La reducció necessària de l'espai vital per moure's, dins el minilab, és un handicap superable només amb la pràctica.
Aquí us el mostro en diferents fases...

Si teniu curiositat us diré que el "moble" és un armari per cultivar marihuana, i jo el faig servir per altres menesters que també porten alegries i flipamentes!!
El calor, vaig comprovar, és un element important per la pràctica del col.lodió. Abans de marxar de casa vaig afegir un 15% d'Èter i Alcohol en previsió de l'aument de la temperatura però, vist el resultat, no era suficient... s'assecava molt aviat provocant algunes imperfeccions que fa atractius els resultats. De totes maneres la meva idea era provar, a la pràctica, com em podia desenvolupar amb el laboratori. A casa ja tinc tots el condicionants més controlats i calia posar-hi una mica més d'emoció. Passar dels 18 graus al laboratori de casa als 30 que vaig patir el dissabte, hi ha molta diferència!!
Després de fer tot el pertinent, tocava fer el rentat final de la primera proposta... ens vam divertir molt com podeu comprovar...

Despres vaig provar fer retrats més classics als més joves de la colla. La darrera és la que va quedar millor (exposició, contrast...), suposo perquè ja la vaig fer a 25 graus...

Tots els presents van al·lucinar en tot el procés, ens ho vam passar molt bé i vam riure encara més!!