Les fotos de la sortida

Per organitzar, comentar i ensenyar les fotos de la Sortida EF a la Segarra juliol 2010

Re: Les fotos de la sortida

EntradaAutor: ras263 Data: dc. jul. 28, 2010 6:05 pm

Molt bo tot el reportatge que estic veient; jo per temps vaig puixant mica en mica, algunas millor que altres, pero el record es lo que compta ;-)

Carrer de les BruixesPuixant a la Muralla de Cervera
ras263 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 05, 2010 5:18 am, en total s’ha editat 2 vegades.
ras263

Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: Olga Data: dc. jul. 28, 2010 9:20 pm

Nois axó ja comença a agafar color.
Quines fotos!

Llui m'agrada't el to narratiu del conjunt que has penjat, es ben be l'historia de com va anar el dia.

Ras 263, ben trobat el punt de vista de "Qui fa sonar les campanes" i l'atmosfera de "Església de Cervera"

Senda, per a mi es emocionant veure l'evolució que han pres les teves fotos en el any escas que les vaig veien. Hòstia estan molt bé, es una petita col•lecció beró molt ben feta!.

Josep Mª com la Llui ben narrat el que va ser el dia.

Porredón em quedo amb el 9 esperits sants de Lloberola, per la composició, el moment captat i el tractament donat. I am en Pep feliç i la Segarra..., qui somriu a qui?...

Tru com sempre les teves fotos tenen aquest toc tan personal que les saps donar.

J. Angel, de veritat son aquestes les fotos fetes per la teva nena?. Si es axi per a mi es ben vinguda sempre que vulgui venir a fer fotos amb nosaltres. Per el camí que porta aviat sera merescuda membre del grup. A i per cert, van fer la mateixa foto
Pep Prats sempre es un plaer gaudir del teu particular punt de vista.

I per que no decaigui el ritme penjo aquesta que es va quedar al tinter.
Panoramica dels camps de blat
Olga
Amic d'EF

Entrades: 605
Membre des de: dc. feb. 11, 2009 7:05 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: gothalo Data: dc. jul. 28, 2010 10:04 pm

caram quina bona collita de fotos. aqui ve la meva selecció.

seguint la identitatEFscalaescalaun vell conventa ponent les escales son de cargolprimerisim primer plabales de pallajocs al camp
gothalo
Amic d'EF

Entrades: 1311
Membre des de: dj. nov. 20, 2008 12:34 pm
Ubicació: Vilanova del Camí

EntradaAutor: Porre Data: dj. jul. 29, 2010 3:09 pm

Avui he tingut una mica més de temps per processar-ne algunes més...

Les càmeres tenien fam...Jose-Angel pensant si aplica antialiasing a les ombres del monument...Festival energètic!!Anarquia...Esperant la trucada...Minimal...Més minimal...Paisatge obert...Paisatge tancat...La nostra pròpia ombra estava cansada de seguir-nos per tot arreu...Recuriositat...Llum saludable...Anar per feina...Localitzant el fantasma de Les Sitges...Fent la darrera fotografia del dia...
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

EntradaAutor: Jasdg Data: dj. jul. 29, 2010 3:52 pm

Això és un plaer!! Veure les vostres visions del mateix lloc, cadascuna diferent, és enormement gratificant. Aquest fil hauria d'estar obert sempre!! Per cert, Joan, ets un amic! Que alt i estilitzat m'has tret! :D I la càmera tunejada, guais, no?. Cadascuna de les fotos que heu estat pujant mereix un comentari. A veure si acabo de muntar l'habitació de l'ordinador i em poso perquè com esperi molt més us haureu anat tots de vacances buaaahhhhh
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: ras263 Data: dj. jul. 29, 2010 9:54 pm

Veig un molt gran nivell fotográfic, realment m'agradat repassar ó recorda el día amb aquestas imatges, bé crec que jo amb aquestas ja he fet el cupo donç ja no em quedan imatges que mostrar. aixi que puixo la meva última tandada. ;)

Començan desde Cervera i acabant a Lloberola !!! :mrgreen:

Som a la PaeriaUn lloc segur on recaudar els dinersTot un simbol a CerveraTerras de Conreu.Vam deixar constançiaPilons de paja.Tractor
ras263 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 05, 2010 5:21 am, en total s’ha editat 2 vegades.
ras263

Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: Porre Data: dv. jul. 30, 2010 1:43 pm

Jasdg ha escrit:Per cert, Joan, ets un amic! Que alt i estilitzat m'has tret!

Bé, sense descartar el tema "amistat", és l'efecte natural dels extrems de la imatge que generen els grans angulars, en aquest cas un 24mm... i mira que vaig mirar de poder corregir la perspectiva del monument i aleshores ja m'aguessis pagat un sopar al Bulli abans que el tanquin. Pensa que si la foto l'hagués fet en horitzontal i t'hagués situat a l'extrem aleshores m'haguessis parlat en altres termes perquè haguessis sortir més generós de formes... ;)
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

EntradaAutor: Jasdg Data: dv. jul. 30, 2010 1:47 pm

ZonePlate ha escrit:
Jasdg ha escrit:Per cert, Joan, ets un amic! Que alt i estilitzat m'has tret!

Bé, sense descartar el tema "amistat", és l'efecte natural dels extrems de la imatge que generen els grans angulars, en aquest cas un 24mm... i mira que vaig mirar de poder corregir la perspectiva del monument i aleshores ja m'aguessis pagat un sopar al Bulli abans que el tanquin. Pensa que si la foto l'hagués fet en horitzontal i t'hagués situat a l'extrem aleshores m'haguessis parlat en altres termes perquè haguessis sortir més generós de formes... ;)

Sigui com sigui, gràcies Joan! :D ;)
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: Pep Prats Data: dg. ago. 01, 2010 9:57 pm

Per mantenir el fil viu a l'espera que en Pep i en López acabin de revelar i escaneixar els carrets i puguin pujar alguna foto, us en deixo unes quantes més.
Salut.
La gent d’EFa Cervera ho tenen tot ben alineaten López buscant el capEn Janus fent propostes de composicióNúvols despentinats al cap vespreaquesta en Porre la te igualporta al carreró de les bruixes
Pep Prats
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: ds. ago. 30, 2008 10:37 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: edSELVA Data: dg. ago. 01, 2010 10:17 pm

A mi Pep, em van agradar més les de la teva primera entrega. Especialment la 2, 3, 4, 7 i la última vaig trobar extraordinària la subtilesa del contingut del títol a més a més de ser una bona foto!
Però evidentment que documentalment com més fotos pengeu millor idea ens en fem els que no vam venir i millor recordeu els que hi vau anar. Simplement que l'altre dia em va quedar pendent de comentar les teves que m'havien agradat especialment.
I en general, entre tots, crec que heu fet un gran reportatge. Felicitats a tots! ;)
edSELVA
Amic d'EF

Entrades: 688
Membre des de: ds. maig 02, 2009 4:16 pm
Ubicació: Vic

AnteriorSegüent

Torna a: Sortida EF a la Segarra juliol 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants