Sí,sí... un bon taller per pendre consciència de moltes coses que ens envolten a la xarxa, que convivim diariament amb elles, i que no li treiem tot el partit que ens oferexen totes les eines que tenim a l'abast...
Quan se't posa en evidència tot el que es mou per la xarxa te'n adones del petits que som i de la poca producció fotogràfica que fem cadascún, en relació als numeros globals. Prendre consciència d'això serveix per a no ser tan recelosos de les nostres fotografies per si algú ens les ""roba"" o no... gairebé que et robin una foto, entre tantes, seria un honor i no pas un motiu de queixa, jejeje
Personalment estic en fase de pair tot el que vaig empassar-me i els dubtes vindran d'aquí a un temps quan em decideixi a posar-ho tot en pràctica... però el que sí que vaig fer el diumenge, era intentar subscriure'm a diferets RSS i no me'n vaig sortir... tot arribarà però!!
Agraïr al Joan Vendrell les seves bones maneres per expresar-se i fer-nos entendre-ho tot i, com sempre, a EF per la bona gestió que va mostrant, curs rera curs, i que és el principal actiu per seguir participant en els posteriors...
Fins el proper!!