A vegades hem fet venir professors de caché i hem fet cursos que evidentment han de valer uns diners, però a mi em sembla que entre els habituals del fòrum podem compartir informació interessant, i per qui comenci i encara no sigui habitual, també li pot anar bé. No tenim pedigrí, però alguna cosa sabrem explicar, oi ? Jo em veig amb cor d'explicar in situ alguna cosa tipus el tutorial de zones que ja vam penjar fa temps, o com faria un BN, o algun truquillo molt tonto però que si no te l'expliquen no hi caus, etc... i per exemple m'encantaria que algú altre que utilitzi pluggins per millorar la nitidesa i/o enfoc de les imatges expliqués in situ i amb exemples com s'ho munta.
També algú pot ensenyar a draganitzar, aquí clarament penso amb en Lopes
No sé, es discuteix molt del sexe dels àngels i de la FOTOGRAFIA en majúscules i del fet que no té res a veure amb el tractament, es renega d'autors de llibres de PS mediàtics i bla, bla,... i segur que hi ha molta raó en tot plegat, però si a algú li interessa aprofundir en el tractament digital de fotografies, "al igual" pot ser interessant compartir informació, i ves què et dic, que potser ens ajudi a treure més suc de les nostres fotos i tot !
Au, ja he llençat la proposta, a veure si algú s'anima.
(durant uns dies no podré participar al fòrum, siau !)