Camprodon

Ensenya'ns aquí les teves fotografies de paisatge, amb arbres o semàfors, natural o urbà... Tot el que abasta la vista!

Camprodon

EntradaAutor: albert4vents Data: dg. jul. 24, 2011 11:27 pm

Avui hem estat per Camprodon i aqueta tarda m'he entretingut a fer algunes fotos del multifotografiat pont intentant buscar algun punt de vista una mica diferent a veure que hos semblen.

12 345
albert4vents
Amic d'EF

Entrades: 264
Membre des de: dl. març 22, 2010 10:06 pm
Ubicació: Vilafant

Re: Camprodon

EntradaAutor: Jasdg Data: dl. jul. 25, 2011 9:45 am

Doncs no sé si serà un punt de vista diferent o no, el cas és que m'agraden molt
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dl. jul. 25, 2011 10:55 am

Un bon exercici, aquest de explorar un motiu tan "gastat" i mirar de trobar-hi nous punts de vista. Hem sembla que has fet molt bona feina.

De la sèrie, m'agrada especialment l'última foto. Hi trobo un vincle visual molt fort entre el roc de primer pla i el pont: el forat de la pedra sembla imitar l'ull del pont. La trobo molt bona.

Només un TRC: les horitzontals i les fugues dels edificis, que amb primers plans tan "massius" semblen caure cap enrere.
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: trunfu Data: dl. jul. 25, 2011 6:40 pm

A mi també m'han agradat molt! També, si n'hagués de triar una, em quedaría la darrera. Em dóna la sensació, en aquesta darrera, com si en Dalí hagués modelat un tros de fang representant el pont. Però això, per triar-ne una... perquè tota la sèrie em sembla magnífica. No et vas mullar els peus? Vigila els constipats... :lol:
salut
http://trunfu.aminus3.com/
A quest god foot care the no bear see be good maybe...
trunfu

Entrades: 829
Membre des de: dc. nov. 12, 2008 8:57 pm
Ubicació: Torrelavit

EntradaAutor: joan trujillo Data: dt. jul. 26, 2011 9:34 am

M'agrada molt el tractament que hi has fet. Sobre les fotos per si mateixes molt bé, les meves preferències son la primera i la darrera crec que es per el espai lliure. Les altres tot i que bé trobo que no acaben de conxavar-se el primer pla i el fons.
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am

EntradaAutor: Pep Data: dt. jul. 26, 2011 10:07 am

M'agrada el punt de vista diferent, d'un lloc prou conegut. El tractament m'agrada, però les veig un pel de res fosquetes.

Com a ubicació la darrera és la qe m'agrada més, però la 4, aquesta textura de la roca de primer terme, la trobo fantàstica.

En tot cas, bona feina Albert
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm

EntradaAutor: Sirius Data: dt. jul. 26, 2011 12:42 pm

Estic d'acord amb el comentari d'en "Lopes". L'us d'un gran angular extrem i en aquesta posició (alçada), fa que el fons llunyà caigui enderrere i la part propera ens cau a sobre. Penso que baixant el punt de vista i sense apurar a l'extrem l'angular pots corregir perfectament aquestes sensacions.

Al marge de lo anterior, m'agraden molt les composicions triades, així com el tractament en BN, son totes elles fotografies amb molta força. Enhorabona! ;)

Salut!
El meu Repte 52

Les meves fotos a FineArt
Sirius

Entrades: 1031
Membre des de: dg. maig 11, 2008 9:44 pm
Ubicació: Empordà- Costa Brava

EntradaAutor: albert4vents Data: dt. jul. 26, 2011 1:49 pm

Primer de tot gràcies a tots pels comentaris .

Respecte al comentari d'en Lopez i d'en Sirius realment cauen tot i que vaig intentar corregir una mica la perspectiva, però estan fentes amb el 8mm de Samyang i vaig mirar de buscar el punt amb menys distorsió pero realment apurant al màxim s'hem fa molt difícil. per altra banda estic content ja que és el meu primer objectiu manual i eren les primeres probes en serio i els resultats són bastant acceptables.

salut.
albert4vents
Amic d'EF

Entrades: 264
Membre des de: dl. març 22, 2010 10:06 pm
Ubicació: Vilafant

Camprodon

EntradaAutor: Edu Crispi Data: dj. jul. 28, 2011 11:28 am

Totalment d'acord amb el Lopess. Molt interessant buscar nous punts de vista a elements "gastats".

La primera es la que mes m'agrada

Edu Crispi
www.ecrispi.blogspot.com
www.ecrispi.net
Edu Crispi
Amic d'EF

Entrades: 305
Membre des de: dg. feb. 15, 2009 7:35 am
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Josep Data: dj. jul. 28, 2011 1:58 pm

Les trobo molt bones Albert, sobretot en el que dius d'un punt de vista diferente. Tot i així, pensó que es podría millorar una mica més la edició en BN. Ho he provat amb la darrera (la que més m'agrada) i pensó que el contrast de algunes zonas millonaria una mica. Bona feina!!!
Josep
Amic d'EF

Entrades: 1451
Membre des de: dj. maig 15, 2008 12:48 am
Ubicació: Donostia

Següent

Torna a: Llocs, indrets i racons

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants