espaifotografic ha escrit:A veure, el restaurant al que anàvem ens han dit que tanquen (coses de la ditjosa crisi).
Tanquen els dies dels tallers, els dissabtes o per sempre? Si és per sempre quina llàstima no? jo venia als tallers per menjar el remenat d'ou i el bacallà amb la mousselina d'all gratinada... catxis!
Jo, algun dels tres dies pensava venir però encara no em puc definir perquè tinc força variables...
Sigui quina sigui l'opció del dinar jo també m'apunto a les tres sessions. Si no us fa res esperaré uns dies a fer l'ingrés, a veure que acabem fent amb el dinar.
La opció del picnic o entrepà pot tenir com a inconvenient que faci un dia de fred (tot i que potser a Vilassar no sol apretar gaire) o de pluja.
En qualsevol cas si cal agafar el cotxe, ja no vindrà d'uns kilometres mes.
Salut!
"En els moments de crisi només la creativitat és més important que el coneixement" A. Einstein
Cagumlou no pateixis, si vols pots fer l'ingrés només dels tallers o si no amb el dinar i depèn del que es faci es tornem els diners, cap problema, tu mateix, però millor si ho fas aviat, doncs s'ha començat a animar de cop i a veure...