Motxilla

Tot el que vulguis dir o preguntar sobre càmeres, equips, accessoris i tota mena d'estris fotogràfics.

Motxilla

EntradaAutor: Arbernayco Data: dj. gen. 26, 2012 11:45 pm

Hola,

La meva motxilla actual per a portar els trastos se m'ha quedat petita, n'estic buscant una per renovar-la i m'he mig perdut entre tantes marques, noms i models. Quina utilitzeu o quina em recomanaríeu? Hauria de poder posar-hi dos cossos réflex, quatre o cinc objectius, flash, trípode i entrepà, jaqueta, aigua... suficientment còmode com per anar per la muntanya (cinta al pit i lumbar, etc.). En coneixeu cap amb aquestes característiques i amb un preu ajustat? (menys de 100€)

Salut i gràcies!
Arbernayco

Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 4:46 pm

Re: Motxilla

EntradaAutor: Pep Data: dv. gen. 27, 2012 7:33 am

Dos cossos rèflex, quatre o cinc objectius, flash, trípode i entrepà, jaqueta, aigua i a sobre còmode :D deus estar fort paio o necessitaràs un sherpa apart :lol:

El patrocinador de la web Disefoto es importador de Lowepro, ara mirava la Vertex 100 i em sembla que acompleix tots els requisits afegint només 25 euros al preu que deies.

I ara tenen una nova botiga on line, per tant es molt senzill de comprar.

http://www.disefotostore.es/

Ja ens ho explicaràs ;)
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: PBiC Data: dv. gen. 27, 2012 12:20 pm

Jo uso una Flipside 400 AW de LOWEPRO i porto més o menys el que dius(només un cos) i el trípode apart, i el pes es més de 10 quilos, a part d'això que es bastant, es molt còmoda i ara hem sembla que està d'oferta.
PBiC l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 27, 2012 5:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El secret d'una bona fotografia, que posseeixi qualitat estètica, estreba en el seu realisme.
Renger-Patzsch.( Bauhaus)
PBiC

Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 3:51 pm
Ubicació: La Selva

EntradaAutor: Arbernayco Data: dv. gen. 27, 2012 4:17 pm

Ja les havia mirat, la veritat és que tenen bona pinta. Què tal la lowepro mini trekker? algú en sap alguna cosa?

Pep ha escrit:Dos cossos rèflex, quatre o cinc objectius, flash, trípode i entrepà, jaqueta, aigua i a sobre còmode :D deus estar fort paio o necessitaràs un sherpa apart :lol:

No et pensis, no passa dels 13-14 kg en conjunt, tinc un equip relativament lleuger. I tampoc ho porto sempre tot a sobre, home, normalment el trípode i un parell d'objectius es queden a casa, però de tant en tant he d'agafar-ho tot i llavors he de jugar al tetris per encabir-ho tot a la motxilla actual (lowepro orion trekker, molt recomanable).
Arbernayco

EntradaAutor: rafelvng Data: dv. gen. 27, 2012 5:45 pm

Carai Arbernayco, ets el meu heroi. Jo acabo de comprar-me una compacta Fuji X10, per no haver de portar la reflex quan faig travesses, alpìnisme o escalada i tu t'emportes a la muntanya dos cossos réflex, quatre o cinc objectius, flash, trípode, etc. Suposo que et deus de referir a sortir a la muntanya a fer fotos, perquè si vas a fer alguna activitat una mica exigent amb tot aquest material fotogràfic, més tot el material de muntanya necessari per l'activitat et caldrà portar una mula o un camàlic que t'acomboin les coses.
El que acostuma a passar amb les motxilles de fotografia és que si són una mica tècniques (en l'aspecte muntanyenc), com per exemple, les Lowepro Photo Sport 200AW , no hi cap gaire material fotogràfic, potser un cos i tres objectius, però et cap més material de muntanya o roba i en les que es pot portar força material fotogràfic, com les Lowepro Pro Trekker AW Series són poc tècniques i a més tenen poquíssim lloc on portar altres coses. Acostuma a passar que sempre s'ha de prioritzar i arribar a un comprimís entre material de muntanya i fotogràfic.
rafelvng
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: dg. ago. 09, 2009 5:56 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: Arbernayco Data: dl. gen. 30, 2012 10:39 pm

La motxilla, com bé has suposat, serà només per a sortides fotogràfiques. Si vull portar el zoom estàndard, el tele, el macro amb el flash, segons com el trípode i el 50mm que per el que pesa i ocupa fa cosa no agafar-lo ja s'omple tot i pesa força. Evidentment només estarà així de carregada en ocasions especials (viatges, etc), però ja que la compro prefereixo gastar una miqueta més i que no ho passi excessivament malament, val més que en sobri no pas que en falti, que es diu :lol: Per a sortides més llargues i amb més dificultat tinc una bossa tipus toploader que es pot penjar a la cinta de pit de la motxilla de muntanya, no molesta massa i és de bon portar.

Crec que al final agafaré la vertex 100 AW, que compleix els requisits. Gràcies per la ajuda!
Arbernayco

EntradaAutor: Joan Mas Data: ds. març 24, 2012 10:59 pm

Uf... Tot això que demanes per 100€, xungo he... A no ser que trobis quelcom als xinos, però de fiabilitat dubtosa.
Joan Mas

Entrades: 17
Membre des de: ds. març 24, 2012 10:35 pm
Ubicació: Llagostera

Torna a: Equips, aparells, trastos i joguines

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant