Després del Taller d'orquídies

Taller de Fotografia d'orquídies i flors amb Alex Alonso

Orchis Simia (Taller Alonso)

EntradaAutor: Esteve Garriga Data: dl. maig 14, 2012 9:02 am

Primer de tot dir que m' ho vaig passar "teta" i a sobre, deixant a part el temps que ens va fer, he après moltes coses d'aquesta disciplina nova per a mi.

Us presento la primera que he processat, a veure que us sembla... L´´unic punt a afegir es que la xerrada ultima que ens va fer l' Àlex, per mi hauria de fer-se a l' inici, d'aquesta manera segur que hagués tingut en compte alguns consells més alhora de fer aquesta fotografia...

Orchis Simia EF _MG_6741-Editar-2.jpg
Esteve Garriga

Entrades: 36
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 7:18 pm

Re: Orchis Simia (Taller Alonso)

EntradaAutor: nuriamp Data: dl. maig 14, 2012 2:50 pm

Hola! Jo també la tinc aquesta!
Jo em vaig pedre la xerrada final, una pena perque segur que vareu cometar coses xules! A veure que en penseu de la meva Simia entre la boira... La de Esteve era mes fàcil... tenia solet!! ;)

Imatge
Orchis Simia por nuria.mpascual, en Flickr
nuriamp

Entrades: 18
Membre des de: dg. juny 06, 2010 9:30 am
Ubicació: Solsona

Després del Taller d'orquídies

EntradaAutor: Jasdg Data: dl. maig 14, 2012 4:27 pm

Que puc dir de la jornada d'ahir? Doncs que va ser perfecta. Sí, tot i la pluja que segurament farà que ens recordem tots durant més temps del taller. Gràcies a Alex Alonso que com sempre és un mestre. Gràcies a RoCas per les seves explicacions (joer!! Com sap d'orquidees aquest home!!) I gràcies a Ef, personificats en Pep i Joan perquè sou grans! Una salutació també per a les noves incorporacions a Ef que espero segueixin per aquí i una abraçada als "fixos" que sou com de la família!!
I ja després dels agraïments passem als resultats. He de confessar que abans de revelar les fotos era una mica escèptic del resultat de les meves fotos, però per a mi he quedat molt satisfet de com m'han quedat. M'he adonat que "sense adonar-me'n" he estat fidel al meu "estil", ja se que direu que són fotos fosques i saturats però, companys, que voleu que us digui, a mi m'agraden. Les presento en ordre cronològic perquè crec que com a resum està bastant homogeni.

-01--02--03--04--05--06--07--08--09--10-11--12-1314-15-16--17-1819
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

Re: Després del Taller d'orquídies

EntradaAutor: atzu Data: dl. maig 14, 2012 5:08 pm

M'ho vaig passar mooolt bé ! Tinc gabes de poder descarregar fotos i veure que ha sortit però mentre estant he de dir que m'han agradat molt les que has penjat josé ángel, saps quina la que més ? la número 5, que on té res a veure amb el macro, però que m'ha semblat molt suggerent, :-)

Records a tots !
atzu
Amic d'EF

Entrades: 2206
Membre des de: dl. març 31, 2008 6:14 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Jasdg Data: dl. maig 14, 2012 8:01 pm

I ara la meva versió fotogràfica musicalitzada del taller a Vimeo!

https://vimeo.com/42144862

Instal·la el Adobe Flash Player per veure el reproductor.

José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: jordiv Data: dl. maig 14, 2012 8:15 pm

Jasdg ha escrit:M'he adonat que "sense adonar-me'n" he estat fidel al meu "estil", ja se que direu que són fotos fosques i saturats però, companys, que voleu que us digui, a mi m'agraden. Les presento en ordre cronològic perquè crec que com a resum està bastant homogeni.

Potser sí que estan un pelet saturades, però segurament és el què les dota d'aquest estil que m'agrada.
Enhorabona!
Jordi
El web... eternament en construcció.
jordiv

Entrades: 181
Membre des de: dv. març 02, 2012 4:31 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: rafelvng Data: dl. maig 14, 2012 9:06 pm

El taller va estar molt bé, malgrat el mal temps. Ara cal practicar molt, a veure si ens aprofita el que ens va ensenyar el mestre Alex.
Aquí teniu dues versions de la orchis simia.
_5137326-2_r.jpg
_5137343-3_r.jpg
rafelvng
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: dg. ago. 09, 2009 5:56 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: nuriamp Data: dl. maig 14, 2012 9:19 pm

Aquí us deixo la meva Ophrys catalaunica

Imatge
Ophrys catalaunica por nuria.mpascual, en Flickr
nuriamp

Entrades: 18
Membre des de: dg. juny 06, 2010 9:30 am
Ubicació: Solsona

EntradaAutor: Miquel Bohigas Data: dl. maig 14, 2012 10:20 pm

Aquí us deixo una presentació amb les fotos del taller. Gràcies a tots, en especial a l'Àlex i al déu de la pluja.

Miquel Bohigas (desdibuix)
500px, Dibuixos, fotos,
bloc que foto, ... ...

És quan faig fotos que hi veig clar (ara ja no tant!)
Miquel Bohigas
Amic d'EF

Entrades: 1447
Membre des de: dj. feb. 05, 2009 1:16 am
Ubicació: Sant Gregori (el Gironès)

EntradaAutor: alex alonso Data: dt. maig 15, 2012 4:30 pm

No es tracta de fer bones fotos al taller si no mes aviat entendre els procediments ...... hi ha més dies que llonganisses per posar en practica els continguts del taller.
el ritme dels tallers, els temps de les diferents explicacions, les pràctiques etc etc etc és una cosa dinàmica que es va afinant a poc a poc a mesura que anem fent tallers d'aquestes disciplines, d'aquesta manera creiem que cada vegada surten millor ... en aquest taller hem arribat a dues conclusions importants, primerament no val la pena parlar de processats, ens fa perdre el temps i encara que utilitzo els meus procediments no és el meu fort,,,,, crec que va baixar molt la intensitat del taller en el moment de parlar de processat, es va evaporar la passió i van aparèixer els dubtes, en realitat és una gran sort adonar-nos perquè va quedar espai per afegir una última xerrada dedicada a veure el procés d'una fotografia en 20 o 30 trets, com vam dir cal anar entrant poc a poc dins la imatge i veure el procés d'aquest camí, és el que ens faltava per arrodonir un taller d'aquest tipus, la sèrie que vaig realitzar sense massa cura al matí va servir en la xerrada final per adonar-nos d'aquests petits detalls i de la progressió d'una foto, crec que va ser enriquidor, prenem nota ..... ens va faltar temps per un altre apartat important, l'anàlisi de les imatges realitzades pels assistents, també és un moment important que a més manté el bon ritme del taller ......... la pluja ens va retallar el temps i l'ordre que teníem pensat però de tot s'aprèn si es vol.
He après molt en aquest taller m'he adonat del que faltava i del que sobrava i això és molt per a mi, molt agraït a tots, dóna gust passejar pel bosc amb vosaltres ...
PD: a la nit comento les fotos i qualsevol altra cosa que sorgeixi ............i gracies per tot ...... abraçades gent
alex alonso

Entrades: 184
Membre des de: dv. set. 04, 2009 12:09 pm
Ubicació: Vallgorguina

Següent

Torna a: Taller de Fotografia d'orquídies

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant