No es tracta de fer bones fotos al taller si no mes aviat entendre els procediments ...... hi ha més dies que llonganisses per posar en practica els continguts del taller.
el ritme dels tallers, els temps de les diferents explicacions, les pràctiques etc etc etc és una cosa dinàmica que es va afinant a poc a poc a mesura que anem fent tallers d'aquestes disciplines, d'aquesta manera creiem que cada vegada surten millor ... en aquest taller hem arribat a dues conclusions importants, primerament no val la pena parlar de processats, ens fa perdre el temps i encara que utilitzo els meus procediments no és el meu fort,,,,, crec que va baixar molt la intensitat del taller en el moment de parlar de processat, es va evaporar la passió i van aparèixer els dubtes, en realitat és una gran sort adonar-nos perquè va quedar espai per afegir una última xerrada dedicada a veure el procés d'una fotografia en 20 o 30 trets, com vam dir cal anar entrant poc a poc dins la imatge i veure el procés d'aquest camí, és el que ens faltava per arrodonir un taller d'aquest tipus, la sèrie que vaig realitzar sense massa cura al matí va servir en la xerrada final per adonar-nos d'aquests petits detalls i de la progressió d'una foto, crec que va ser enriquidor, prenem nota ..... ens va faltar temps per un altre apartat important, l'anàlisi de les imatges realitzades pels assistents, també és un moment important que a més manté el bon ritme del taller ......... la pluja ens va retallar el temps i l'ordre que teníem pensat però de tot s'aprèn si es vol.
He après molt en aquest taller m'he adonat del que faltava i del que sobrava i això és molt per a mi, molt agraït a tots, dóna gust passejar pel bosc amb vosaltres ...
PD: a la nit comento les fotos i qualsevol altra cosa que sorgeixi ............i gracies per tot ...... abraçades gent