Enrique Muda...

Exposicions, cursos, tallers, sortides, llibres i revistes de fotografia, fotògrafs, llocs web... Tot el que no cal perdre's i val la pena tenir en compte.

Enrique Muda...

EntradaAutor: Bicimann Data: dj. maig 17, 2012 11:24 am

... aporta una aire fresc amb les seves fotos. Vosaltres mateixos, mireu >>aquí<<.
Markus
R.e.f.l.e.x.e.s., En tàndem pels canals de reg, Altres mirades
Faig fotografía simple amb poca postproducció.
Bicimann
Amic d'EF

Entrades: 1667
Membre des de: ds. set. 27, 2008 11:34 am
Ubicació: Terrassa

Re: Enrique Muda...

EntradaAutor: joan trujillo Data: dj. maig 17, 2012 2:00 pm

Fotògrafs d'aquest estil em fan pensar si la fotografia no es res mes que una forma de mostrar una manera de ser, simplement. Vull dir contraposat a la idea de una disciplina mes definida, exclusiva, elaborada amb pretensions de mostrar coses que no hi son (li diuen creativitat ?).

Al final la "obra" fotogràfica no deixa de ser el resultat del com es el que fa les fotos i es bona i autèntica nomes en funció de la "sinceritat" de l'autor. :?: :?: :?:
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: Enrique Muda...

EntradaAutor: Bicimann Data: dj. maig 17, 2012 4:20 pm

A vegades penso que hi han dos tipos de fotografs. Un que li costa molt d'esforç fer una foto impressionant i l'altre que porta un cert talent i sembla li surten les fotos impressionants sense esforç. Ultimament m'atrauen molt els fotografs que tenen també altres medis d'expressió de la seva creativitat com la pintura, música, escultura etc. El seu polifacetic enfoc creatiu sembla enriquir finalament també la seva obra fotografica. L'últim descubriment en aquest sentit per ha segut en Saul Leiter. Em sembla que en Enrique Muda pertany al grup no. 2, ja que apart es dedica al >>disseny<<.
Markus
R.e.f.l.e.x.e.s., En tàndem pels canals de reg, Altres mirades
Faig fotografía simple amb poca postproducció.
Bicimann
Amic d'EF

Entrades: 1667
Membre des de: ds. set. 27, 2008 11:34 am
Ubicació: Terrassa

Torna a: Jo recomano, tu recomanes...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant