El vol de la "Baronessa Groga",...

Exposicions, cursos, tallers, sortides, llibres i revistes de fotografia, fotògrafs, llocs web... Tot el que no cal perdre's i val la pena tenir en compte.

Re: El vol de la "Baronessa Groga",...

EntradaAutor: Des de Dins Data: dc. nov. 30, 2011 5:22 pm

Aihhh :!: Quina sort :!: S'em fa tan feixuga la separació :cry: M'entra una angoixa quan no sento res d'ella :( Però ara ja està tot arreglat :D
Des de Dins

Entrades: 79
Membre des de: dc. maig 20, 2009 10:45 pm

EntradaAutor: Porre Data: dc. des. 28, 2011 3:29 pm

M'acaben d'nformar des de l'aeròdrom de Cervera que ha arribat la Baronessa... arriba en un moment delicat però li faré tots els honors que es mereix...
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

EntradaAutor: Porre Data: dl. gen. 16, 2012 12:04 am

La Baronessa ja ha passat la seva aventura per la comarca de La Segarra... i quina aventura!!!

Com hauria de ser, s'ha dirigit a l'aeròdrom de Cervera però no ha vist clar aterrar-hi per la qualitat de la pista...
La Baronessa arriba a l'aeròdrom de Cervera

Ha decidit donar un tomb per si veu algun indret millor per aterrar...
Se'n adona del fred que fa...Sobrevola l'església de Sant Pere Gros...

Aguna cosa li ha cridat l'atenció, s'ha despistat i l'avió se li ha descontrolat...
Un gran ensurt!!...

Sort que La Baronessa te molta experiència pilotant!! Ha vist alguna cosa estranya en un indret força perillós...
Alguna cosa li crida l'atenció...

Un fotògraf!! un fotògraf intrèpit amb una càmera molt estranya!! Al lloc on és, no pot apropar-s'hi i espera a que canvii d'emplaçament...
S'apropa al fotògraf intrèpit...

El fotògraf sembla molt trempat. S'ofereix per acompanyar a la Baronessa que accepta de bon grat... Li explica que La Segarra és terra de Castells...
Passen pel Castell de Montcortés...

Arriben a un lloc una mica estrany amb unes pedres de formes curioses...
Arriben a un lloc estrany...

El fotògraf convida a La Baronessa a aterrar i la porta al seu estudi per fer-li un retrat. Diu que mai ha fet una fotografia a una Baronessa...
Dins l'estudi del fotògraf...

Mirant pel visor, nota que s'està enamorant de La Baronessa, li agrada molt...
Al fotògraf li agrada molt la Baronessa...

...i fa volar la imaginació...
Imaginació 1...Imaginació 2...Imaginació 3...Imaginació 4...Imaginació 5...Imaginació 6...

Però és un gran professional i no es pot despistar. Quan ha de fer una fotografia no es pot despistar. Menys encara amb la tècnica que fa servir del segle XIX, el Col.lodió Humit...
Com que és un gran professional no es pot despistar...

Finalment la fotografia sut bé... molt bé!
La Baronessa molt contenta amb la fotografia...

La Baronessa se'n va molt contenta i al fotògraf li fa ràbia que se'n vagi... només podrà estar amb ella dins la seva imaginació... serà un secret... un de tants secrets que guarden tots els fotògrafs... ;)

Bon viatge Baronessa!!!
Porre
Amic d'EF

EntradaAutor: Bicimann Data: dl. gen. 16, 2012 9:38 am

BRAVO :!: :!: :!:
Markus
R.e.f.l.e.x.e.s., En tàndem pels canals de reg, Altres mirades
Faig fotografía simple amb poca postproducció.
Bicimann
Amic d'EF

Entrades: 1667
Membre des de: ds. set. 27, 2008 11:34 am
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Jasdg Data: dl. gen. 16, 2012 10:11 am

Wualaaa! Quin passeig per la Segarra! Que història més bonica podia haver viscut la Baronsesa si el fotògraf hagués perdut les maneres. Així, de tota manera ha quedat en la memòria del fotògraf ... i en la nostra!
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3514
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dl. gen. 16, 2012 3:25 pm

Una història fantàstica, pràcticament cinematogràfica, documentada amb unes estupendes imatges. I per rematar-ho, ni més ni menys que un col·lodió humit per la baronesa! :o

Amic Porre, has deixat el llisto molt, però molt alt! Felicitats!
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: Pep Data: dl. gen. 16, 2012 4:04 pm

Bravo Porre, vaig poder veure en directe el col.lodió i certament, com diu en Lopes, el proper ho tindrà dificil per sorprendre.

Felicitats

... i ara a qui li toca fer d'amfitrió?
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: Usitu Data: dl. gen. 16, 2012 5:53 pm

Hola a tothom;

Quan hi ha imaginació, perseverança, entusiasme i tècnica els resultats arriben.

Aquest treball es una bona mostra.

Moltes felicitats Porre.

Bye.

Usitu.
La tendencia de las cosas es a desordenarse. Esto requiere que alguien o algo vaya reparando todos los incidentes espontáneos.

http://www.usitu.com
Usitu

Entrades: 128
Membre des de: ds. feb. 26, 2011 7:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: EnricM Data: dl. gen. 16, 2012 10:08 pm

Molt bona feina Porre!!!!, ara que soc el següent em sento tot cohibit :oops: despres de tant bona feina, si la Baronesa ho te a bé intentarem fer una feina si més no que ens complagui.
EnricM
Amic d'EF

Entrades: 287
Membre des de: dt. feb. 01, 2011 10:18 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Porre Data: dl. gen. 16, 2012 10:35 pm

Ei! moltes gràcies xavals!!

Vaig rebre a La Baronessa un mes més tard del previst i tenia el protocol una mica despistat, però finalment vàrem posar-nos d'acord i vàrem poder fer la feina com volia, més o menys.

Per les fotografies d'exterior vaig usar un ull de peix de 10,5mm de Nikon... pensava que així li donaria un aire més ""natural"" per les imatges que estem acostumats a veure enregistrades amb minicàmeres equipades amb angulars extrems, tipus GoPro... volía l'efecte proper a l'avió però que el fons es pugui reconèixer d'una manera semblant quan anem en avió o altres andròmines voladores... es veu el paisatge immens i per això pensava que l'efecte "ull de peix" em serviria... també vaig mirar de jugar les deformacions al meu favor...

Per la història... ja ho sabeu, a mi sempre m'agrada fer-me alguna mena de guió que em porti a algun lloc...

I el Col.lodió... doncs és el primer que em surt presentable després de més d'un més d'investigació i estic molt emocionat perquè cada vegada li veig més futur a aquesta tècnica...

Si en Markus ens ho permet (i si no també :P ) hem quedat demà amb l'Enric per passar-li la Baronessa en mà, sense passar per correus, ens saltarem el protocol... serà més ràpid perquè jo no podia fer l'enviament fins divendres...

Jo m'ho he passat molt bé amb La Baronessa i, repeteixo, agraeixo molt les vostres valoracions!!!
Porre
Amic d'EF

AnteriorSegüent

Torna a: Jo recomano, tu recomanes...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant