El vol de la "Baronessa Groga",...

Exposicions, cursos, tallers, sortides, llibres i revistes de fotografia, fotògrafs, llocs web... Tot el que no cal perdre's i val la pena tenir en compte.

Re: El vol de la "Baronessa Groga",...

EntradaAutor: EnricM Data: dg. feb. 19, 2012 12:56 pm

Si Porre, cercava estètica de laboratori i... no se si he reeixit prou bé, encara em falta trobar un punt més per que m'acabi d'agradar, de totes maneres em complau que us agradi com a mínim una :lol: i la de la despedida volia fer un invent solaritzat de 5 de la tarda pero..... :oops: n'he d'aprendre un xic més!
EnricM
Amic d'EF

Entrades: 287
Membre des de: dt. feb. 01, 2011 10:18 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Jasdg Data: dg. feb. 19, 2012 3:37 pm

Us informo que la Baronessa Groga ja està descansant al Baix Llobregat. Ha estat un viatge curt, però intens. En aquests dies, potser setmanes, ja que només hem aconseguit autoritzacions per poder volar en cap de setmana, ja que els dies laborables els dediquen a vols comercials, es dedicarà a recórrer algun dels llocs emblemàtics de la comarca per després poder ensenyar les seves aventures. Fins aviat, Baronessa!!
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3514
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: Bicimann Data: dl. feb. 20, 2012 10:35 am

Dona gust veure com la Baronessa segueix el seu viatge i deixa petxada fotografica en cada parada del seu itinerari. L'interpretació individual de la documentació fotogràfica fa interessant el projecte.
Markus
R.e.f.l.e.x.e.s., En tàndem pels canals de reg, Altres mirades
Faig fotografía simple amb poca postproducció.
Bicimann
Amic d'EF

Entrades: 1667
Membre des de: ds. set. 27, 2008 11:34 am
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Jasdg Data: dl. març 05, 2012 10:10 am

Aquest és un missatge tranquil·litzador per si estàveu preocupats per la Baronsesa. Ella està molt bé, ara descansant perquè ahir va ser una jornada esgotadora.

Vam començar el dia descobrint Montserrat des del Pont del Diable de Martorell, després vam sobrevolar els voltants de la Colònia Güell, ja que no vam obtenir el permís per sobrevolar la Cripta. A continuació i sempre seguint el marge del riu que dóna nom a la nostra comarca, vam haver de esquivar alguns avions que no paraven d'aterrar a l'aeroport del Prat fins que arribem a la desembocadura del riu, zona protegida del Delta. Sobrevolem una curiosa construcció anomenada la Caserna dels Carabinieros. Ja cansats vam decidir tornar cap al Parc Agrari del Baix Llobregat buscant un punt alt per poder visualitzar les dues bandes del riu. Llàstima que ahir el dia era força boirós però ella em assegura que va gaudir moltíssim del vol. Jo també.

Ara em toca a mi recopilar les imatges que vam fer durant els seus vols i quant pugui us les ensenyo.
Ja m'ha dit que durant la setmana es prepararà per seguir el seu viatge, aquest cop cap a Vic!
Jasdg
Amic d'EF

EntradaAutor: Jasdg Data: ds. març 10, 2012 4:18 am

Bé! Sembla que no heu estat molt preocupats per les peripècies de la Baronessa ... en fi, aquí, per fi teniu les seves aventures ... (ahh si arribo tard a la Calçotada és que m'he adormit!) :roll:

La Baronessa al Pont del Diable, MartorellLa Baronessa a la Colonia Guell, Santa coloma de CervellóLa Baronessa a la Caserna dels Carabiners, Delta del LlobregatLa Baronessa al Baix Llobregat, Sant Feliu de Llobregat

http://youtu.be/Eo8a_nAg5WQ

Jasdg
Amic d'EF

EntradaAutor: Jasdg Data: dl. març 12, 2012 12:35 am

M'alegra no saber que esteu preocupats per la Baronessa! :mrgreen:
Jasdg
Amic d'EF

EntradaAutor: Bicimann Data: dl. març 12, 2012 11:17 am

Jasdg ha escrit:M'alegra no saber que esteu preocupats per la Baronessa! :mrgreen:

No et preocupis, José-Ángel, es l'efecte "costum". Ens acostumem i de passada ens inmunitzem. El resultat es que no respon ningú. El que més em preocupa però es el Des. Crec que el vaig veure de mà d'una Barbie i abraçat a una Braatz, anant de marxa en la zona Hermética de Sabadell. ;) :lol:
Markus
R.e.f.l.e.x.e.s., En tàndem pels canals de reg, Altres mirades
Faig fotografía simple amb poca postproducció.
Bicimann
Amic d'EF

Entrades: 1667
Membre des de: ds. set. 27, 2008 11:34 am
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: isaac Data: dl. març 12, 2012 12:23 pm

quan a la calçotada em vareu informar d'aquesta aventura, vaig pensar que seria una jugada molt original, però ha superat qualsevol expectativa i amb escreix.
només volia felicitar-vos a tots!
isaac
Amic d'EF

Entrades: 864
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 7:39 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dl. març 12, 2012 12:25 pm

Em temo que ha passat algun problema amb les galeries EF i les imatges que hi havies penjat no es veuen, Jasdg.
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: Jasdg Data: dt. març 13, 2012 1:23 pm

juanlopez4691 ha escrit:Em temo que ha passat algun problema amb les galeries EF i les imatges que hi havies penjat no es veuen, Jasdg.

Ok! Quan pugui les tornaré a pujar! Més que res per deixar constància!
Jasdg
Amic d'EF

AnteriorSegüent

Torna a: Jo recomano, tu recomanes...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants