juanlopez4691 ha escrit:Em sembla un recull de bones fotos, però trobo que cal una feina rigorosa d'edició (no parlo de Photoshop). Això no està acabat, per dir-ho d'alguna manera.
Et refereixes a edició de vídeo? Si és així, per descomptat tens raó. La idea era presentar totes les fotografies d'una manera "ràpida" perquè es poguessin veure. Amb aquesta intenció està fet el vídeo / presentació.
Aitor, el meu fill, està estudiant periodisme i ara està en un intercanvi a Brasil, des de Febrer. Per fer aquestes fotos es van anar uns quants companys a passar una setmana amb aquest poble dels Calunga. Són descendents dels esclaus que havía a les mines d'Or de centre de Brasil, fa uns 200 anys. Uns van fugir i altres van ser alliberats. Han estat molt temps aïllats en petits llogarets. Jo he gaudit molt amb aquest treball perquè m'ha emocionat. Les fotografies estan presentades per ordre cronològic i mentre les anava tractant em sentia més atret per elles i el que m'explicaven. A més, coneixent el meu fill (i no és amor patern) podia viure en primera persona com ha conviscut amb aquests avis, nens, dones.
P.D.: He procurat ser el més asèptic en el tractament de les imatges, però em temo que no ho he estat molt sobre tot veient el resultat en algunes de les fotografies de paisatges i en un vinyetejat excessiu en algun retrat. Sóc conscient ara que veig el resultat, però mentre treballava em sortia el meu jo.