Ja entenc el que diu makokyx i sí, sí, el dinar podia ser millorable (per mi només en el sentit de quantitat, perquè per bo jo vaig trobar que ho era, almenys la carn) però en línies generals la putada va ser la boira, i és clar, això sí que no es pot preveure (i la qualitat d'un dinar per 30 persones en un lloc ben perdut fins a un cert punt tampoc gaire). No sé, fins i tot la boira, penso que sortiran força fotos ben suggerents i guapes.
En fi, tot i els mínims contratemps he de dir que els llocs que vam estar vaig trobar que tenen un potencial enorme, em va encantar descobrir-los (gràcies Quim !), vaig trobar increïble (no m'ho esperava) el salt d'aigua, i el lloc on vam dinar, un lloc impressionant.
M'hauria encantat també poder haver fet 1 sola taula, però amb 30 és impossible, a veure si ens anem trobant més que vaig veure molt gent que no em sonava i tinc ganes d'anar coneixent més.
És molt complicat com a organitzador (i n'he organitzat alguna per aquí dalt) assegurar-ho tot, per tant, per mi, moltes gràcies, nanus !