La meva

Ens agradaria rebre't com cal; aquí pots saludar i presentar-te.

La meva

EntradaAutor: Merlot Data: dt. set. 13, 2011 11:00 pm

Doncs això, la meva presentació. Fa un temps que penjo fotos al setmanal i a la meva galeria, però encara no ho havia fet al Fòrum. Per això em presento. Espero que hi pugui sovintejar amb paraules i amb imatges.
Salut!
Merlot
Merlot
Amic d'EF

Entrades: 67
Membre des de: dl. feb. 28, 2011 11:44 pm

Re: La meva

EntradaAutor: rafelvng Data: dt. set. 13, 2011 11:27 pm

Benvingut Merlot. La foto del fòrum l'has penjat malament, t'hauràs de lligir com es fa a: viewforum.php?f=9
rafelvng
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: dg. ago. 09, 2009 5:56 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

La meva

EntradaAutor: Edu Crispi Data: dc. set. 14, 2011 6:51 pm

Benvingut Merlot!

Edu Crispi
www.ecrispi.blogspot.com
www.ecrispi.net
Edu Crispi
Amic d'EF

Entrades: 305
Membre des de: dg. feb. 15, 2009 7:35 am
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Pep Data: dc. set. 14, 2011 8:14 pm

benvingut doncs

però diguen's alguna cosa més... si vols es clar

com et dius, d'on ets... el normal per poder parlar-te de tu a tu :D
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dc. set. 14, 2011 9:30 pm

Benvingut, Merlot! Passa, agafa cadira i ja pots començar a ensenyar fotos ;)
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm

EntradaAutor: Merlot Data: ds. set. 17, 2011 11:13 pm

Bona nit,
en Pep em demanava més informació de mi. Doncs, aquí la teniu. Em dic també Pep i sóc de Barcelona. Faig de mestre a la ciutat i la fotografia és una de les meves passions, entre d'altres. Però en sé relativament poc encara...

I també vull dir que he intentat penjar fotos i no m'ha sortit bé. Encara estic pensant què dec haver fet malament. Alguna resposta em dóna un enllaç d'instruccions. Les miraré de nou. però el meu problema és que des del Picassa no em donava cap adreça URL per enganxar...
En fi, coses de la informàtica...
Salut.
Merlot
Amic d'EF

EntradaAutor: gothalo Data: dg. set. 18, 2011 12:39 am

hola merlot, encantat de saludar-te.

a veure si et puc ajudar a pujar les fotos desde picassa. Quan obres la fotografia, a la banda dreta de la pantalla, t'ha d'apareixer un enllaç que diu

Enllaços a aquesta fotografia

quan la marques t'apareixen un parell de cuadres amb enllaços. Ara bé si t'hi fixes, just a sota d'aquestes caixes hi ha una opció que diu

Només imatge (sense enllaç)

Cal que la marquis. Si no es marca, apareixen enllaços al picassa i altres coses que no ens interessen. un cop fet això, veuràs que a sobre d'aquestes opcions, hi pots seleccionar el tamany de la imatge. Evidentment, et recomano que seleccionis la més gran possible.

Fet això, just a sobre d'on selecciones l'imatge, hi ha un enllaç que diu Incrusta imatge acompanyat de la direcció web de la foto. La copies i la fas servir al fòrum. es mes si poses

Codi: Selecciona’ls tots
[zoom size=25 title=nom de la foto]http://LaAdreçaQueHasCopiat[/zoom]

quan les veiem al fòrum veurem una vista en petit de la imatge que s'ampliarà quan fem click a sobre de ella.

Espero que aquests passos et serveixin d'ajuda.
gothalo
Amic d'EF

Entrades: 1311
Membre des de: dj. nov. 20, 2008 12:34 pm
Ubicació: Vilanova del Camí

EntradaAutor: Merlot Data: dt. set. 27, 2011 11:38 pm

Gràcies Gothalo per la teva ajuda però, ara com ara, m'ha servit de ben poc. Resulta que obro una foto a Picassa i no em surt res del que em dius tu. Una cosa és obrir una foto d'una carpeta amb el visor Picassa i l'altra és obrir la imatge des de la biblioteca del Picassa. Suposo que és en aquest segon cas on m'hauria d'aparèixer el que dius. Ni a la banda dreta nia l'esquerra. Si clico amb el botó dret del ratolí, puc anar a Propietats que em dóna un reguitzell de coses que no em calen. No és pas això, oi?
En fi, que no sé pas què fer...
Salut.
Merlot
Merlot
Amic d'EF

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dc. set. 28, 2011 1:33 am

Merlot, les imatges no les has de mostrar des del ordinador, les has de pujar a algun lloc d'internet. Per exemple, a Picasaweb (que és del que et parla en Gothalo), a Flickr, etc.

Ja que fas servir el programa Picasa al teu ordinador, jo et recomanaria que et donis d'alta a Picasaweb, ja que les dues coses estan íntimament rel·lacionades (són fills del mateix pare, Mr. Google). Per exemple, pots gestionar els teus àlbums i fotos a Picasaweb tant des del navegador (Internet Explorer, Firefox, Chrome...) o des del propi programa Picasa.

No podem veure les fotos que tens al teu ordinador. Només faltaria que la gent et pogués tafanejar l'ordinador a distància, no? A més, si tal cosa fora possible, que passaria quan l'apaguessis per anar-te'n a dormir? ;)
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm

EntradaAutor: Merlot Data: dc. set. 28, 2011 10:44 pm

Ei, moltes gràcies per la resposta explicativa. Ja m'he donat d'alta a Picassaweb i ja he pujat alguns àlbums. Ara, espero, només he de seguir correctament les instruccions d'en gothalo i provar de penjar alguna foto al fòrum.
Agraït per tot.
Merlot
Merlot
Amic d'EF

Següent

Torna a: Entra i saluda

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant