Había una vez... El Circ Raluy!

Animals grossos i petits, plantes i floretes, mini, macro i micro, d'esports, astronòmica, documental... Tu mateix!

Había una vez... El Circ Raluy!

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: ds. jul. 23, 2011 2:58 pm

Ocasions fotogràfiques com aquesta es donen de tant en tant i són un regal per qualsevol aficionat: resulta que fa uns dies que el Circ Raluy va arribar a Vilassar de Dalt.

A la colla de Vilassar se'ns va acudir la possibilitat de demanar-los si els podíem visitar amb les càmeres. Varem parlar amb el cap, en Carlos Raluy, que molt amablement va acceptar la nostra proposta, comptant que havíem de ser un grup reduït de fotògrafs (Pep Prats, Trujillo, Mínguez i jo) i amb el nostre compromís de no destorbar la seva feina i respectar si algú no volia ser fotografiat.

Dit i fet, ja hem anat al circ un parell de cops i encara els visitarem al menys un altre vegada per rematar feina. Com a mostra, aquí teniu algunes de les fotos que vaig fer durant la primera visita. Qui és el següent?

Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: Había una vez... El Circ Raluy!

EntradaAutor: Pep Data: ds. jul. 23, 2011 6:09 pm

Aquí van les meves. Només afegir que ens varen acollir amb molta normalitat, la nostra presència va esser el menys invasora possible i el resultat trobo que prou bo, tenint en compte el temps que hi varem estar.

Ah i que m'ho vaig passar de conya, fent les fotos, però sobretot al segon dia veient l'espectacle, val la pena, si podeu aneu-hi...

http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm

EntradaAutor: edSELVA Data: ds. jul. 23, 2011 7:34 pm

Bona feina nois! Deuria ser interessant.
edSELVA
Amic d'EF

Entrades: 688
Membre des de: ds. maig 02, 2009 4:16 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Pep Prats Data: ds. jul. 23, 2011 11:49 pm

Doncs si , ha estat una bona experiència conèixer el Circ Raluy des de dintre i parlar una estona amb la seva gent, ... un dels circs amb més solera de Catalunya i amb una llarga trajectòria internacional.
I amb un espectacle d'alt nivell que ens va deixar ben sorpresos, ... si teniu l'oportunitat no us ho deixeu perdre.

Pep Prats
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: ds. ago. 30, 2008 10:37 pm

EntradaAutor: Senda Data: dg. jul. 24, 2011 9:27 am

Moltes gràcies per compartir-ho amb tots nosaltres.
Unes fotos molt impressionants...
Ara espero veure les del tru.
Senda
Amic d'EF

Entrades: 774
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 3:33 pm
Ubicació: Alcover, d'on res de bo en ve

EntradaAutor: Porre Data: dg. jul. 24, 2011 11:16 am

Molt bona feina i molt bona idea la d'anar a cercar les interioritats d'una "familia" tan peculiar... Jo també he passat per una expeciència molt semblant amb ells arran d'un reportatge que vàrem fer per la tele... tot eren facilitats i bon rotllo, però clar, sembla que davant una càmera de TV, quan parlen bé de tu, tothom s'hi posa bé però gràcies a la vostra experiència s'evidencia que són sincers, honestos i autèntics...
Porre
Amic d'EF

Entrades: 2468
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:45 pm
Ubicació: Cervera (La Segarra)

EntradaAutor: atzu Data: dg. jul. 24, 2011 7:40 pm

Al G+ ja li he dit al Lopes que em semblava una experiència potent, quines fotos més plàstiques i estètiques, felicitats !
atzu
Amic d'EF

Entrades: 2206
Membre des de: dl. març 31, 2008 6:14 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: joan trujillo Data: dg. jul. 24, 2011 8:02 pm

Doncs si, molt bones fotos companys i com diuen la experiencia totalment recomanable, gent molt acollidora i l'espectacle em va sorprendre, me'n alegro d'haver-lo vist! El flickr diu no-se-què de que em faci pro així que penjo directe lo meu. Algunes son retalls sense contemplacions i alguna hdr i n'hi ha una que es un machembrat d'aquells.
123455678910111213141516171819202122232425262728293031
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am

EntradaAutor: edSELVA Data: dg. jul. 24, 2011 8:41 pm

Molt bons reportatges!!!
Felicitats a tots quatre!
edSELVA
Amic d'EF

Entrades: 688
Membre des de: ds. maig 02, 2009 4:16 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Jasdg Data: dl. jul. 25, 2011 10:06 am

Jo els vaig veure fa uns anys a Barcelona, estaven al port. Molt bons, la veritat, amb aquest regustillo a circ antic. He vist, com sempre i afortunadament quatre visions diferents d'un mateix tema. Les quatre amb els seus segells personals. No vull mullar-me i dir que una m'agrada més que una altra perquè faltaria a la veritat, però si vull destacar una fotografia. És un blanc i negre, un contrallum, de Pep Minguez on apareix un pallasso d'esquena baixant del seu carro. M'ha semblat fantàstica!
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

Següent

Torna a: Bèsties, casos i coses

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants