Estudio (si és que se'n pot dir estudiar...) a l'escola municipal d'art de Terrassa. Faig un curs monogràfic de fotografia analògica i digital (fins al març vam fer analògic i ara fem digital). És el primer curs que faig, així que en sé poquet, però n'estic aprenent bastant, i els professors de l'escola són molt bons.
Aquesta foto és de la segona sèrie d'il·luminació que hem fet. La primera va ser una silueta que podeu veure al meu avatar.
La idea d'aquest treball era fer la il·luminació més suau possible i era un retrat frontal. Per això de l'ombra massa fosca damunt el cap, ho haguéssim pogut resoldre amb un altre reflector posat damunt el cap? Em penso que sí, però de tota manera ja no hi havia més mans disponibles, som molt poquets...

juanlopez, la propera sèrie planificada era un retrat amb una pose tres-quarts, però més sosa que la que tu em proposes, així que tindré molt en compte els teus comentaris perquè m'han agradat molt!
pep, moltíssimes gràcies pels teus consells, m'ho apunto tot! Em falta aprendre molt i de moltes coses, però la il·luminació és una de les que més he d'estudiar. Passa, però, que per falta de recursos no puc practicar sempre que vull.
Per últim, donar les gràcies a qui hagi canviat el títol del missatge, és més adequat i a més, crec que aquesta foto no està prou treballada com per estar amb els altres autoretrats vostres.