Anax In Flight

Animals grossos i petits, plantes i floretes, mini, macro i micro, d'esports, astronòmica, documental... Tu mateix!

Anax In Flight

EntradaAutor: Aitor Data: dv. jul. 11, 2008 12:34 pm

A veure que us sembla

Anax

Es un retall per els costats, la foto era en format horitzontal pero crec que retallant-la queda mes curiosa.
Esta realitzada amb flash i molta paciencia per tal d'encertar amb el enfocament.
Aitor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 11, 2008 1:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Aitor

Entrades: 62
Membre des de: dt. maig 13, 2008 10:46 am
Ubicació: Reus

Re: Anax In Flight

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dv. jul. 11, 2008 1:02 pm

Magnífica foto, Aitor.

Per cert, t'he corregit el missatge per que la imatge no es veia. Quan facis servir l'opció [zoom]..[/zoom] no has de posar el signe "%" després de la xifra. És a dir, ha de quedar així:

Codi: Selecciona’ls tots
[zoom size=30 title=el títol de la foto]http://www.fotosmeves.com/lamevafoto.jpg[/zoom]

Personalment, també t'aconsellaria que no la reduïssis tant. Quelcom entre el 30% i el 50% està prou bé. Però vaja, això només és la meva opinió.
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: Pep Data: dv. jul. 11, 2008 1:04 pm

Ei, bona la foto, carai com va aquest macro nou. ha estat casualitat o has fet una ràfaga a veure si alguna la tenies al punt?
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: Aitor Data: dv. jul. 11, 2008 1:15 pm

juanlopez4691 ha escrit:Magnífica foto, Aitor.

Per cert, t'he corregit el missatge per que la imatge no es veia. Quan facis servir l'opció [zoom]..[/zoom] no has de posar el signe "%" després de la xifra. És a dir, ha de quedar així:

Codi: Selecciona’ls tots
[zoom size=30 title=el títol de la foto]http://www.fotosmeves.com/lamevafoto.jpg[/zoom]

Personalment, també t'aconsellaria que no la reduïssis tant. Quelcom entre el 30% i el 50% està prou bé. Però vaja, això només és la meva opinió.

Merci Juan, ja deia jo que la previsualització no es veia ve :lol:

Pep ha escrit:Ei, bona la foto, carai com va aquest macro nou. ha estat casualitat o has fet una ràfaga a veure si alguna la tenies al punt?

Está buscada amb intenció :o

No sovintejo tirar amb rafaga ja que no es prou ràpida amb la meva camara (d50) i a més depenen de la potencia del utilitzada al flash les segones fotos queden fosques :(
Per encertar el enfocament vaig decidir d'enfocar a un punt proper a uns 50-60 centimetres, quan veia la libel·lula ben aprop corregia el enfocament i disparaba a veure que sortia, de unes 40-50 fotos nomes s'en poden aprofitar 2, una amb suficient tamany per imprimir (aquesta) i un altre que és aquesta la qual esta a 3mpx ja que te un 50% de retall de la original :(
Aitor

Entrades: 62
Membre des de: dt. maig 13, 2008 10:46 am
Ubicació: Reus

Torna a: Bèsties, casos i coses

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants