Salamandra

Animals grossos i petits, plantes i floretes, mini, macro i micro, d'esports, astronòmica, documental... Tu mateix!

Salamandra

EntradaAutor: alex alonso Data: dj. abr. 05, 2012 3:46 pm

els anfibis comencen a tenir molta activitat, a veure aquest any com va .....
es tracta d'una panoràmica de dues fotos horitzontals cosides a mà ...

Salamandra
alex alonso l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 05, 2012 6:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
alex alonso

Entrades: 184
Membre des de: dv. set. 04, 2009 12:09 pm
Ubicació: Vallgorguina

Re: Salamandra

EntradaAutor: Pep Data: dj. abr. 05, 2012 6:43 pm

La foto es collonuda, però en aquest cas, penso que la part de dalt crida massa l'atenció. No calia que fos panoràmica em penso ;)
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: JordiPM Data: dj. abr. 05, 2012 7:34 pm

Ah, doncs a mi m'agrada aquest enquadrament!

El que no entenc és per què calia cosir dues fotos, amb aquest format. Potser vols fer-ne una ampliació bestial, i et cal una imatge molt gran? No es podia posar la càmera en vertical?
JordiPM
Amic d'EF

Entrades: 927
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 2:20 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Josep Data: dj. abr. 05, 2012 8:34 pm

A mi l'encuadre m'agrada força. El que no sé és si el negre de la salamandra hauria de ser més negre.
Josep
Amic d'EF

Entrades: 1451
Membre des de: dj. maig 15, 2008 12:48 am
Ubicació: Donostia

EntradaAutor: alex alonso Data: dv. abr. 06, 2012 12:31 am

En principi m'agraden tots els formats, horitzontal, vertical, quadrat el que sigui depenent de la foto ..... d'altra banda m'agrada tenir les fotos amb molts píxels per imprimir-les en gran per exposar (si es pot), penjar-les a web és una qüestió casual, m'agrada veure-les físicament ....
Després hi ha la percepció, la percepció és la que motiva l'estètica en el moment del tret, la qual intuïtivament et fa compondre d'una manera o altra i el que diferencia unes coses d'altres per acontentar el gust de cada un, en resum el que fa que et sentis còmode i emocionat sense premeditació .... d'una banda m'agrada veure detall en els subjectes principals però d'altra m'agrada més l'ambient envoltant que les aproximacions ... solució les panoràmiques macro, això em permet tenir alhora detall i ambient ... .
Potser si tingués una càmera amb 30 MP sortirien les dues coses alhora però em fa l'efecte que acabaria igualment muntant diverses fotos per imprimir-les més grans encara .... Gràcies pels comentaris .. salutacions ..
alex alonso

Entrades: 184
Membre des de: dv. set. 04, 2009 12:09 pm
Ubicació: Vallgorguina

EntradaAutor: Sussss Data: dv. abr. 06, 2012 12:48 pm

Sabent com cuides tots els detalls de la fotografia m'imagino que hi ha una raó. Ambdues fotos tenien la mateixa profunditat de camp? es percep un desenfoc diferent a una i una altra.
I eso?
http://fotosussss.blogspot.com/
"Podem menjar més ràpid, però no està en les nostres mans accelerar la digestió" Josep Moulines
Sussss

Entrades: 626
Membre des de: dg. oct. 04, 2009 3:54 pm
Ubicació: Entre el Montseny i el Montnegre

Torna a: Bèsties, casos i coses

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant