Còpies de gran format per Rafael Pablos

Aquí pots preguntar sobre tècnica fotogràfica o retoc de fotografies, Photoshop, programari lliure i tot allò que t'agradaria saber com fer. Si ja ho saps fer, explica'ns-ho!

Còpies de gran format per Rafael Pablos

EntradaAutor: Porre Data: dl. des. 05, 2011 7:11 pm

Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

Re: Còpies de gran format per Rafael Pablos

EntradaAutor: Pep Data: dl. des. 05, 2011 7:47 pm

Bufff, quina feinada. M'agradaria veure les copies al natural per valorar si tot aquest procés es justificat, aquí tampoc es pot apreciar massa.
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: joan trujillo Data: dt. des. 06, 2011 12:00 am

Si noi ben grans que son. M'ha fet recordar en Clyde Butcher i he penjat un vídeo a un altre entrada, potser et fa gracia veure'n mes de vídeos a veure si trobes algo de com treballa.
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am

EntradaAutor: Porre Data: dt. des. 06, 2011 12:43 am

A mi el que em motiva és apreciar l'ofici que hi ha al darrera de tanta feina... m'entusiasma, vaja!
Porre
Amic d'EF

EntradaAutor: Usitu Data: dt. des. 06, 2011 9:53 am

Hola a tothom;

A mi, la feina per la feina no m’interessa molt.

Només un resultat excepcional, mesurat de forma objectiva – cosa difícil en art - , en podria fer valorar tota aquesta feinada.

Veient el “look” del personatge, i sense cap altre informació, en dona la impressió que repeteix el que sap fer, independentment del resultat.

Per altre banda trobo que tots els mecanismes que intervenen en el procés son bastant antiquats, poc precisos i amb moltes possibilitats de espatllar, en qualsevol moment, la copia.

Jo no crec que és faci un vi millor si la premsada del raïm es fa amb els peus.

Bye.

Usitu.
La tendencia de las cosas es a desordenarse. Esto requiere que alguien o algo vaya reparando todos los incidentes espontáneos.

http://www.usitu.com
Usitu

Entrades: 129
Membre des de: ds. feb. 26, 2011 7:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Pep Data: dt. des. 06, 2011 10:31 am

Ara m'has sorprès Usitu, jo volia dir més o menys això, però no m'ha sortit tant be com a tu ;)

Pep
Amic d'EF

EntradaAutor: Porre Data: dt. des. 06, 2011 4:26 pm

Usitu,

Em sembla d'un gust discutible... vaja, d'un mal gust exquisit valorar el look del senyor Rafael Pablos per treure'n conclusions de la seva feina. Quina seria la teva valoració si hagués posat un vídeo de Joan Brossa mentre crea un poema visual?

No sé si mai heu pensat en fer còpies de gran format, no sé si sabríeu com posar-vos-hi, però aquest senyor sí que s'ho ha plantejat, ho ha volgut fer i s'ha inventat tota la maquinària per a fer-ho... com vosaltres, jo no he vist cap resultat en directe, però tot el procés que mostra em mereix molt de respecte. No considero que faci feina per feina, fa tot el necessari per a poder revelar una fotografia d'una mida més gran de les que podem fer nosaltres a casa... per això m'agradaria que m'expliquéssiu com ho faríeu vosaltres.

I perquè no quedi cap mena de dubte, m'ha molestat el teu comentari.
Porre
Amic d'EF

EntradaAutor: Usitu Data: dt. des. 06, 2011 6:15 pm

Hola a tothom, i al senyor Porre en particular;

Una de les primeres coses que en va ensenyar el psiquiatre es que jo no era responsable de les actuacions dels altres. Així dons, no demano excuses pel meu escrit. Si a tu t’ha molestat deu ser per que l’has mirat segons un determinat punt de vista (el color del cristal con que se mira). ;)

Jo no he fet més que expressar una opinió, i si les agencies de qualificació de crèdit poden fer-ho, jo també.

Poder si que he simplificat massa. Vaig a intentar explicar-me:

Quan jo dic “A mi, la feina per la feina no m’interessa molt.”, vull dir que jo soc dels que penso – i no l’únic – que la feina és un procés on s’esmercen recursos i esforços, que només poden estar justificats pel resultat obtingut. Per això dic “Només un resultat excepcional, mesurat de forma objectiva – cosa difícil en art - , en podria fer valorar tota aquesta feinada”

Quan jo dic “Veient el “look” del personatge, i sense cap altre informació, en dona la impressió que repeteix el que sap fer, independentment del resultat” vull dir que, a mi i segons la meva opinió, en sembla observar una estètica en el vestit, pentinat i aspecte general una mica ancorat en el passat.

Quan jo dic” Per altre banda trobo que tots els mecanismes que intervenen en el procés son bastant antiquats, poc precisos i amb moltes possibilitats de espatllar, en qualsevol moment, la copia”, vull dir que penso que tots el mecanismes que es mostren en el vídeo semblen fabricats de manera quasi artesana, possiblement per ell mateix. Això en fa pensar que li va ocasionar una despesa relativament alta, així com bastants assaigs de “prueba error” arribar a reunir tots els aparells necessaris fer efectuar el procés del principi al final. Analitzat això, crec que es perfectament normal que els continuï utilitzant, encara que avui hagi procediments millors. Per altre banda crec que a aquest senyor també l’interessa molt el fabricar mecanismes. No se si més que fer fotografies, però ha inventat i construït coses que ja estaven inventades i construïdes prèviament.

Quan jo dic ”Jo no crec que és faci un vi millor si la premsada del raïm es fa amb els peus”, vull dir que, per mi, no hi ha cap evidencia, en general, que treballar amb sistemes artesans fets al soterrani de casa amb poc mitjans i molt sacrifici i esforç, doni millors resultats que fer-ho amb bons sistemes de producció industrial.

I perquè no quedi cap mena de dubte, no m'ha molestat gens el teu comentari.

Bye.

Usitu.

PD. Si jo hagués de fer una copia així de gran – que no es el cas – la portaria a fer a Sabaté.
La tendencia de las cosas es a desordenarse. Esto requiere que alguien o algo vaya reparando todos los incidentes espontáneos.

http://www.usitu.com
Usitu

Entrades: 129
Membre des de: ds. feb. 26, 2011 7:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Porre Data: dt. des. 06, 2011 11:33 pm

Si les agencies de qualificació de crèdit poden expressar la seva opinió. Si ho pot fer vosté, senyor Usitu, no seria massa descabellat pensar que la meva persona també pot expressar la seva opinió... i és precisament el que he fet, només he expressat que un comentari m'ha semblat de mal gust. En cap moment he demanat que es disculpi ni res per l'estil... vosté és amo i senyor de les seves opinions com tothom ho és de les seves...

Totes les seves aclaracions no fan més que confirmar la meva idea inicial...

A mi l'all i oli m'agrada més fet a casa que comprat al super, ves per a on...
Porre
Amic d'EF

EntradaAutor: Pep Data: dc. des. 07, 2011 8:52 am

No ens esverem senyors :D

Porre, la meva opinió, també va una mica en el sentit general que expressa l'Usitu, sense entrar en altres consideracions.

El vídeo ens mostra només el procés de com fa les fotos, sembla inclús que aquest sigui el propòsit del video: el "fet a casa". Per això deia que m'agradaria veure el resultat de tot aquest esforç.

Porre, on visc, a baix, feien copies de gran format. Hi havia una ampliadora a terra amb uns carrils i feien còpies molt més grans que el Rafael Pablos i per revelar-les i havien unes banyeres, tot plegat molt més senzill i em sembla que menys perillós.

Per cert, algú que hi entengui, els títols estan ben (traduïts) escrits?

Pep
Amic d'EF

Següent

Torna a: Això com es fa?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant