Carnestoltes.

Si et tira el retrat, les fotos de gent posant o fent, el reportatge social... Aquest és la teva secció!

Carnestoltes.

EntradaAutor: Berrocant Data: dv. feb. 24, 2012 1:31 am

344_1281.JPG
Em sembla que ningú ha mostrat cap foto del carnestoltes. Així que aprofito per posar-ne una i de pas m'estreno.
És la rua de dissabte a Tarragona. La noia pertany a la comparsa guanyadora, "Nou ritme".
Berrocant

Entrades: 25
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:39 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Carnestoltes.

EntradaAutor: miusicson Data: dv. feb. 24, 2012 3:31 pm

M'agrada la foto però pel meu gust, la noia un pèl massa centrada. No sé què n'opineu els demés.
||*|| Valentí ||*||
http://www.fotosmeteo.com
miusicson

Entrades: 160
Membre des de: dl. ago. 10, 2009 4:34 pm
Ubicació: Barcelona - Valls de Torroella

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: ds. feb. 25, 2012 1:25 am

Home, a mi bàsicament em queda regust de poc. Amb aquesta foto aïllada i sense més, no m'acabo d'esverar. Penso que una rua a Tarragona ben deu donar per una sèrie de fotos, per tal de lligar un mínim fil argumental, o transmetre l'ambient festiu.
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: Berrocant Data: dg. feb. 26, 2012 12:35 am

miusicson ha escrit:M'agrada la foto però pel meu gust, la noia un pèl massa centrada. No sé què n'opineu els demés.

La volia aïllar i a més jo no em podia bellugar de la posició en que estava.
juanlopez4691 ha escrit:Home, a mi bàsicament em queda regust de poc. Amb aquesta foto aïllada i sense més, no m'acabo d'esverar. Penso que una rua a Tarragona ben deu donar per una sèrie de fotos, per tal de lligar un mínim fil argumental, o transmetre l'ambient festiu.

He posat la que més m'agrada (i també és la que més bé ha quedat -els temes en moviment no se'm donen massa bé-) en poso alguna altra decent.
Gràcies per l'interés.
Fitxers adjunts
344_1291.JPG
344_1284.JPG
344_1268.JPG
Berrocant

EntradaAutor: Porre Data: dg. feb. 26, 2012 10:00 am

Segons el meu criteri, l'ús del flaix damunt la càmera, t'allunya de tota la màgia del moment. T'anula qualsevol manifestació de moviment, llum i textura que acostumen a apropar-te a la part emocional d'una imatge. Com a fotografia documental, testimonial, casual... Fan el fet. Però les veig una mica lluny d'una interpretació personal de la festa, dic això corrent el risc que em piquis el clatell perquè en cap moment has manifestat quina era la teva intenció...
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

EntradaAutor: Berrocant Data: dg. feb. 26, 2012 10:22 pm

Porre ha escrit:Segons el meu criteri, l'ús del flaix damunt la càmera, t'allunya de tota la màgia del moment. T'anula qualsevol manifestació de moviment, llum i textura que acostumen a apropar-te a la part emocional d'una imatge. Com a fotografia documental, testimonial, casual... Fan el fet. Però les veig una mica lluny d'una interpretació personal de la festa, dic això corrent el risc que em piquis el clatell perquè en cap moment has manifestat quina era la teva intenció...

Res de clatellades. Les opinons son ben rebudes.
La meva canalla participaba a la rua i l'intenció del reportatge era testimonial. Això que dius del flaix és ben veritat (potser més a les generals), el cas es que hauria pogut aprofitar la iluminació que duien les carroses, però d'això me'n vaig adonar tard. Al revisar-les, a les darreres vaig apujar la velocitat sense adonar-me'n i la meitat va exposar-se amb la llum dels focus i es veia més agradable. El proper any ja ho provaré així.
Berrocant

Torna a: Gent, persones i personatges

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant