disparar el flash fora de la camara

Exposicions, cursos, tallers, sortides, llibres i revistes de fotografia, fotògrafs, llocs web... Tot el que no cal perdre's i val la pena tenir en compte.

disparar el flash fora de la camara

EntradaAutor: gothalo Data: dv. gen. 01, 2010 10:18 pm

via twitter he vist aquest video per a no iniciats en l'art de disparar el flash fora de la camara.

Instal·la el Adobe Flash Player per veure el reproductor.

gothalo
Amic d'EF

Entrades: 1311
Membre des de: dj. nov. 20, 2008 12:34 pm
Ubicació: Vilanova del Camí

Re: disparar el flash fora de la camara

EntradaAutor: jordibertran Data: ds. gen. 02, 2010 3:04 am

Com dius, molt bàsic però va bé empapar-se d'aquestes coses. Merci. Ara només cal apuntar-se a un curs de strobist de EF. 8-)
Visiteu el meu fotobloc. http://www.jordibertran.com/blog
jordibertran

Entrades: 435
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:41 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: atzu Data: ds. gen. 02, 2010 11:29 am

Anem escalfant motors d'Strobist, doncs :-)

Un punt bàsic de tot el sistema és el material necessari per disparar remotament els flaixos. Es veu que ara acaba de sortir un succedani dels Pocket Wizard moooolt més econòmics (i xinesos, és clar...). Són els Yonguo RF-602 (jo tinc 2 flaixos d'aquesta marca i n'estic content) i en parlaven a Caborian força bé.

http://www.caborian.com/20091229/dispar ... -el-flash/

Jo tinc els de la marca Cactus, i he de dir que la darrera versió, la que tinc almenys per l'ús esporàdic que jo en faig van molt bé, és a dir que no he trobat (de moment) que fallin pas tant com havia sentit a dir de versions anteriors.
atzu
Amic d'EF

Entrades: 2206
Membre des de: dl. març 31, 2008 6:14 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: enhy Data: dj. gen. 07, 2010 11:18 am

Bàsic, pot ser, però pels que com jo hi estem començant amb això de la il·luminació, molt útil. Aquest reis m'han portat un paraigües i aquest veig molt interessant aquest vídeo per aprendre com muntar-lo. A veure si tinc temps per fer proves, ...
atzu ha escrit:Anem escalfant motors d'Strobist, doncs :-)
Jo tinc els de la marca Cactus, i he de dir que la darrera versió, la que tinc almenys per l'ús esporàdic que jo en faig van molt bé, és a dir que no he trobat (de moment) que fallin pas tant com havia sentit a dir de versions anteriors.

Jo també faig servir el trigger de Cactus, i tret d'algun problema amb la primera unitat que em van enviar i que van solucionar molt ràpida i efectivament, m'està funcionant prou bé, i no em falla. És una solució de molt baix cost i també limitada, però per començar i aprendre va molt bé.
enhy

Entrades: 88
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 9:43 am
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Torna a: Jo recomano, tu recomanes...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants