JosepMaria ha escrit:A aquest no hi he pogut anar, compromissos socials/familiars exigien que estigués present, aixi que m'el vaig perdre i segurament també em vaig estalviar moure la cantitat de material que portava el Porre.![]()
![]()
![]()
Això si, amb les imatges del taller, el powerpoint i la fulla de calcul crec que m'en sortiré una mica. Moltes gracies Joan i a tots el que ho heu fet possible.
Josep Maria, portava trastos però no tan exagerats com a la trobada l'il.luminació que vas patir. Més que res perquè tot estava ficat en les les seves caixes...
I si no te'n surts amb el que t'has baixat (Power i Full de càlcul) ja saps on, i com, trobar-me
pitograf ha escrit:Només que algún dels cursetistes s'animi a adaptar una reflex a una vella càmara de plaques ja seria tot un èxit. Ja vam veure que per cap caler es pot fer això.
Espero tornar-vos a veure aviat a tots en algun altre taller.
Suposo que més d'un, com el xevigut, ja haurà remenat "pels puestos" a veure que es pot fer...
Lo de fer més tallers, ja n'aniran sortint, però ara ben aviat, hi ha el del Momeñe que penso que t'agradaria molt pel que vàrem parlar...
Després de tot el que ja s'ha dit, només afegeixo que si algú s'ha quedat amb les ganes d'experimentar més amb aquestes càmeres, o té una imatge pensada que voldria fer... jo m'ofereixo, un cap de setmana preconvingut, a que vingui a Cervera al meu local i ens hi posem... Això si és d'estudi, si és d'exteriors caldria planificar bé el que es vol fer per tal d'optimitzar el màxim el trasllat de l'equip...