Bodegó

Animals grossos i petits, plantes i floretes, mini, macro i micro, d'esports, astronòmica, documental... Tu mateix!

Bodegó

EntradaAutor: joan trujillo Data: dj. maig 01, 2008 9:37 pm

Quan era petit em pensava que un bodegó era la foto de un celler. Axí que aixó n'es un:
Bodegó
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: Bodegó

EntradaAutor: Janus Data: dj. maig 01, 2008 10:46 pm

Ara si que si!
la llum justa, tirant a fosca... com a mi m'agrada!

Una composoció molt guapa (potser un pelet descentrada) però vaja. Felicitats!! Té molta atmosfera !
Janus

Entrades: 802
Membre des de: dg. març 30, 2008 9:05 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: tere Data: dv. maig 02, 2008 10:02 am

Realment crec que n´has captat l´ambient. Felicitats.
tere
Amic d'EF

Entrades: 805
Membre des de: dv. març 28, 2008 10:12 pm
Ubicació: Les Borges del Camp

EntradaAutor: atzu Data: dv. maig 02, 2008 6:06 pm

Saps quan veus una foto i tens una fiblada, no m'atreviria a dir de plaer, però que notes que t'agrada ? Doncs amb aquesta m'ha passat. El tema a mi em resulta d'allò més interessant i amb els elements arrodonits, la volta del sostre, els dos punts de llum, el color terrós. De bones a primeres fabulosa, però, ...sempre amb els peròs... a mi personalment, m'hauria agradat més detall a les parts més fosques (això sí, conservant un contrast general ben alt). Repeteixo que m'encanta, i m'han vingut unes ganes irrefrenables de plagiar-te ;-)
És la bodega que tens a sota el menjador ?
atzu
Amic d'EF

Entrades: 2206
Membre des de: dl. març 31, 2008 6:14 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dv. maig 02, 2008 9:48 pm

Nano, a mi m'agrada molt. Però molt! En tots els sentits.

a mi personalment, m'hauria agradat més detall a les parts més fosques

No és que estigui en desacord amb l'Aztu, però en plan autocrítica, em començo a preguntar si aquesta mena de premisses de perfecció tècnica (més detall a les ombres, llums no cremades, HDR, fusió...) no s'estan convertint en una mena de tics, provocats més per la moda i el deliri de nous coneixements que tot just comencem a adquirir. Més detall a les ombres realment seria essencial per millorar la foto? Encara transmetria amb més força l'atmosfera i les sensacions? O és només per que ara sabem que és possible fer-ho i comencem a entendre com? Per un altre banda, en una situació com la que mostra la foto, hi veuries gaire detall a les ombres?

Una pregunta al vientooo...
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm

EntradaAutor: atzu Data: ds. maig 03, 2008 6:34 pm

Doncs una pregunta al viento mereix una resposta atramuntanada :) :

Juan, sé per on vas i hi estic d'acord, però amb aquesta foto m'he imaginat dintre aquell lloc i crec que l'ull humà hagués pogut captar més detalls a les ombres, m'hauria resultat més natural. A això que dic es pot respondre que i què, ...i de fet doncs res, ...simplement és el que em va suggerir en aquell moment, partint que ja m'encanta però per donar el "do de pecho". Espero que se m'entengui,...
atzu
Amic d'EF

Entrades: 2206
Membre des de: dl. març 31, 2008 6:14 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: ds. maig 03, 2008 8:27 pm

Jo t'entenc el que vols dir, però potser vaig per un altre banda. Diguem que torno a donar voltes a allò de "forma o contingut"?

crec que l'ull humà hagués pogut captar més detalls a les ombres

Je, je, doncs jo estic convençut de tot el contrari! :shock:
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm

EntradaAutor: Pep Data: ds. maig 03, 2008 8:33 pm

Atzu, en aquest cas no coincideixo amb la teva apreciació. Jo vaig ser-hi a la bodega i el record que en tinc es que la llum era ben escassa. Potser la hagués rawelat mes càlida que en Truji i certament no crec que s'apreciés detall a les ombres aquestes profundes, tot plegat la sensació era de foscor i humitat.
Penso que tendim a voler-ho fer tot visible i hem d'anar mes a les sensacions, al que ens transmet la imatge. Ara que hi penso potser es també subjectiu, perquè al entrar no veus el mateix que quan hi portes una estona, però el que per mi es natural no es intentar ensenyar el que no es veu, sinó la sensació que hi tens quan hi ets, de foscor, de temperatura, potser de olors fins i tot i no cal intentar veure el que normalment no hi veus.
Ala, ja l'he deixa't anar.
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm

EntradaAutor: joan trujillo Data: ds. maig 03, 2008 8:50 pm

En aquesta jo tiro cap a la idea d'en Lopes, es un bon discurs que va bé de tant en tant refrescar. Ja se t'enten Atzu i s'aprecia el comentari pero he de dir que de fet recordo la escena com molt menys contrastada. Aquí la lluminositat està bastant sintetitzada amb corbes per zones i en general tot era molt fosc

Provem-ne un altre, aquesta es mes difícil dons el raig de llum es el sol directe a migdia. De fet amb aquesta intenstitat de llum les zones negres a la escena ho eren potser mes.
Celler II
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am

EntradaAutor: tere Data: dg. maig 04, 2008 9:36 am

tere ha escrit:Realment crec que n´has captat l´ambient. Felicitats.

el mateix.
tere
Amic d'EF

Entrades: 805
Membre des de: dv. març 28, 2008 10:12 pm
Ubicació: Les Borges del Camp

Següent

Torna a: Bèsties, casos i coses

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant