Llimona

Animals grossos i petits, plantes i floretes, mini, macro i micro, d'esports, astronòmica, documental... Tu mateix!

Llimona

EntradaAutor: AnnaM Data: dl. gen. 24, 2011 4:29 pm

No estic segura si aquí a flora és el lloc adient per posar aquesta foto ja que es tracta d’una llimona, dient-me anormal, quasi es podria dir que pateix una mutació i que fa més de 6 centímetres de llargada.

llimona1

llimona2

llimona3
AnnaM
Amic d'EF

Entrades: 299
Membre des de: ds. nov. 27, 2010 10:28 am
Ubicació: Matadepera

Re: Llimona

EntradaAutor: atzu Data: dl. gen. 24, 2011 6:29 pm

Hola AnnaM ! Aviam com dir-ho per no semblar el dolent del fòrum :-).... Com a curiositat aquesta llimona fa la seva patxoca, però si passem al tema fotogràfic, ostres, t'ho pots treballar una mica més, no ? Intentar que la llum sigui lateral o a 45º, treballar una mica més el fons, que la foto tingui un contrast agradable... Però vaja, ànim !
atzu
Amic d'EF

Entrades: 2206
Membre des de: dl. març 31, 2008 6:14 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Josep Data: dl. gen. 24, 2011 11:43 pm

A la primera li falta llum (pots arreglar-ho potser, estirant l'histograma per la dreta). La segona esta millor, però si el fons fos més uniforme, milloraria. La tercera, amb aquest vinyateig clar no m'agrada gens.
Josep
Amic d'EF

Entrades: 1451
Membre des de: dj. maig 15, 2008 12:48 am
Ubicació: Donostia

EntradaAutor: rafelvng Data: dt. gen. 25, 2011 10:49 am

La llimona, curiosa ho és força. Fotogràficament, m'adhereixo als comentaris anteriors.
rafelvng
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: dg. ago. 09, 2009 5:56 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: gothalo Data: dt. gen. 25, 2011 6:28 pm

si que es curiosa aquesta llimona. hem passa alguna cosa semblant amb la imatge. no soc expert en bodegons, però potser s'ha cremat una mica la llimona.
atzu ha escrit:Intentar que la llum sigui lateral o a 45º

hi estic d'acord i afegiria que si ve d'una finestra on no hi toqui el sol directament millor encara. per acabar-ho de completar, a l'altra costat de la llimona respecte a la finestra hi posaria una mica de paper de plata lleugerament arrugat per donar una mica de llum al costat més fosc.
gothalo
Amic d'EF

Entrades: 1311
Membre des de: dj. nov. 20, 2008 12:34 pm
Ubicació: Vilanova del Camí

Torna a: Bèsties, casos i coses

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant