Em sembla que ningú ha mostrat cap foto del carnestoltes. Així que aprofito per posar-ne una i de pas m'estreno.
És la rua de dissabte a Tarragona. La noia pertany a la comparsa guanyadora, "Nou ritme".

miusicson ha escrit:M'agrada la foto però pel meu gust, la noia un pèl massa centrada. No sé què n'opineu els demés.
juanlopez4691 ha escrit:Home, a mi bàsicament em queda regust de poc. Amb aquesta foto aïllada i sense més, no m'acabo d'esverar. Penso que una rua a Tarragona ben deu donar per una sèrie de fotos, per tal de lligar un mínim fil argumental, o transmetre l'ambient festiu.

Porre ha escrit:Segons el meu criteri, l'ús del flaix damunt la càmera, t'allunya de tota la màgia del moment. T'anula qualsevol manifestació de moviment, llum i textura que acostumen a apropar-te a la part emocional d'una imatge. Com a fotografia documental, testimonial, casual... Fan el fet. Però les veig una mica lluny d'una interpretació personal de la festa, dic això corrent el risc que em piquis el clatell perquè en cap moment has manifestat quina era la teva intenció...
Torna a: Gent, persones i personatges
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant