Hola, ús deixo aquí la meva visió de la fotografia i una breu explicació del que he fet, no soc massa tècnic en la matèria del retoc em deixo portar molt per la intuïció a l'hora d'anar revelant. Les eines que he utilitzat son el Lightroom 2.0 per revelar, i el Corel PSP X2 nomes per re dimensionar la foto i passar-la per la funció de "Aclarar" amb un factor de 2.0 globalment a la foto.
Un cop analitzades les mostres que ens deixa l'autor, per el meu gust funciona millor els tons freds ja que tot es moll i hi ha molta humitat, tot i això he pujat la temperatura un pel 5700, He jugat amb el contrast per aconseguir mes detall al darrera de la cascada d'aigua, i també he utilitzat la funció de
Recovery (valor=76) per trobar aquest detall.
He volgut jugar amb els tons groguencs de la molsa ja que trenca els colors de les pedres, en els canals taronja i groc els hi he donat uns valors de 46 i 82 respectivament a l'apartat de "luminance".
Això es tot, tant sols es la meva modesta visió i vull aprofitar per felicitar a l'autor de la foto !
Gràcies,

PD: Ostres, potser no he fet alguna cosa be a l'hora de penjar la foto. He seguit les indicacions del fòrum. Ja em direu !