Després de molt intentar-ho (a cops sembla que costa accedir a la web) he pogut veure alguna de les panos d'aquesta web i haig de dir que m'ha agradat molt.
Ostres.. doncs és la primera notícia.. Et donava algun error? o era simplement lentitud.. ? (si et sembla contesta'm en privat, potser no té molt d'interès un fil públic sobre això)
Amb en Pep i en Foster58 també fem aquesta mena de fotografies. Pots veure una galeria de mostres aquí (QTVR). Entre d'altres, també tenim un reportatge bastant complert d'un Temps de Flors a Girona.
Sí.. no us coneixia a vosaltres, però sabia de la vostra feina a Fotopanoràmic.com. I ho feu de cine!
Ara hem de trobar el temps per canviar a un visor Flash, molt més extès i fiable que QT (els QTVR no funcionen amb Windows Vista 64, per exemple) que pugui mostrar panos QTVR i que així que ens estalvii la feina d'haver de refer la feina. Els que conec que ho permetin fer són el Flash Panorama Player i el KRPano. He vist que tu fas servir aquest darrer. Has provat l'altre? Alguna recomanació?
Mira, jo ho tenia també tot amb Quicktime, i com vosaltres volia passar a un visualitzador de Flash. Fins fa quinze dies no ho he fet... i no m'hi he posat perquè cada cop que em miro la documentació dels xml m'entra mareig. M'ha anat bé poder aprofitar aquesta funció que et permet mostrar els .mov per no haver de repetir la feina. I crec que funciona molt bé. Encara he de pulir-ho.. hi ha variables que m'agradaria poder parsejar per la url i que els xmls els agafessin.. però encara no sé com fer-ho.
FlashPanorama o Krpano? Doncs no sabria què dir-te.. Jo vaig optar pel krpano pel tema de la
multiresolució. M'encantaria poder tenir panoràmiques completes amb aquesta espectacularitat de detall. De moment, que sàpiga el FPP no ho permet.
Diria que hi ha més seguidors del FPP (alguns popes com en Hans Nyberg de panoramas.dk ho tenen claríssim, p.ex, o la gent de viewat.org, que per cert fan una feina excel.lent i us recomano moltíssim). Però n'hi han d'altres com el projecte d'en Jeffry Martin de 360cities.net, que ha crescut com l'espuma, han optat pel Krpano. No sé.. jo crec que si teniu un bon programador, qualsevol dels dos pot funcionar de meravella. Potser el FPP pinta més seriós i el krpano permet més alegries.. això és una apreciació que no et sabria argumentar massa, és una sensació. Tots dos estan molt actius (potser més el krpano?) amb revisions molt sovintejades. I el sistema de suport és diferent.. el krpano funciona amb fòrums i el FPP amb llistes. Jo prefereixo les llistes de correu.. però, ja veus que he optat per l'altre..
He fet alguna feineta amb el FFP i gràcies al
Flashificator no vaig tenir probls amb l'xml, que de fet és el que em mata. I funciona de perles.
Per cert, per que no passes per aquí, saludes i et presentes una mica? És costum de la casa

ok, fet:
viewtopic.php?f=19&t=1690Salut!
Jaume