MOLT IMPORTANT sortida 7 novembre

Per organitzar, comentar i ensenyar les fotos de la Sortida EF Tardor 2010

Re: MOLT IMPORTANT sortida 7 novembre

EntradaAutor: makokyx Data: dl. nov. 08, 2010 6:53 pm

Be, no se si posar-ho aqui pero ja ho esborraran si no, la trobada va ser magnifica, la gent, els llocs, l'organitzacio, les fotos, tot maravellos :D excepte el dinar...escas, fred i poca gracia...(pel preu que va costar) :( . No vam ser els unics en dir-ho i molts dels que no ho van dir potser ho van pensar. Es la nostra primera trobada que no pas l'ultima si vosaltres voleu per que apat apart ens ho vam passar de conya. Una forta abraçada i perdò si no es escaient de dir. :oops:
PD.: El cami fins el santuari per segons quins cotxes...ufffff quin patiment!!!! :evil:
Fotografia i Poesia les meves passions
http://www.rosarojadelmar.es/ La meva web de Poesia
http://makokyxfotografia.jimdo.com/ La mevaweb de Fotos
makokyx

Entrades: 99
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 7:27 pm
Ubicació: La Garriga (Barcelona)

EntradaAutor: espaifotografic Data: dl. nov. 08, 2010 7:54 pm

Va ser una jornada fantàstica, deslluida fins a cert grau per la climatologia i pel dinar. Efectivament, la relació qualitat-preu del restaurant no va resultar com esperàvem. De totes maneres, cal considerar que l'única alternativa era pujar amb entrepans i menjar a l'exterior, cosa que hagués resultat francament incòmode amb la temperatura i humitat regnant. A la sortida de tardor de l'any pasat ho varem fer així i no va ser gaire agradable.

Quant als cotxes i les dificultats de la pista, nosaltres ignoràvem l'estat i les condicions de la mateixa.

Òbviament, des de l'organització no podem cobrir tots els aspectes i eventualitats que es poden produir en una jornada d'aquesta mena que, a més, va sobrepassar les nostres expectatives. Com vosaltres, som aficionats a la fotografia i EF no és cap agència de viatges o excursions. L'organització d'aquesta mena de trobades és fa amb la mateixa bona voluntat amb la que haguéssim quedat una colla d'amics per passar el dia. De fet, va ser precisament així. I esperem poder-ho repetir en moltes més ocasions!
espaifotografic

Entrades: 844
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 9:21 pm

EntradaAutor: atzu Data: dl. nov. 08, 2010 8:23 pm

Ja entenc el que diu makokyx i sí, sí, el dinar podia ser millorable (per mi només en el sentit de quantitat, perquè per bo jo vaig trobar que ho era, almenys la carn) però en línies generals la putada va ser la boira, i és clar, això sí que no es pot preveure (i la qualitat d'un dinar per 30 persones en un lloc ben perdut fins a un cert punt tampoc gaire). No sé, fins i tot la boira, penso que sortiran força fotos ben suggerents i guapes.
En fi, tot i els mínims contratemps he de dir que els llocs que vam estar vaig trobar que tenen un potencial enorme, em va encantar descobrir-los (gràcies Quim !), vaig trobar increïble (no m'ho esperava) el salt d'aigua, i el lloc on vam dinar, un lloc impressionant.
M'hauria encantat també poder haver fet 1 sola taula, però amb 30 és impossible, a veure si ens anem trobant més que vaig veure molt gent que no em sonava i tinc ganes d'anar coneixent més.
És molt complicat com a organitzador (i n'he organitzat alguna per aquí dalt) assegurar-ho tot, per tant, per mi, moltes gràcies, nanus !
atzu
Amic d'EF

Entrades: 2206
Membre des de: dl. març 31, 2008 6:14 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: makokyx Data: dl. nov. 08, 2010 8:44 pm

Eippppppp compte que no era pas una critica a l'organitzacio ni a la gent ni a la trobada...Els llocs eren, i son, maravellossos, l'unic l'apat que no va ser la qualitat-preu desitjatble... si us plau no ho preneu aixi. A mi m'han sortit algunes fotos de les que n'estic gaudint i vaig coneixer gent molt maca en tots els aspectes. Gracies per aquesta trobada i desitjo que es facin mes per apuntar-me...
EF es de lo millor que he trobat per la xarxa i la trobada va estar GENIALLLLL!!!!!!
Fotografia i Poesia les meves passions
http://www.rosarojadelmar.es/ La meva web de Poesia
http://makokyxfotografia.jimdo.com/ La mevaweb de Fotos
makokyx

Entrades: 99
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 7:27 pm
Ubicació: La Garriga (Barcelona)

EntradaAutor: Quoniam Data: dt. nov. 09, 2010 4:36 pm

Una vegada més tornar a donar les gràcies a EF per fer possible la sortida. És evident que hi ha coses a millorar, potser entre tots ho podríem fer millor, si ens arremanguéssim més.
Gràcies EF
Quoniam

Entrades: 55
Membre des de: dc. abr. 22, 2009 12:28 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental)

Anterior

Torna a: Sortida EF Tardor 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant