aplicacions

Tot el que vulguis dir o preguntar sobre càmeres, equips, accessoris i tota mena d'estris fotogràfics.

aplicacions

EntradaAutor: isaac Data: ds. des. 17, 2011 12:36 pm

Bon dia a tothom!
Aviam, he adquirit un nou telèfon d'aquests tàctils i moderns i estic descobrint l'inacabable món de les aplicacions. Evidentment he anat directament a les aplicacions fotogràfiques, però me n'he trobat una infinitat. Me'n podeu aconsellar algunes? he remenat una mica, però si tinc alguna referència potser m'estalvio molt de temps. ;)
salut!
isaac
Amic d'EF

Entrades: 864
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 7:39 pm
Ubicació: Badalona

Re: aplicacions

EntradaAutor: gothalo Data: ds. des. 17, 2011 1:45 pm

benvingut al mon dels smartphones. una pregunta fas servir una blackberry, un iphone, un android? com que cadascun va per el seu compte, podrem afinar una mica més les aplicacions.

per android el lopez va escriure un post no fa gaire amb un parell de exemples. Per aquest sistema hi ha el Camera 360 que es la típica aplicació de fer fotos i aplicar-li efectes. També tens DoF calculator, per calcular hiperfocals i similars, tot i que aquesta funcionalitat la tens també a la aplicació phototools que recomana el lopez al post.

també tinc instal·lat photo studio buddy, en la versió little, que ens permet dibuixar esquemes de llums per quan treballem al estudi.
gothalo
Amic d'EF

Entrades: 1311
Membre des de: dj. nov. 20, 2008 12:34 pm
Ubicació: Vilanova del Camí

EntradaAutor: Pep Data: ds. des. 17, 2011 1:51 pm

Primer hauries de dir si es Android o Iphone, hi han moltes aplicacions que son per les dues plataformes i altres que no.

Jo et puc aconsellar la Hipstamatic, que és la que faig servir més, una altre que està molt de moda es la Instagram. Però segur que n'hi ha que no conec i que estan de conya. Segur que trobaràs moltes webs on diuen quines son millors o mes baixades i amb força detalls. N'hi ha de tot el que vulguis, de fer efectes, de fer càlculs de profunditat de camp o de bases de dades de reveladors i pel.licules...

Potser podries posar al google: Top, app, fotografia i te'n sortiran un grapat.

Ja ens ensenyaràs el resultat.
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: isaac Data: ds. des. 17, 2011 7:53 pm

tinc android. vaig a fer un cop d'ull a tot això. gràcies!
isaac
Amic d'EF

Entrades: 864
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 7:39 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: gothalo Data: dl. des. 19, 2011 1:53 pm

avui a xataka photo han publicat un article sobre aplicacions fotogràfiques per android.

http://www.xatakafoto.com/guias/las-apl ... s-del-2011
gothalo
Amic d'EF

Entrades: 1311
Membre des de: dj. nov. 20, 2008 12:34 pm
Ubicació: Vilanova del Camí

Torna a: Equips, aparells, trastos i joguines

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants