morphing

Aquí pots preguntar sobre tècnica fotogràfica o retoc de fotografies, Photoshop, programari lliure i tot allò que t'agradaria saber com fer. Si ja ho saps fer, explica'ns-ho!

morphing

EntradaAutor: AndreuFoto Data: dj. gen. 26, 2012 8:03 pm

Voldria preguntar com es va fer, o quin programa es fa servir per fer morphing de fotografies. Com el que es va fer servir per el vídeo, de Pep Prats, que acompanyava l'exposició de fotografies de Gent del Poble. Em va agradar força l'efecte i voldria provar-lo.
AndreuFoto

Entrades: 31
Membre des de: dt. set. 07, 2010 7:16 pm
Ubicació: Esplugues de Llobregat (Barcelona)

Re: morphing

EntradaAutor: Pep Prats Data: dj. gen. 26, 2012 9:52 pm

Hola Andreu, ... com que el vídeo a muntar hi havia moltes cares vaig dedicar cert temps a buscar un programa que em detectes els trets de la cara i em poses automàticament la majoria de punts. Finalment vaig optar per el FantaMorph.
Malgrat que automàticament t'identifica ulls, nas, boca i contorn de la cara, ... si vol aconseguir un bon efecte et cal igualment dedicar cert temps per corregir els punts i millorar la transició. De totes maneres amb el Fantamorph em vaig estalviar molt de temps.
Tenia altres opcions i també plugins per Adobe AfterEffects, on segur el resultat hauria pogut estar millor, ja que et permet modificar la velocitat i fer que no sigui lineal en tota la transició i fins i tot aturar-te durant uns frames en cada cara, però aquesta opció només és possible si ho has de fer per poques cares.

Salut
Pep Prats
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: ds. ago. 30, 2008 10:37 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: morphing

EntradaAutor: AndreuFoto Data: ds. feb. 04, 2012 12:02 pm

Gràcies per les teves explicacions. Amb tantes cares es lògic fer servir un sistema mes automatitzat. El resultat no es gens dolent. Salutacions
AndreuFoto

Entrades: 31
Membre des de: dt. set. 07, 2010 7:16 pm
Ubicació: Esplugues de Llobregat (Barcelona)

Torna a: Això com es fa?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant