Experimentan amb Dragan

Si et tira el retrat, les fotos de gent posant o fent, el reportatge social... Aquest és la teva secció!

Experimentan amb Dragan

EntradaAutor: Rafel Data: dv. oct. 03, 2008 4:25 pm

Avui llegint el bloc s'ha parlat del Dragan i com enfatitza les seves fotos.

Jo he experimentat amb aixó avui mateix, es la primera vegada que utilitzo aquest metode, aqui el deixo perque opineu sobre ell, no sigeu cruels es la primera vegada que toco la accio dragan.
Original.

Imatge

Dragan.

Imatge
L'objectiu del fotogràf no es pas imaginar, sinó fer Memòria....... (Roland Barthes)

25600 Balaguer (Lleida)
668829236
Rafel

Entrades: 34
Membre des de: ds. set. 27, 2008 5:46 pm
Ubicació: Balaguer-La Noguera-Lleida

Re: Experimentan amb Dragan

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dv. oct. 03, 2008 4:38 pm

M'agrada molt més la foto sense aplicar l'efecte Dragan. Trobo que és un retrat molt atractiu, encantador. Però crec que a una foto que transmet tanta frescor i vitalitat que no li escau gens aquest tractament, que té un aire més aviat dramàtic i inclús tenebrós.

<opinio class="personal expressada salvatgement">
Trobo que intentar imitar l'estil de Dragan amb accions automàtiques, senzillament perquè ens agrada el tractament, és quedar-se a la superfície de l'obra del fotògraf. Em fa pensar una mica en aquelles làmines que reprodueixen pintures cèlebres indicant amb nombres el color que toca posar-hi, per tal què qualsevol, amb més o menys fortuna, pinti la seva Gioconda, per exemple.
</opinio personal>
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: tere Data: dv. oct. 03, 2008 5:20 pm

Doncs sí que seré cruel. Mira que espatllar la naturalitat de la foto amb aquest efecte. Trobo que al tema no li escau gens. El resultat es massa dur i,com diu en juanlopez,tenebrós. Per cert, la nena, maquíssima.
tere
Amic d'EF

Entrades: 805
Membre des de: dv. març 28, 2008 10:12 pm
Ubicació: Les Borges del Camp

EntradaAutor: Rafel Data: dv. oct. 03, 2008 5:26 pm

volia probar-ho i era una foto que tenia a ma, la millor no segur, era la primera vegada que probava l'acció i la veritat crec que pot ser pot tenir mes efecte a paisatges que a persones, pero experimentar es guai.

salut
L'objectiu del fotogràf no es pas imaginar, sinó fer Memòria....... (Roland Barthes)

25600 Balaguer (Lleida)
668829236
Rafel

EntradaAutor: atzu Data: dv. oct. 03, 2008 5:29 pm

Ostres, Rafel, la nena és molt maca i el retrat inicial també, aquest efecte no li va gaire, com t'han dit anteriorment.

Però bé, com a exercici, et recomano que ho provis amb elements que de per sí tinguin força textura i amb fons foscos.
atzu
Amic d'EF

Entrades: 2206
Membre des de: dl. març 31, 2008 6:14 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Rafel Data: dv. oct. 03, 2008 6:08 pm

potser l'imatge tenia que ser aquesta,

Imatge

amb tot i aixó crec que es un efecte a utilitzar en certes ocasions, potser soc mes del gust del de la peli 300 ....

25600 Balaguer (Lleida)
668829236
Rafel

EntradaAutor: laura Data: dv. oct. 03, 2008 11:22 pm

uufff...a mi també m'agrada molt més la primera foto, és molt mona. La "draganitzada" m'ha recordat una mica a "La família Addams"...
laura

Entrades: 86
Membre des de: dt. maig 13, 2008 2:45 pm

EntradaAutor: xisko Data: dj. oct. 16, 2008 11:21 pm

Coincideixo amb els companys prefereixo la primera foto, la segona em fa com una mica de por :D
xisko

Entrades: 145
Membre des de: dl. maig 12, 2008 9:32 am

Torna a: Gent, persones i personatges

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants