MOLT IMPORTANT sortida 7 novembre

Per organitzar, comentar i ensenyar les fotos de la Sortida EF Tardor 2010

EntradaAutor: espaifotografic Data: ds. oct. 30, 2010 9:58 pm

Arriba la tardor i amb ella un dels moments més fotogènics de l'any, per tòpic i recurrent que pugui semblar. Un cop més, des d'EF volem aprofitar l'ocasió per retrobar-nos amb els vells amics, conèixer personalment els nous i de pas fer unes quantes fotos, que mai fa nosa.

Hem decidit programar la sortida pel proper diumenge 7 de novembre. El punt de trobada i des d'on engegarem l'aventura serà l'aparcament de l'entrada de Rupit, a les 8:45-9:00AM.

La idea és fer un recorregut per visitar alguns dels salts d'aigua que hi han per la zona: Saltants del Rodó, Saltant de Sabaters i Salt de Sallent, per exemple. Després, continuaríem la ruta fins tornar a Rupit. Tot plegat, ens tindrà ben ocupats durant el matí.

Ruta pel matí

Cap a migdia, des de Rupit agafarem els cotxes i ens desplaçarem fins a Sant Julià Cabrera per la carretera de Vic a Camprodon (C-153). Pujarem al Santuari de la Mare de Déu de Cabrera, situat en un cingle a gaire be 1.300 metres d'alçada amb unes vistes excepcionals sobre la plana de Vic.

A l'antiga casa dels ermitans hi ha un restaurant, que és precisament on tenim la intenció de dinar. La resta de la tarda la passarem per la zona, gaudint del paisatge i el panorama que es divisa.

Ara necessitem que ens digueu quant abans millor els que us apunteu a venir. Si ens ho podeu dir abans de dimecres, millor. La gent del restaurant necessita fer una mica de previsió per tal d'organitzar-se i així ens ho han demanat.

No badeu doncs, responeu en aquest mateix fil dient "jo vinc, i serem... ". Atenció, necessitem saber els que SÍ vindran, no cal escriure per dir "Jo no puc venir, em sap molt greu...". A nosaltres també ens sabrà molt greu, però hem de comptar les cadires a ocupar, no les buides.

Volem agrair a en QuimDasquens la seva assistència i suggeriments per organitzar aquesta sortida.

Ja ho sabeu doncs:

Sortida EF Tardor 2010
Diumenge 7 de novembre
8:45 a 9:00
Aparcament a l'entrada de Rupit

Us hi esperem!
espaifotografic

Entrades: 844
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 9:21 pm

Re: Per apuntar-se a la sortida

EntradaAutor: espaifotografic Data: dg. oct. 31, 2010 12:11 pm

Confirmen que vindran a la Sortida EF Tardor 2010:
  • gothalo...................................arròs
  • Pep Prats .................................carn
  • Atzu.......................................carn
  • Pep........................................arròs
  • juanlopez4691............................arròs
  • santacklaus...............................carn
  • pere.......................................carn
  • Andreu + amic (2).......................arròs
  • Tru + Bego (2)............................carn i arròs
  • Makokyx + amics (5).....................carn
  • Olga + Santiago (2)......................carn i arròs
  • Tonico....................................arròs
  • jmaymo + Montse (2)
  • Quoniam...................................carn
  • labruixa....................................carn
  • llorenc (només pel matí)
  • QuimDasquens (només pel matí)
  • Albert....................................arròs
  • dsecall....................................carn
  • Senda + pares (3).......................carn
  • ricanyelles + amic (2)..................arròs
Fins ara són 32 apuntats a la sortida, dels quals 30 dinen al restaurant.
espaifotografic

Re: Per apuntar-se a la sortida

EntradaAutor: espaifotografic Data: dg. oct. 31, 2010 7:55 pm

Dimarts a la tarda o màxim dimecres al matí, hauriem de dir el nombre aproximat de comensals que serem a dinar, el restaurant està situat en una cinglera i només es pot arribar a peu, encara que les provisions les pujen en un elevador, però es per això que fan una certa previsió.

Us preguem que ho tingueu en compte i ens ho digueu lo abans posible i per descomptat confiem en el vostre compromís.
espaifotografic

EntradaAutor: espaifotografic Data: dc. nov. 03, 2010 2:06 pm

Com que el restaurant està situat a la cinglera s'ha de pujar el menjar i necessiten tindre una previssió. Ens han dit que els cal saber que menjarem doncs...

El més típic es carn a la brasa o paella d'arròs i ho acompanyarem amb unes amanides. Com veieu no hi ha gaire cosa a triar, o sigui ens ho hauríeu de dir avui mateix si podeu, doncs ens han demanat que truquem demà mateix. Les opcions són:

• Carn a la brasa
  • Paella d'arròs

Això si, recordeu-vos del que demaneu, eh! :D
espaifotografic

Re: MOLT IMPORTANT sortida 7 novembre

EntradaAutor: Porre Data: dj. nov. 04, 2010 11:36 am

Ja sé que em salto les "normes" establertes per EF en no dir res si no podíem venir... però voldria constatar que em sap molt de greu no poder venir i compartir un gran dia amb tota la gran colla que s'ha format...

Quan es va començar a parlar-ne, no em podia comprometre en ferm a causa d'una "efemèries banal" que la meva empresa em demanava que estigués disponible per si fes falta... que ens volia a tots al "peu del canó" el diumenge 7 de novembre... sortosament fa tres dies que sé que no els faré falta per ensenyar el món la visita del PAPA però això no ha fet que al final m'ho pogués fer venir bé per venir a la sortida...

Que us ho passeu molt bé i no feu més de 36 fotografies!!! ;)

PD: Trobo molt irreverent que aneu lluny d'on serà el PAPA :lol: :lol: :lol:
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

EntradaAutor: espaifotografic Data: dj. nov. 04, 2010 12:37 pm

No patiu, els que heu preguntat si podíeu venir esteu tots apuntats. Ara sí que hem de tancar la llista i no admetre més gent per que hem de dir els que som i que volem per dinar. Queden 2 per demanar que volen de dinar.

I ara una última cosa: ens agradaria tenir els telèfons de tots i sinó de tots, dels que figura el nom a la llista (no cal el dels acompanyants). Només és per si no ens trobem al lloc on s'ha quedat o per si algú es despista...

Ens podeu enviar un correu a espaifotografic@gmail.com posant com assumpte Sortida EF tardor 2010.

No esperàvem ser tants, a dinar en som 30, els del restaurant ens diuen que ja no hi cap ningú més i ho sentim molt ...

Moltes gràcies a tots i ens veiem diumenge.

I no us oblideu de del número de mòbil.
espaifotografic

EntradaAutor: espaifotografic Data: ds. nov. 06, 2010 1:28 am

Hem definit el preu del menú amb el restaurant. Seran 20€ per persona. Si us plau, penseu a portar-los per que els recollirem durant el matí, per facilitar el pagament del dinar.

Si necessiteu contactar amb nosaltres, ho podeu fer trucant als mòbils 664137804 (Joan) o 607633138 (Pep)

Gràcies a tots i fins diumenge!
espaifotografic

EntradaAutor: Jasdg Data: dg. nov. 07, 2010 3:32 am

Espero que ho passeu genial, us recordeu dels absents i ens mostreu les vostres millors fotos de l'esdeveniment!
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: dage Data: dl. nov. 08, 2010 11:08 am

Com va anar? Us va respectar la pluja?
Si voleu coneixer més sobre mi: Qui sóc?
El meu bloc: Nature Shots
La meva "fan-page" al facebook
dage

Entrades: 141
Membre des de: dl. juny 23, 2008 6:51 pm
Ubicació: Entre Roses i Figueres (Alt Empordà)

EntradaAutor: QuimDasquens Data: dl. nov. 08, 2010 11:57 am

Ei Dage, no ens va ploure, però la boira ens va acompanyar tot el dia.

Ja és obert tel fil de les fotos http://www.espaifotografic.cat/phpBB3/viewtopic.php?f=85&p=46554#p46553
Salut!
--
Quim Dasquens
http://www.quimdasquens.com
QuimDasquens

Entrades: 585
Membre des de: dc. set. 02, 2009 9:30 pm
Ubicació: Caldes de Montbui

Següent

Torna a: Sortida EF Tardor 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants