Aquest és un missatge tranquil·litzador per si estàveu preocupats per la Baronsesa. Ella està molt bé, ara descansant perquè ahir va ser una jornada esgotadora.
Vam començar el dia descobrint Montserrat des del Pont del Diable de Martorell, després vam sobrevolar els voltants de la Colònia Güell, ja que no vam obtenir el permís per sobrevolar la Cripta. A continuació i sempre seguint el marge del riu que dóna nom a la nostra comarca, vam haver de esquivar alguns avions que no paraven d'aterrar a l'aeroport del Prat fins que arribem a la desembocadura del riu, zona protegida del Delta. Sobrevolem una curiosa construcció anomenada la Caserna dels Carabinieros. Ja cansats vam decidir tornar cap al Parc Agrari del Baix Llobregat buscant un punt alt per poder visualitzar les dues bandes del riu. Llàstima que ahir el dia era força boirós però ella em assegura que va gaudir moltíssim del vol. Jo també.
Ara em toca a mi recopilar les imatges que vam fer durant els seus vols i quant pugui us les ensenyo.
Ja m'ha dit que durant la setmana es prepararà per seguir el seu viatge, aquest cop cap a Vic!