Consultes i comentaris

Organització, detalls i consultes sobre el Curs de Photoshop amb Lola Montserrat.

Consultes i comentaris

EntradaAutor: espaifotografic Data: dl. gen. 02, 2012 1:04 pm

Obrim aquest fil per tal que pugueu consultar els dubtes que tingueu o preguntar qualsevol qüestió relacionada amb el Curs de Photoshop amb Lola Montserrat. Tan nosaltres com la Lola Montserrat estarem encantats de respondre les vostres consultes.
espaifotografic

Entrades: 844
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 9:21 pm

Re: Consultes i comentaris

EntradaAutor: isaac Data: dt. gen. 03, 2012 9:26 pm

a mi m'interessa fer tots tres, però no em va bé pagar-los de cop. puc pagar-ne un cada mes. Pot ser així?
isaac
Amic d'EF

Entrades: 864
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 7:39 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: espaifotografic Data: dc. gen. 11, 2012 1:07 pm

Isaac, precisament hem definit un escalat de preus per tal d'animar a la gent a inscriure's en més d'un taller de cop. Òbviament, si permetem el pagament fraccionat al preu de conjunt, no tenim cap garantia que es mantingui el compromís de fer-los (i pagar-los) tots.

No tindria gaire sentit oferir un preu reduït per afavorir al usuari que fa l'esforç d'apuntar-se a més d'un taller si després es poden pagar individualment. Segur que ho entens.
espaifotografic

EntradaAutor: isaac Data: dc. gen. 11, 2012 2:07 pm

per suposat! ;)
isaac
Amic d'EF

EntradaAutor: cagumlou Data: dc. gen. 11, 2012 11:32 pm

A mi el que em sembla una mica alt és el preu del dinar. És pot negociar un menú una mica més arreglat?
"En els moments de crisi només la creativitat és més important que el coneixement" A. Einstein
cagumlou
Amic d'EF

Entrades: 338
Membre des de: dv. nov. 28, 2008 11:08 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: espaifotografic Data: dj. gen. 12, 2012 7:38 am

Es pot re-negociar està clar, però que estalviarem 3 euros tirant llarg? Pensa que es dissabte també i a Vilassar pocs restaurants hi han o si més no tant propers a on es fa el taller. L'altre opció es anar dinar a Cabrils on n'hi han molts més (ja que s'auto-anomenen vila gastronòmica) però implica agafar el cotxe, etc

La opció més barata es un bon entrepà i això no et privarà ningú de portar-lo o sinó no, hi ha bars que en fan i per una quarta part potser es pot dinar, també es una solució.

No hi podem fer res més...
espaifotografic

Consultes i comentaris

EntradaAutor: Tona Data: dj. gen. 12, 2012 1:28 pm

Hi ha algun fils dels inscrits? Jo m apunto als tres. Ja entraré amb més calma per fer l ingrés i tot plegat...
A mi totes les propostes del dinar em semblen bé. Però si voleu que ens posem tots d acord (per exemple: portar tots entrepà i fer un picnic) doncs també estarà bé.
Tona
Amic d'EF

Entrades: 731
Membre des de: dj. març 26, 2009 3:24 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: espaifotografic Data: dj. gen. 12, 2012 1:53 pm

A veure, el restaurant al que anàvem ens han dit que tanquen (coses de la ditjosa crisi). Estem mirant una pizzeria al centre del poble o bé mirarem alguna altra opció també. La possibilitat de "bocata" o carmanyola sempre hi és, es clar.

De moment hi ha 5 apuntats, 4 d'ells als tres tallers i 1 només al darrer, amb tu serem 6 Tona. Posem la llista avui mateix a veure si la gent s'acaba animant.

Us preguem que ens ajudeu a fer-ne difusió d'aquesta activitat a d'altres grups, FB, tweeter, etc, la cosa està bastant parada amb els temps que corren, gràcies
espaifotografic

EntradaAutor: isaac Data: dj. gen. 12, 2012 3:09 pm

he fet l'ingrés excepte pel dinar a l'espera del què fem finalment.
salut!
isaac
Amic d'EF

EntradaAutor: ferran_agelet Data: dj. gen. 12, 2012 9:10 pm

Hola, jo també m'he apuntat als 3 tallers, a veure si gastant espavilem la crisi.

Bon any 2012 a totes i a tots
ferran_agelet
Amic d'EF

Entrades: 4
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 11:08 pm
Ubicació: palautordera (baix montseny)

Següent

Torna a: Curs de Photoshop amb Lola Montserrat

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant