3D de visió directa

Animals grossos i petits, plantes i floretes, mini, macro i micro, d'esports, astronòmica, documental... Tu mateix!

3D de visió directa

EntradaAutor: Porre Data: dc. ago. 05, 2009 6:39 pm

3D visió directa

Quan vaig conèixer la tècnica de visualitzar les fotografies en 3D sense cap mena d'accessori exprés vaig començar a alimentar el cuquet cap aquesta tècnica. De fet no és rés de nou, en el famós llibre de l'ull màgic ja es feia servir. L'inconvenient que té aquesta manera de mirar 3D és que fa falta un cert entrenament i que no tothom pot veure-les, sobretot si es té algun tipus de problema ocular ja que és un tècnica que requereix que els dos ulls funcionin més o menys igual.

Per tal de facilitar la visió he posat uns punts negres sota cada imatge que és de gran ajuda per entrenar-se. La cosa consisteix en fixar-se en aquests dos punts i intentar ajuntar-los virtualment gràcies a fer convergir els ulls (el que diem vulgarment girar els ulls). Quan veiem un tercer punt virtual en mig dels dos i la vista se'ns relaxa (pot ser una mica molest fins que no es troba el punt) aleshores podem aixecar la mirada cap a la fotografia i la veurem en 3D... també és una fotografia virtual, una mica més petita, amb més sensació de detall i amb el tub que surt de la paret...

A veure... a veure...

http://www.jorgewestendarp.com/ComoVer3D/Como_CRc.html
En aquest link hi ha un tutorial que explica com veure aquest tipus de fotografies.
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

Re: 3D de visió directa

EntradaAutor: Jasdg Data: dc. ago. 05, 2009 11:28 pm

ZonePlate ha escrit:De fet no és rés de nou, en el famós llibre de l'ull màgic ja es feia servir.

Jo era un admirador de aquest llibres. Em pasaba molta estona tratan de ver el que las fotos mostraban. Com dius, una vegada has apres la tecnica, tot resulta molt mes facil.
En la(s) teva(s) fotos ho he aconseguit cuasi al instant. La sensació a mi m'agrada
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3514
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

Re: 3D de visió directa

EntradaAutor: SesiFoto Data: dj. ago. 06, 2009 12:36 pm

Osti, a mi no em surt... ja m'has preocupat, aniré a l'oculista a veure que em diu...
SesiFoto

Entrades: 37
Membre des de: dv. jul. 31, 2009 11:17 pm
Ubicació: Castellbisbal

Torna a: Bèsties, casos i coses

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants