Bona nit a totom i moltes gracies per haver votat l' imatge del blauet, estic molt content, doblement content, he de reconeixer que vaig estar a punt de llençar aquesta imatge i alguna mes a la paperera de reciclatge.
L' imatge es el resultat de un error que no haviem planificat en el montage per aconseguir les fotos. Una diferencia molt gran de temperatura entre la matinada , i quan va sortir el sol, va crear una condensacio d' humitat molt gran a "la caixa negra", fent que s' enteles el vidre de la peixera, crean aquest efecte flou i fent l' imatge amb aquest aspecte, que sembla haver estat conseguit en el processat,. D' aqui tambe el titol, en referencia al flou que aconseguia el fotograf hamilton, quan fotografiaba noies adolescents nuas als anys setenta-vuitanta, i que intentaban imitar molts dels que estudiaban fotografia en aquella epoca, posan vaselina als filtres protectos i que clar no ens em sortiam.
De nou gracies a tots, ara he passat de casi tirarla a estimarla.
Salut i força
pd, un parell d' imatges per entendre-ho millor una de la caixa negra i un altre sense tel