Ampolles

Animals grossos i petits, plantes i floretes, mini, macro i micro, d'esports, astronòmica, documental... Tu mateix!

Ampolles

EntradaAutor: tere Data: dt. jul. 22, 2008 8:27 pm

Que us sembla?
Imatge
tere
Amic d'EF

Entrades: 805
Membre des de: dv. març 28, 2008 10:12 pm
Ubicació: Les Borges del Camp

Re: Ampolles

EntradaAutor: Pep Data: dt. jul. 22, 2008 9:26 pm

Es un encarreg? Els de Parxet?

Be, mes o menys be, opino perquè conec això de les ampolles. L'etiqueta no està centrada del tot, a la dreta te menys espai, també es veu en el collarí. Lo de la il.luminació lateral amb la tira de llum de dalt a baix, que es lo es fa normalment, be, però hauries de retocar-ho que te traços massa rectes. Les ampolles sempre son un repte.

La tendència que hi ha últimament es fer tot el fons blanc i posar-hi algun complement per donar vida a l'ampolla. Hi ha una premisa que s'atribueix a Lluis Carulla, el creador de Gallina Blanca que diu: El producte sempre ha d'estar en acció.

Es una bona base per fer una foto, llavors pensa amb les qualitats del producte...
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: tere Data: dc. jul. 23, 2008 9:42 am

Aquesta foto es una prova. L'encàrrec de debò es d'ampolles de vi i pel que he vist també es tracta d'ampolles fosques. Vaig provar-ho amb vàries il.luminacions i en el càs de l'ampolla fosca el resultat que més em va agradar va ser aquest. Amb ampolles clares, però, m´agrada més la il.luminació a contrallum. No hi ha complements perquè en les proves només volia veure com resultaven les diferents il.luminacions,pel tema dels reflexos. Quan hi afageixi la copa...soposo que la cosa encara es complicarà més.
En quan a lo de la tira de llum que "es veu massa recta" no entenc què vols dir. Que, potser, hauria de exagerar la corva? amb PS o a la finestra de llum?
tere
Amic d'EF

EntradaAutor: joan trujillo Data: dc. jul. 23, 2008 12:49 pm

Apart de tots els detalls professionals a mi m'agrada la il·luminiació del fons, li dona un aire festiu i alhora senzill.
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am

EntradaAutor: tere Data: dc. jul. 23, 2008 1:03 pm

Ja entenc el que vols dir de les línies rectes, Pep. Ho tindré en compte.
Gràcies, Tru, per donar-me la teva opinió. M'alegra que hagis captat la intenció de l'efecte dels llums.
tere
Amic d'EF

EntradaAutor: Janus Data: dc. jul. 23, 2008 4:29 pm

Osti tu, osti tu!! quines fotos.... i quina canya amb els comentaris!!!

Doncs ara em toca a mi
- Tot d'acord amb en Pep (centralitat, il.luminació clàssica, dinamisme amb algun complement...)
- Tot d'acord amb el fons (que és simplement genial!)

Falta el peu de l'ampolla: Trobo que tot i ser molt dicret, distreu ja que no té res a veure amb el context. Per mi el context és modern (el fons té un toc festiu i com de "disco", no sé si m'explico), en canvi el petit peu és com rústic. Jo jugaria amb algun element més discret (potser blanc o gris)... no sé

En quan a la iluminació de l'ampolla, la podries comentar una miqueta més (amb aquells esquemes que de vegades fas si vols) Hi estic sempre molt interessat (que hi ha una caixa de llum a 45º, dos focus puntuals pel fons i un reflector blanc a la dreta? i ha una segona caixa al sotre o no?)

Ah! i per cert,... m'encanta la simplicitat de la foto!
Janus

Entrades: 802
Membre des de: dg. març 30, 2008 9:05 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: tere Data: dc. jul. 23, 2008 5:43 pm

Aquí va l'esquema.
Imatge

1- Finestra de 1 x 1,4 mtr. tapant amb gobo per simunlar finestra de 1mtrX 20 cm.
2- Reflector blanc.
3- Focus amb reflector de 21cm.
4- Focus amb snoot.

Com pots veure al fons només anava un focus. Per tant vaig crear l'efecte amb "efectos de iluminacion" de PS.
tere
Amic d'EF

EntradaAutor: atzu Data: dc. jul. 23, 2008 6:00 pm

Uf, quin nivell, aquí ja em quedo d'espectador...
A mi m'agrada la foto, potser amb més peu, però "vamus" que he vist centenars de fotos de catàleg molt menys bones...
atzu
Amic d'EF

Entrades: 2206
Membre des de: dl. març 31, 2008 6:14 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Pep Data: dc. jul. 23, 2008 7:29 pm

Una altra coseta Tere, el collarí esta molt ben il·luminat, però a l'etiqueta, tot i que no hi queda molt malament es millor que es vegi tot l'stamping, que no faci el reflex negre. Si hi poses una mica de paper davant de l'ampolla, apuntant a la càmera ho eliminaràs sense problema.

Si vols que agafi mes transparència posa un paper darrera l'ampolla, retallat amb el perfil d'aquesta, o encara reflexa mes si es de paper de plata.
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm

EntradaAutor: tere Data: dt. ago. 05, 2008 6:12 pm

Vaig encetar aquest fil per demanar que us semblava la manera com havia il.luminat l'ampolla(doncs era un tema que no havia tocat gaire) i la veritat es que les vostres observacions em van ser de molt profit. Ara us mostro el resultat de l'encàrrec.
tere
Amic d'EF

Següent

Torna a: Bèsties, casos i coses

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants