometria. Ara que tot plegat també han de reflectir el caràcter dels personatges i potser tot això es el mes adient.
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am

EntradaAutor: atzu Data: dt. maig 06, 2008 8:15 pm

Hola, Tere. Jo sóc molt dolent amb aquesta temàtica per opinar gaire o sigui que només parlo de sensacions i les sensacions són que m'agraden perquè les trobo originals respecte els reportatges que he vist. La primera és la que més m'agrada pel joc de desenfocs que hi ha.
atzu
Amic d'EF

Entrades: 2206
Membre des de: dl. març 31, 2008 6:14 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: tere Data: dc. maig 07, 2008 9:56 am

Entenc que tot son sensacions personals, però m´agrada saber el que en pensen els altres, per que ,com sabem, un altre opinió sempre et fa veure coses que t´havien passat per alt.
En quan el comentari d´en Tru
tinc la sensació de que estan fetes massa depressa, sense esperar a un moment especial, com a la cacera de fotos

Haig de dir que m´ha fet reflexionar. I molt!! Els fotògrafs de boda ens trobem moltes vegades amb que els nuvis ens demanen que no els fem posar. En fí, que anem fent fotos sense atabalar-los gaire. De tant en tant, sí que trobes parelles disposades a col.laborar,però en son tant poques que, al final, t´acostumes a treballar com si realment anessis a la cacera,provant de molestar-los el mínim.
Potser hauria d´insistir més en fer entendre que en un àlbum on hi van més de 130 fotos es molt difícil( si no impossible) que totes siguin bones i espontànies. Moltes de les fotos hauran de ser estudiades (llum, composició, col.lócació del còs (cosa que,dit sigui de pàs sempre ha tingut molt en compte la teva amiga(Tru) Judith Vizcarra).
Hi ha fotògrafs que neixen amb aquesta visió especial que els fa veure una bona foto amb una sola mirada. D´altres necessitem esforçar-nos "una miqueta" més.El que tinc molt clar es que per aquests desafortunats la única manera de acostar-nos a tenir un resultat que ens satisfagui és el treball i la capacitat de saber veure els nostres errors per tal de superar-los. Es per això que m´agrada que sigueu sincers, doncs una simple reflexió vostra em pot fer obrir els ulls i plantejar-me temes que d´un altre manera, passaria per alt.
tere
Amic d'EF

EntradaAutor: tere Data: dc. maig 07, 2008 11:40 am

Versió més suau de la segona foto
tere
Amic d'EF

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dc. maig 07, 2008 11:45 am

Tere, ets conscient que aquesta darrera foto que te unes dimensions de 670x900 píxels és un arxiu de més de 700Kb? Em penso que no has fet servir el "Guardar para la web y dispositivos". :shock:
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm

EntradaAutor: emillamola Data: dc. maig 07, 2008 11:52 am

Hola amiga Tere. Sé perféctament el que significa fer bodes, i diria que les tres fotos són molt bones i encara més veien el pefil dels nuvis. No oblidem que a les bodes hi ha un client. A mi m´agrada més la segona, però entenc que la primera és la més dinàmica i resultona. Enric.
emillamola

Entrades: 8
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 11:46 pm

Següent

Torna a: Gent, persones i personatges

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant