Despres del taller

Trobada temàtica de fotografia amb càmera de gran format el dia 5 de febrer.

Re: Despres del taller

EntradaAutor: Porre Data: dt. feb. 08, 2011 12:16 pm

JosepMaria ha escrit:A aquest no hi he pogut anar, compromissos socials/familiars exigien que estigués present, aixi que m'el vaig perdre i segurament també em vaig estalviar moure la cantitat de material que portava el Porre. :lol: :lol: :lol:
Això si, amb les imatges del taller, el powerpoint i la fulla de calcul crec que m'en sortiré una mica. Moltes gracies Joan i a tots el que ho heu fet possible.

Josep Maria, portava trastos però no tan exagerats com a la trobada l'il.luminació que vas patir. Més que res perquè tot estava ficat en les les seves caixes...

I si no te'n surts amb el que t'has baixat (Power i Full de càlcul) ja saps on, i com, trobar-me ;)

pitograf ha escrit:Només que algún dels cursetistes s'animi a adaptar una reflex a una vella càmara de plaques ja seria tot un èxit. Ja vam veure que per cap caler es pot fer això.

Espero tornar-vos a veure aviat a tots en algun altre taller.

Suposo que més d'un, com el xevigut, ja haurà remenat "pels puestos" a veure que es pot fer...

Lo de fer més tallers, ja n'aniran sortint, però ara ben aviat, hi ha el del Momeñe que penso que t'agradaria molt pel que vàrem parlar...

Després de tot el que ja s'ha dit, només afegeixo que si algú s'ha quedat amb les ganes d'experimentar més amb aquestes càmeres, o té una imatge pensada que voldria fer... jo m'ofereixo, un cap de setmana preconvingut, a que vingui a Cervera al meu local i ens hi posem... Això si és d'estudi, si és d'exteriors caldria planificar bé el que es vol fer per tal d'optimitzar el màxim el trasllat de l'equip...
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dt. feb. 08, 2011 12:29 pm

Lo de fer més tallers, ja n'aniran sortint...

Compte, no confonguem les coses. El que varem fer el dissabte passat va ser una trobada temàtica, no un taller.
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: Porre Data: dt. feb. 08, 2011 1:03 pm

juanlopez4691 ha escrit:
Lo de fer més tallers, ja n'aniran sortint...

Compte, no confonguem les coses. El que varem fer el dissabte passat va ser una trobada temàtica, no un taller.

Comptat, comptat!!!

Es parla de taller per inèrcia, penso... el mateix títol del fil ho diu... I si allargues la meva cita veuràs que parlo del Momeñe, que aquest sí que té el format de Taller. ;)
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

EntradaAutor: Antonio Molero Data: dc. feb. 09, 2011 12:14 am

Jasdg ha escrit:He trobat aquestes imatges que mostren, precisament, a un dels companys que va assistir a la trobada de càmera de gran format en plena acció. Va ser a la Festa del Modernisme a la Colònia Guell d'aquest any passat celebrada el cap de setmana del 16 d'octubre. És un simpàtic exemple de la posada en pràctica del que vivim el dissabte. No recordo el nom del company, però m'agradaria convidar-lo a que pugés alguna de les fotos que va fer aquell dia.

(Espero que no et molesti que hagi pujat aquestes fotos, però em semblaven molt il.lustratives)

Molt xules les fotos, a veure si me les pots enviar !!
Per mi no hi ha problema en pujar alguna foto de la Festa del Modernisme, però no sé si aquest fil es el idoni per a fer-ho. Ara les tenen els organitzadors.
Gràcies i torno a felicitar a profes i organitzadors per l'entusiasme i professionalitat.
Antonio Molero
Amic d'EF

Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 6:08 pm
Ubicació: Sant Vicenç dels Horts

EntradaAutor: gothalo Data: dv. feb. 18, 2011 1:07 am

ja se que han passat uns quants dies de la trobada, però finalment he descarregat aquestes fotos del dia del taller. La primera la va fer en Pep fent servir un adaptador per acoplar el cos de la càmera de gran format a una nikon d80.

d80 de gran format

la resta, son imatges de dos dels mestres en plena feina.
el joan esmolant les einesqui la te mes gran?passat o present?
gothalo
Amic d'EF

Entrades: 1311
Membre des de: dj. nov. 20, 2008 12:34 pm
Ubicació: Vilanova del Camí

EntradaAutor: Pep Data: dv. feb. 18, 2011 9:01 am

Ostres, podies haver esperat a que apagués el cigarret :D
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: gothalo Data: dv. feb. 18, 2011 11:42 am

Pep ha escrit:Ostres, podies haver esperat a que apagués el cigarret :D

forma part de la ambientació d'epoca, de quan es podia fumar al puesto de treball :mrgreen:
gothalo
Amic d'EF

Entrades: 1311
Membre des de: dj. nov. 20, 2008 12:34 pm
Ubicació: Vilanova del Camí

Anterior

Torna a: Trobada temàtica càmeres de gran format

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants