Autor: QuimDasquens Data: dt. nov. 09, 2010 9:46 am
Caram quin bon recull de la jornada, jo només he revelat la que us he penjat i aquesta que adjunto, a veure si tinc una estoneta i m'hi poso. Celebro que us agradés aquest racó, llàstima que el dinar no us acompanyés prou.
Aquesta està feta de la unió panel·lant de 6 fotografies:
La boira no em deixa veure les fotos! Heu fet fotos al final? La boira dóna aquest ambient que tot just sense voler transmet sensacions especials. Heu donat bon compte d'aquest fenomen y de aquesta sortida amb fotos molt xules! Felicitats!
José-Angel Sáez-Díez G. --- BlogJasdg Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
M'ho vaig passar molt bé!!, moltes gràcies als organitzadors i a en QuimDasquens per la sortida tant bonica que van organitzar . Molt bones les fotos que heu penjat!!. Aquí venen les meves.
uuuuaaaaaaaaaaaaaalllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! Com dóna de sí la boira, veritat ? M'agraden molt en línies generals, us felicito. Jo encara estic calibrant la pantalla ...és broma, encara no les he pogut descarregar, ara hi vaig.
COLLONUDES. totes, totes, totes meravelloses, però la que s'enporta la palma és aquesta plana de vic d'en truji... quina nitidesa... quin culuridu... quin talent per veure una foto on apararentment no hi ha res, CHAPEAU. Jo quan tingui una estona m'hi poso i us martiritzo amb les meves, poques, fotos.
No feu bondat, que és avorrit. I si us vé de gust mireu, les meves fotos
fotos molt maques i curioses, m'agraden molt. les flors de tardor de l'olga, la de l'arbre que camina que em recorda a un ent, i d'altres.... però res a fer amb les meves ! super lumix!! bona jornada, i encara que el dinar no va ser el més abundant com a mínim no vam fer un entrepà amb la nostra amiga boira
Doncs jo només m'ho vaig passar mig bé.... ... ... ... ...perquè només hi vaig ser mitja jornada
Bromes a part veig que, com sempre, hi ha molt bona collita de fotografies... a veure si ben aviat en puc penjar alguna de les meves...
La mitja jornada que vaig participar la vaig trobar fantàstica amb bona dosi del que cal en una trobada d'aquestes característiques. Al final vaig fer un esforç que es va veure ben recompensat... sort que el Papa em va deixar venir, jejejeje
Una jornada excel•lent! Un dia molt complert en tots els aspectes … i uns llocs per tornar-hi, sens dubte, a Rupit tornar-hi per esbrinar racons i detalls i jugar amb calma i sobretot amb molta més intimitat … i a Cabrera tornar-hi per …. veure la Plana de Vic, però la PLANA DE Vic i no haver-la d'imaginar observant una imatge “molt molt suggerent” … , i poder fotografiar Montserrat retallada a les darreres llums, i menjar … portant un entrepà per desprès berenar. … Felicitacions i agraïments a l’organització i a en Quim Dasquens i a tots, per un dia genial Realment el que també és molt enriquidor d’aquestes trobades és aquest moment de compartir les imatges, poder apreciar que tot i essent al mateix lloc i tirant quasi a tocar, cadascú té la seva visió i el seu estil propi. Algunes de les fotos que vaig fer a Rupit i de dalt a Cabrera Fins la propera!
Ostres, doncs quins resultats que esteu ensenyant! quin nivell! I mentrestant jo fent geologia i micologia per la catalunya central......... A veure si algun dia m'hi puc afegir!