Dubtes, consultes i comentaris

Taller fotogràfic dividit en dues sessions: Fotografia 2.0, màrqueting online per fotògrafs i Control del flux de color.

Dubtes, consultes i comentaris

EntradaAutor: espaifotografic Data: dg. nov. 28, 2010 4:38 pm

Tal com varem anunciar, obrim un fil on podreu fer les vostres consultes i comentaris sobre els temes tractats al taller. També volem aprofitar per mostrar les fotos que ens ha enviat en Jordi Deusedes, fetes durant el dinar del taller. Moltes gràcies, Jordi!
Taller de fotografia amb Joan Vendrell, el dinarTaller de fotografia amb Joan Vendrell, el dinarTaller de fotografia amb Joan Vendrell, el dinarTaller de fotografia amb Joan Vendrell, el dinarTaller de fotografia amb Joan Vendrell, el dinarTaller de fotografia amb Joan Vendrell, el dinarTaller de fotografia amb Joan Vendrell, el dinarTaller de fotografia amb Joan Vendrell, el dinarTaller de fotografia amb Joan Vendrell, el dinarTaller de fotografia amb Joan Vendrell, el dinarTaller de fotografia amb Joan Vendrell, el dinar
espaifotografic

Entrades: 844
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 9:21 pm

Re: Dubtes, consultes i comentaris

EntradaAutor: espaifotografic Data: dt. nov. 30, 2010 8:49 pm

Ja us podeu descarregar el pdf que va utilitzar en Joan Vendrell per al taller de màrqueting on-line.

No hi han dubtes ni preguntes? Vinga, que sembla com si no hagués vingut ningú... I érem 23 a dinar!
espaifotografic

Entrades: 844
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 9:21 pm

EntradaAutor: Tonius281 Data: dc. des. 01, 2010 11:13 am

Va ser un taller molt interessant, i il.lustratiu respecte als canvis que els nous medis i eines estan produïnt.
Joan Vendrell va ser molt clar i un gran comunicador.
Felicitats pel taller.....es el segon que faig, i els dos han estan moooolt profitosos.
Tonius281

Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 11, 2010 12:01 pm

EntradaAutor: Porre Data: dc. des. 01, 2010 11:20 pm

Sí,sí... un bon taller per pendre consciència de moltes coses que ens envolten a la xarxa, que convivim diariament amb elles, i que no li treiem tot el partit que ens oferexen totes les eines que tenim a l'abast...

Quan se't posa en evidència tot el que es mou per la xarxa te'n adones del petits que som i de la poca producció fotogràfica que fem cadascún, en relació als numeros globals. Prendre consciència d'això serveix per a no ser tan recelosos de les nostres fotografies per si algú ens les ""roba"" o no... gairebé que et robin una foto, entre tantes, seria un honor i no pas un motiu de queixa, jejeje

Personalment estic en fase de pair tot el que vaig empassar-me i els dubtes vindran d'aquí a un temps quan em decideixi a posar-ho tot en pràctica... però el que sí que vaig fer el diumenge, era intentar subscriure'm a diferets RSS i no me'n vaig sortir... tot arribarà però!!

Agraïr al Joan Vendrell les seves bones maneres per expresar-se i fer-nos entendre-ho tot i, com sempre, a EF per la bona gestió que va mostrant, curs rera curs, i que és el principal actiu per seguir participant en els posteriors...

Fins el proper!!
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

EntradaAutor: llorenz Data: dv. des. 03, 2010 9:42 pm

Hola a tots. El taller va estar molt bé. Nomes donar les gràcies a EF i a Joan vendrell.
Fins la propera.

Llorenç Huguet

PD: El dinar també era collunut

http://llhuguet.com/
llorenz

Entrades: 8
Membre des de: dg. oct. 25, 2009 7:10 pm
Ubicació: banyoles-bcn

Torna a: Taller fotogràfic amb Joan Vendrell, novembre 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants