En principi m'agraden tots els formats, horitzontal, vertical, quadrat el que sigui depenent de la foto ..... d'altra banda m'agrada tenir les fotos amb molts píxels per imprimir-les en gran per exposar (si es pot), penjar-les a web és una qüestió casual, m'agrada veure-les físicament ....
Després hi ha la percepció, la percepció és la que motiva l'estètica en el moment del tret, la qual intuïtivament et fa compondre d'una manera o altra i el que diferencia unes coses d'altres per acontentar el gust de cada un, en resum el que fa que et sentis còmode i emocionat sense premeditació .... d'una banda m'agrada veure detall en els subjectes principals però d'altra m'agrada més l'ambient envoltant que les aproximacions ... solució les panoràmiques macro, això em permet tenir alhora detall i ambient ... .
Potser si tingués una càmera amb 30 MP sortirien les dues coses alhora però em fa l'efecte que acabaria igualment muntant diverses fotos per imprimir-les més grans encara .... Gràcies pels comentaris .. salutacions ..