Nou PDF gratuït sobre Street Photo d'en Thomas Leuthard !!!!

Exposicions, cursos, tallers, sortides, llibres i revistes de fotografia, fotògrafs, llocs web... Tot el que no cal perdre's i val la pena tenir en compte.

Nou PDF gratuït sobre Street Photo d'en Thomas Leuthard !!!!

EntradaAutor: moneypenny Data: dl. ago. 29, 2011 9:07 am

Hola a tothom !! Thomas Leuthard , un fotògraf que es dedica a la Street Photo amb el seudònim de 85mm, acaba de publicar el seu segón eBook sobre el tema , i volia compartir-ho amb vosaltres per si algú està interessat !

El primer el va fer amb la intenció d'ajudar a la gent que comença a fer pinitos amb la Street i ajuda a solventar alguns dubtes, a mi em va semblar fantàstic perquè encara no tinc nassos de ficar-me a mig metro d'una persona amb el 23mm. de la X100 que es la que vull fer servir per street, i ara el segón l'acaba de publicar i encara no he pogut fer una ullada, però segur que estarà de conya .

Ell ho fa de manera gratuita i segons explica perquè no ho necessita i només vol ajudar a la gent que comença, i demana que feu sharing perquè corri per tot el mon.
Estic segura de que a més d'un li pot interessar, en aquest link teniu els dos eBooks, Salutacions a tots!!

http://book.85mm.ch/

Recomeno Google+ amb el tema de fotografia , jo estic flipant amb la bona feina de tants i tants fotògrafs que son allà , si algú vol una invitació que me la demani .
moneypenny

Entrades: 124
Membre des de: dc. abr. 09, 2008 11:23 am
Ubicació: Vilassar de Dalt (BARCELONA)

Re: Nou PDF gratuït sobre Street Photo d'en Thomas Leuthard !!!!

EntradaAutor: miquelsc Data: dl. ago. 29, 2011 10:33 am

Gràcies per l'enllaç monypenny.
El descarrego i el miraré.

No tinguis por de fer fotos amb un 23 de la X100. Normalment utilitzo un 28 o un 50 amb una réflex APS i fins ara estic viu. Només una persona, un pintor de carrer, em va rondinar perque li havia fet una foto. Li vaig ensenyar i no me la va fer esborrar.

Salut!
miquelsc

Entrades: 276
Membre des de: dj. maig 15, 2008 12:25 am
Ubicació: Sitges

EntradaAutor: moneypenny Data: dl. ago. 29, 2011 10:54 am

Gràcies! Em trobo millor quan porto la Mark II amb el 24-105 o el 50 mm. perquè em deixa distància, però tinc els trapecis destrossats del 100-400mm i paso de portar pes a diari, ara practico amb la Fuji expressament per acostumar-me a apropar-me i no portar pes, però estic en una fase primària encara , jejejeje, si, ja se que normalment no diuen rés i tinc arguments preparats per si algú diu algo, però encara em costa una mica, en aquests PDF's ho explica perfectament com actuar, i ho se, he llegit molt sobre el tema ... En definitiva : NO FEAR i respecte total amb les fotos de persones al carrer! Ho aconseguiré! Jeje
moneypenny

Entrades: 124
Membre des de: dc. abr. 09, 2008 11:23 am
Ubicació: Vilassar de Dalt (BARCELONA)

EntradaAutor: angel c Data: dl. ago. 29, 2011 11:42 am

Moltes gracies per l'enllaç Moneypenny , entre els 2 llibres son casi 200 pagines per llegir i mirar .
Li donaré un cop d'ull , cada dia estic mes " pillat " per la street photo !
angel c

Entrades: 269
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 9:54 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: gothalo Data: dt. ago. 30, 2011 5:52 pm

moltes gracies. coneixia el primer (going candid) pero no pas aquest seón llibre. gracies per el enllaç
gothalo
Amic d'EF

Entrades: 1311
Membre des de: dj. nov. 20, 2008 12:34 pm
Ubicació: Vilanova del Camí

EntradaAutor: jmo Data: dc. ago. 31, 2011 8:20 am

Gràcies!! Molt interessant.
jmo

Entrades: 6
Membre des de: dc. ago. 03, 2011 7:54 am

Torna a: Jo recomano, tu recomanes...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants