Un Retrat "draganejat"

Si et tira el retrat, les fotos de gent posant o fent, el reportatge social... Aquest és la teva secció!

Re: Un Retrat "draganejat"

EntradaAutor: Janus Data: dv. abr. 11, 2008 9:29 pm

Osti tru, és un retrat fantàstic!!

A mi el reflèxe del front la veritat és que no molesta, els detalls de la cara,el cabell, l'exotisme de les trenes,... fan que passi tot desapercebut.

A més està molt ben il.luminada i la postura del senyor molt classica. Noi és un retrat, retrat.

Per cert, d'on l'has tret un "pajaru" (amistosament) com aquest?
:shock:
Janus

Entrades: 802
Membre des de: dg. març 30, 2008 9:05 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dv. abr. 11, 2008 9:32 pm

No, si no volia dir que la camisa fos "cremada": hi veig clarament que te color, no està "rebentada" de blancs. El que passa és que trobo que em distreu lo lluminosa que es veu, com si li robés protagonisme al personatge.

Truji, per alussions ;) , estic buscant les fotos d'aquell dia en el "bagul dels records"...
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: ds. abr. 12, 2008 11:25 pm

Be, no trobo les fotos de la sessió aquesta amb el Pepet, així que com alternativa, penjo una d'un sargent de legionaris, però no dels de la cabra, si no dels de molt abans, i convenientment tractada "a la dragan" ;)

imatge

La veritat és que no he fet servir cap acció pel tractament: més aviat he intentat arribar a quelcom similar, però al meu aire. Espero els vostres comentaris!
juanlopez4691
Amic d'EF

EntradaAutor: moneypenny Data: ds. abr. 12, 2008 11:56 pm

Doncs .. un bon "curro" t'has pegat i això no es gens fàcil! "quemacaquinscolorsmesbonicsmagradamolt", jejeje... de debó que a mí m'agrada, ara bé .. com el .."quemacaquinscolorsmesbonicsmagradamolt" no et diu res .. doncs diría que (opinió personal i una mica de imaginació de la meva ) jo li donaria algo més de llum al personatge principal per destacar-l'ho de la resta de la foto .. li donaria un tó una mica més sepia .. i ..un mica de soroll .. i ja hauriem aconseguit un "efecte 300" !!

jejeje..mola, no? (però d'on treieu aquests personatges tan genials ???? teniu una màquina del temps o alguna cosa pel estil ??? .. )
moneypenny

Entrades: 124
Membre des de: dc. abr. 09, 2008 11:23 am
Ubicació: Vilassar de Dalt (BARCELONA)

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dg. abr. 13, 2008 12:41 am

Moneypenny, m'ho demanes tant bé que no m'hi puc negar! Com ho veus ara?

imatge

Cap màquina del temps tenim, el que passa és que així ens vestim a Vilassar per l'aperitiu del diumenge :D

Ja que hi som, penjo una captura de la paleta les capes del Photoshop, perquè veieu una mica com he tractat la foto. Si voleu explicacions, només cal que les demaneu.

Imatge

Espero crítiques! ;)
juanlopez4691
Amic d'EF

EntradaAutor: Pep Data: dg. abr. 13, 2008 8:04 am

Esta molt be, però si encara hi hagués mes desenfoc al fons, guanyaria molt en profunditat, que trobo que es barreja una mica amb el fons.
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm

EntradaAutor: moneypenny Data: dg. abr. 13, 2008 8:24 am

Ostras .. quina manera de treballar amb les capes, jo no en tinc ni idea de fer-ho així, de moment.. ja arribarà .. ja.

Doncs...... penso que em quedo amb la primera, jajajaja.. que fort! per el tema dels tons , el que no m'agrada massa es que els tons de la pluma per exemple es perden amb el tint i jo seguiria intentant il·luminar més el prota, com diu el pep, per destacar-lo més del fons.

I aquests no seràn els "armats de Mataró" , no ?? he sentit parlar molt d'ells , però no els he vist mai, tot i que aquest any volia anar ..però com que van fer el programa de festes malament .. doncs .. haurem d'esperar a l'any que vé.

M'en vaig a fer fotografies a un partit de waterpolo , a veure si porto algo d'interés i ho penjo.
moneypenny

Entrades: 124
Membre des de: dc. abr. 09, 2008 11:23 am
Ubicació: Vilassar de Dalt (BARCELONA)

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dg. abr. 13, 2008 12:26 pm

M'agrada lo de desenfocar el fons que diu el Pep, provem-ho!

imatge

També he "blauejat" el fons una mica, per "allunyar-lo" i, seguint la suggeriment de moneypenny, li he donat un punt de contrast només al protagonista, per il·luminar-lo.

Ja no el remeno més, que potser m'estic fent una mica "cansino". Si algú te ganes de fer la seva interpretació personal, li passo l'arxiu original per que hi jugui.

I aquests no seràn els "armats de Mataró" , no ??

No, no, res a veure. Aquest és un grup de reconstrucció històrica de Tarragona que mostren de forma molt rigurosa el funcionament del exercit romà, els seus equips, armes, etc. Concretament, aquesta és la Legio VII Gemina, que van venir a Vilassar de Dalt, per la inauguració del recinte dels forns romans de La Fornaca (cal Quicktime per veure la fotografia esfèrica).
juanlopez4691
Amic d'EF

EntradaAutor: tere Data: dg. abr. 13, 2008 1:19 pm

Jo, la primera, ja la trobava perfecte. M´agraden els colors i trobo que el fons també ens parla del subjecte. Vaig el capità i els seus abedients oficials darrera, esperant les seves ordres, o potser protegint-lo de l´enemic. Ja m´he fet la peli.
tere
Amic d'EF

Entrades: 805
Membre des de: dv. març 28, 2008 10:12 pm
Ubicació: Les Borges del Camp

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dg. abr. 13, 2008 1:49 pm

Saps què, Tere? Me les miro i mes les re-miro, i la que més m'agrada és també la primera de totes. Trobo que el sargent té prou protagonisme però el fons aporta context. Les altres ara les veig com "massa recuites" :roll:
juanlopez4691
Amic d'EF

AnteriorSegüent

Torna a: Gent, persones i personatges

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants