Les fotos de la sortida

Per organitzar, comentar i ensenyar les fotos de la Sortida EF a la Segarra juliol 2010

Re: Les fotos de la sortida

EntradaAutor: ras263 Data: dl. jul. 26, 2010 9:59 pm

El espectre de les SitgesCastell de Les SitgesFantasmagórico
ras263 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 05, 2010 5:23 am, en total s’ha editat 4 vegades.
ras263

Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: JosepMaria Data: dl. jul. 26, 2010 10:15 pm

Bé ja ho ha dit la Lluïsa, ens ho vam passar molt bé i tot va anar rodat, quasi pefecte, si no fos per les punxes.

Os deixo una dotzena de les meves, que també espero que os agradin.
Tota la familiaEl carreró de les Bruixes (1)El carreró de les Bruixes (2)Quatre barresPaisatge sinuosEn Ton a dalt al campanarEn Pep d'etiqueta EFLa sala Espai FotogràficLa presóEn Joan fent fotos de fantasmesEl castell de Les SitgesEspectacle per al fi de la trobada
JosepMaria
Amic d'EF

Entrades: 311
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 9:12 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Janus Data: dl. jul. 26, 2010 10:31 pm

Doncs jo m'ho vaig passar de nassos!! Moltes i moltes gràcies Porre per organitzar la sortideta! I sobretot felicita als companys que ens varen acompanyar (en Ton, i els altres que no recordo els noms) Penso que ens varen obrir les portes (mai tant ben dit) de la Segarra. I a tots els companys d'EF ,dir-vos que vaig riure molt ( però molt) durant el dinar i les rutes. Seran els sulfits que encara els tinc pujats al cap!! :lol: :lol:
Porre, em va encantar el paisatge i t'asseguro que no serà l'últim cop que hi passi (o sigui que fes racó), je, je

Les fotos jo les penjaré quan les hagi buidat (tinc la computadora a cal mecànic i fins demà no me la tornaran, o sigui que anirà per llarg). De totes maneres, haig de dir que les fotos que heu penjat són una delícia. N'hi alguna que és realment espectacular.
Janus

Entrades: 802
Membre des de: dg. març 30, 2008 9:05 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Porre Data: dl. jul. 26, 2010 11:31 pm

Agraït pels agraiments!!

Em temo que jo optaré per anar penjant les meves fotografies en dosis homeopàtiques. No tinc massa temps per fer una tongada de processats i no vull quedar-me enrere...

Ah, la del Tru és feta amb el ZeroNoise + TuFuse, a partir de 7 fotografies fetes amb una ràfaga de braketing. He fet el mateix processat amb PS CS5 i, en aquest cas, no te res a veure.

Making off del TruHDR al Carreró de les BruixesVolíem gaudir de la Parròquia, però en Gaudí hi va anar abans que nosaltresEls 9 esperits sants de LloberolaEn Pep feliç i La Segarra el somriu...
Porre l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 28, 2010 5:53 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

EntradaAutor: joan trujillo Data: dl. jul. 26, 2010 11:51 pm

Molt guapes fotos. Noies especialment, quina passada!

Aguanta'm el país un moment que ara torno Hdrrré claret amb persona en fuga Iuuujuuuu Ressonància tripodosa Campana amb vistes Espais vibratoris Hdrrré religiós Xixarra (2 fotos) Vista desde la torre Lloberola. Imaginat els que deuen haver passat per aquesta vista Forces de la llum i de la punxa Escriptori ranci Castell de les sitges, sota la torre de la fecsa que així no es veu Vista blava Vista roja Lluna plena La caseta despentinada
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: joan trujillo Data: dl. jul. 26, 2010 11:55 pm

Ostres Porre, he penjat la foto hdr del hdr que em vas fer tu però a més a més deuríem fer algun bucle espasio-temporal que el que surt a la meva em sembla que ets tu :shock:
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am

EntradaAutor: Porre Data: dt. jul. 27, 2010 12:16 am

tru ha escrit:Ostres Porre, he penjat la foto hdr del hdr que em vas fer tu però a més a més deuríem fer algun bucle espasio-temporal que el que surt a la meva em sembla que ets tu :shock:

:lol: :lol: :lol: Són coses dels alts rangs dinàmics que, apart de la llum, també captura més estona de temps... la fotografia HDR ja no és fruit d'un instant únic... això em provoca angoixa, com la que em provocava les fotografies panoràmiques fetes amb una Horizon amb l'objectiu pivotant on el moment de la dreta no és el mateix que el de l'esquerra... en fi... filosofades!!

Per cert, la teva "Vista roja" em fa un efecte 3D el primer terme i sense cap accessòri òptic! ;)
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

EntradaAutor: Jasdg Data: dt. jul. 27, 2010 1:38 am

Primer dir que durant tot el dia no he pogut accedir al fòrum i tot i que en FB ja he deixat els meus agraïments no volia deixar de fer-ho a casa nostra. Gràcies Joan per tot el teu esforç per muntar aquesta trobada!!! Ha estat genial, hem passat un dia fantàstic i ens hem sentit privilegiats per gaudir d'aquesta pujada al campanar de Cervera acompanyats pels campaners Ton Peres i Ramon Armengol i una fabulosa aventura al Castell de les Sitges guiats per Jaume Moya a més de la Torre de Lloberola. Llàstima que al final va resultar que el Jardí de relaxació de Florejacs no ho va ser tant per Raquel, que tot i això es va passar molt bé i aquest darrer episodi ha quedat com una anècdota. En resum, una jornada fantàstica en companyia de tots vosaltres.
Com el diumenge vaig passar pintant i muntant una habitació per reconvertir-la en despatx, no tinc connectat el PC encara, però com avanç, us deixo unes quantes fotos que va fer Raquel i que he processat en el portàtil perquè veieu com es veu la sortida des el prisma d'una nena de 8 anys. Quan pugui pujaré les meves ;) Per cert, quina col.lecció de fotos xules que esteu pujant!!
Porta, Cervera. Retoc: Nivels, enfocMuralla, Cervera. Retoc: Nivels, enfocPorta, Cervera. Retoc: Nivels, enfocPorta, Cervera. Retoc: Nivels, enfocFont, Cervera. Retoc: Nivels, enfocPorta, Cervera. Retoc: Nivels, enfocPorta, Cervera. Retoc: Nivels, enfocPorta, Cervera. Retoc: Nivels, enfoc I hortizóFont, Cervera. Retoc: Nivels, enfocCampana, Cervera. Retoc: Nivels, enfocCamp, La Segarra. Retoc: Nivels, enfocPorta, Palouet. Retoc: Nivels, enfoc I horitzóPorta, Palouet. Retoc: Nivels, enfocJardí de "relaxació", Florejacs. Retoc: Nivels, enfocConseqüències del jardí de "relaxació", Florejacs. Retoc: Nivels, enfoc
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3517
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: atzu Data: dt. jul. 27, 2010 5:40 pm

Ostres, he flipat molt amb el chillout, preciós quina passada, no ?
Olga, m'han agradat especialment les teves fotos, et felicito !
atzu
Amic d'EF

Entrades: 2206
Membre des de: dl. març 31, 2008 6:14 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Pep Prats Data: dc. jul. 28, 2010 12:47 am

Molt interessants les fotos que esteu pujant, ...a mi també m'han agradat especialment les de l'Olga.
Us en deixo de moment un quantes, més endavant en pujaré alguna més.
Salut.
En López només arribar ja va perdre el cap !!La campana d’en TonCervera i els campsMés campsArbre des de sotaDes del campanaresperant la clau Camps i arbreel pages encara treballa
Pep Prats
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: ds. ago. 30, 2008 10:37 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Sortida EF a la Segarra juliol 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants