Hem decidit programar la sortida pel proper diumenge 7 de novembre. El punt de trobada i des d'on engegarem l'aventura serà l'aparcament de l'entrada de Rupit, a les 8:45-9:00AM.
La idea és fer un recorregut per visitar alguns dels salts d'aigua que hi han per la zona: Saltants del Rodó, Saltant de Sabaters i Salt de Sallent, per exemple. Després, continuaríem la ruta fins tornar a Rupit. Tot plegat, ens tindrà ben ocupats durant el matí.

Cap a migdia, des de Rupit agafarem els cotxes i ens desplaçarem fins a Sant Julià Cabrera per la carretera de Vic a Camprodon (C-153). Pujarem al Santuari de la Mare de Déu de Cabrera, situat en un cingle a gaire be 1.300 metres d'alçada amb unes vistes excepcionals sobre la plana de Vic.
A l'antiga casa dels ermitans hi ha un restaurant, que és precisament on tenim la intenció de dinar. La resta de la tarda la passarem per la zona, gaudint del paisatge i el panorama que es divisa.
Ara necessitem que ens digueu quant abans millor els que us apunteu a venir. Si ens ho podeu dir abans de dimecres, millor. La gent del restaurant necessita fer una mica de previsió per tal d'organitzar-se i així ens ho han demanat.
No badeu doncs, responeu en aquest mateix fil dient "jo vinc, i serem... ". Atenció, necessitem saber els que SÍ vindran, no cal escriure per dir "Jo no puc venir, em sap molt greu...". A nosaltres també ens sabrà molt greu, però hem de comptar les cadires a ocupar, no les buides.
Volem agrair a en QuimDasquens la seva assistència i suggeriments per organitzar aquesta sortida.
Ja ho sabeu doncs:
Sortida EF Tardor 2010
Diumenge 7 de novembre
8:45 a 9:00
Aparcament a l'entrada de Rupit
Us hi esperem!