Hola a tothom !! Thomas Leuthard , un fotògraf que es dedica a la Street Photo amb el seudònim de 85mm, acaba de publicar el seu segón eBook sobre el tema , i volia compartir-ho amb vosaltres per si algú està interessat !
El primer el va fer amb la intenció d'ajudar a la gent que comença a fer pinitos amb la Street i ajuda a solventar alguns dubtes, a mi em va semblar fantàstic perquè encara no tinc nassos de ficar-me a mig metro d'una persona amb el 23mm. de la X100 que es la que vull fer servir per street, i ara el segón l'acaba de publicar i encara no he pogut fer una ullada, però segur que estarà de conya .
Ell ho fa de manera gratuita i segons explica perquè no ho necessita i només vol ajudar a la gent que comença, i demana que feu sharing perquè corri per tot el mon.
Estic segura de que a més d'un li pot interessar, en aquest link teniu els dos eBooks, Salutacions a tots!!
http://book.85mm.ch/
Recomeno Google+ amb el tema de fotografia , jo estic flipant amb la bona feina de tants i tants fotògrafs que son allà , si algú vol una invitació que me la demani .