Dissabte de col.lodió...

Aquí pots preguntar sobre tècnica fotogràfica o retoc de fotografies, Photoshop, programari lliure i tot allò que t'agradaria saber com fer. Si ja ho saps fer, explica'ns-ho!

Dissabte de col.lodió...

EntradaAutor: Porre Data: dg. juny 17, 2012 6:26 pm

El dissabte passat, mentre uns patíeu calor a la sortida que es va organitzar, jo també en patia ben a prop de casa testejant el laboratori portàtil per poder fer col.lodións fora de l'estudi.

La reducció necessària de l'espai vital per moure's, dins el minilab, és un handicap superable només amb la pràctica.

Aquí us el mostro en diferents fases...

Fase 1Fase 2Fase 3Fase 4 - Per apreciar la mida del laboratori...

Si teniu curiositat us diré que el "moble" és un armari per cultivar marihuana, i jo el faig servir per altres menesters que també porten alegries i flipamentes!! ;)

El calor, vaig comprovar, és un element important per la pràctica del col.lodió. Abans de marxar de casa vaig afegir un 15% d'Èter i Alcohol en previsió de l'aument de la temperatura però, vist el resultat, no era suficient... s'assecava molt aviat provocant algunes imperfeccions que fa atractius els resultats. De totes maneres la meva idea era provar, a la pràctica, com em podia desenvolupar amb el laboratori. A casa ja tinc tots el condicionants més controlats i calia posar-hi una mica més d'emoció. Passar dels 18 graus al laboratori de casa als 30 que vaig patir el dissabte, hi ha molta diferència!!

Després de fer tot el pertinent, tocava fer el rentat final de la primera proposta... ens vam divertir molt com podeu comprovar...

Rentat final d'un col.lodi...Et voilà la foto...

El resultat final...

Despres vaig provar fer retrats més classics als més joves de la colla. La darrera és la que va quedar millor (exposició, contrast...), suposo perquè ja la vaig fer a 25 graus...

El resultat final 2...El resultat final 3...

Tots els presents van al·lucinar en tot el procés, ens ho vam passar molt bé i vam riure encara més!! :shock: :shock: ;)
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

Re: Dissabte de col.lodió...

EntradaAutor: Pep Data: dl. juny 18, 2012 8:46 am

Com t'envejo Joan, no pels resultats ( que també), sinó per la constància i la tossuderia. Segur que ben aviat seràs un dels masters del Col.lodió, n'estic segur.
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dl. juny 18, 2012 5:34 pm

Quedo acollonido :shock: la foto de grup m'agrada molt, malgrat els defectes de la placa
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: esteve Data: dl. juny 18, 2012 8:14 pm

No hi res millor que sentir (llegir) a un apassionat parlar (escriure) del tema que l'apassiona. M'ha agradat molt el resultat i m'ha encantat el detall del mirall.
esteve
Amic d'EF

Entrades: 407
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 10:11 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Jasdg Data: dt. juny 19, 2012 11:21 am

esteve ha escrit:M'ha agradat molt el resultat i m'ha encantat el detall del mirall.

Si! Tot un Velazquez!! ;)
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3517
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: joan65 Data: dv. juny 22, 2012 8:24 am

Et felicito noi, ets un artista.

Joan
joan65

Entrades: 29
Membre des de: dg. març 04, 2012 7:01 pm
Ubicació: Cabanes - Alt Emporda

EntradaAutor: VictorRC Data: dv. juny 22, 2012 4:30 pm

Si noi, Porre ets un geni, tens tota la meva admiració.
VictorRC

Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 22, 2008 7:41 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Porre Data: dv. juny 22, 2012 10:11 pm

Agraeixo sincerament els vostres comentaris, però no oblidem que tot just començo a veure la llum en tot el procés del col.lodio... encara em queden moltes coses per resoldre i anar agafant confiança en el mitjà... per això no em considero un geni ni artista ni... simplement vull afegir a la meva paleta tècnica una altra possibilitat creativa i per poder afegir-la amb possibilitats només se un camí: posar-hi totes les banyes (soc taure) perquè així sigui... sóc "currante", això ho reconec... de tot el demés en podrem parlar "demà passat" ;)
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

EntradaAutor: atzu Data: ds. juny 23, 2012 8:56 am

Ostres sí, jo no volia deixar de passar per aquí i mostrar lo flipat que m'he quedat. Tots els resultats em resulten atractius, però la foto de grup és espectacular, un viatge en el temps i un contrapunt murri del mirall molt divertit. Em penso que t'ho vas passar teta, i osti no deixo d'al·lucinar de lo ben preparat que vas. Ara hi posaria la icona d'aplaudiments :-)

Au, salutacions a tothom !
atzu
Amic d'EF

Entrades: 2206
Membre des de: dl. març 31, 2008 6:14 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Kowska Data: dl. set. 10, 2012 12:44 am

HOla Porre:

¿Que tiempos de exposicion usas normalmente al sol? ¿y a la sombra de un dia soleado?

Muy buenos los retratos. Y la foto de familia tremenda.
Kowska

Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 10, 2012 12:33 am

Següent

Torna a: Això com es fa?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant