Un escocès dels típics

Si et tira el retrat, les fotos de gent posant o fent, el reportatge social... Aquest és la teva secció!

Re: Un escocès dels típics

EntradaAutor: moneypenny Data: dg. abr. 13, 2008 12:08 am

Doncs a mí també m'agrada molt més , pels tons que li has donat ara i es una foto amb "forçaaa"!!

Per cert .. ja no diré res més dels vostres avatars , jooooo.. que em sap greu que ara et canviis el avatar . No facis cas que aquests son una mica ... "punyeterus" com diria el dels "berberexus".

Encara que a mi .. el Juan amb aquesta fotografia que té d'avatar .. impressiona una mica .. jejeje.. tan seriós.. uff..

Quan m'enrecordi poso el meu ( .. si m'enrecordo .. i la meva memoria li dona per fer un clic i despertar encara que sigui un moment) .. si es que em resulta una mica dificil amb lo gran que soc ficar-me en una foto tan petita.. jejeje.
moneypenny

Entrades: 124
Membre des de: dc. abr. 09, 2008 11:23 am
Ubicació: Vilassar de Dalt (BARCELONA)

EntradaAutor: tere Data: dg. abr. 13, 2008 12:24 am

Jo també trobo millor aquesta. Comparant- les, ara veig que la primera era massa tova. Sobretot la cara de l´home.
tere
Amic d'EF

Entrades: 805
Membre des de: dv. març 28, 2008 10:12 pm
Ubicació: Les Borges del Camp

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dg. abr. 13, 2008 1:16 am

Ui, el meu avatar... Aquesta és una altra de bona :D En realitat, es un fragment d'una foto més "complerta". Quan començava a trastejar amb la primera càmera digital, una Nikon D70, entre els amics va sortir el tema de fer autoretrats, i aquest va ser el meu.

Et puc revelar que la foto me la vaig fer jo solet, es a dir, les tres fotos que vaig combinar en la imatge final. I t'asseguro que és ben complicat engegar el auto-disparador de la càmera, correr fins el racó on hi ha el tamburet, posar-s'hi una capsa de cartró al cap, buscar a palpentes on és el teclat i fer la pose, tot abans del "clic" de l'obturador... I no em vaig sortir al primer intent, ni molt menys!

Si algú hagués vist l'escena... :lol:

Ei, podríem engegar una serie d'autoretrats de la gent del fòrum, què us sembla?
juanlopez4691 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 13, 2008 1:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: moneypenny Data: dg. abr. 13, 2008 8:09 am

Jojojo.. que bona!! es genial! el meu concepte de seriós.... a fer punyetes! jajajaja.... i sí , em puc imaginar la situació .. te'l has currat de valent.

A mí em sembla bé , seria una bona història el tema dels autoretrats, jo no en tinc , jijiji.. soc de las que fa les fotos i no deixo que m'en facin .. però .. ho podria intentar .. glups!

El que sí trobo es que hauriem de obrir més fils per començar nous temes, es que m'en he adonat que aprofitem massa un mateix fil ja obert com el de "provant, provant" o el de "hola a tothom" de les presentacions per posar un exemple, on una persona obra un fil per presentar-se i aquests l'aprofita tothom quan crec que cadascú nou que entrés hauria d'obrir el seu nou fil i així es veurien més temes oberts al fòrum i penso que seria mès fàcil de trobar les noves fotos pujades, etc. no se si m 'enteneu, es una opinió meva, .. ara mateix la teva foto Juan .. seria perfecte per obrir un fil nou d'autoretrats, encara que la repetisis, no?
moneypenny

Entrades: 124
Membre des de: dc. abr. 09, 2008 11:23 am
Ubicació: Vilassar de Dalt (BARCELONA)

EntradaAutor: Pep Data: dg. abr. 13, 2008 8:19 am

Tens tota la raó monneypenny, en Lopes deriva... El que ens falten son moderadors, que facin aquesta feina.

Va dona.... t'hi apuntes???

(Aquest missatge també està fora de tema, però vaja...)
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dg. abr. 13, 2008 1:13 pm

Ui, en Lópes deriva tot sovint!

Vinga doncs, atenent a les vostres amables indirectes ;) engego un fil sobre autoretrats, començant amb el meu (sí, es trist, però amb quelcom s'havia de començar). A veure si us animeu i pengeu el vostre!

I el Pep té raó: ens calen moderadors que controlin "les derives" d'en Lópes, i d'altres que vindran.
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm

EntradaAutor: joan trujillo Data: dg. abr. 13, 2008 2:04 pm

M'agrada molt mes la nova versió, li trobo com molta pes profunditat en la mirada del personatge que em sembla que es el nucli de la imatge.
L'avatar sense el broncejat t'ha deixat la pell una mica groguenca, no se si amb el temps marxarà això. Segur que la original sense explotar els ulls estava millor :-)
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am

Anterior

Torna a: Gent, persones i personatges

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants