Em recomaneu un trípode?

Tot el que vulguis dir o preguntar sobre càmeres, equips, accessoris i tota mena d'estris fotogràfics.

Em recomaneu un trípode?

EntradaAutor: hfotos Data: dj. març 01, 2012 7:04 pm

Bon dia a tots!!!

Necessito un trípode per fer fotografia des de dalt. És per fer fotografia de productes, i alguns són una mica difícils de col·locar i s'haurien de fotografiar des de dalt, just amb la càmera a sobre. Però no trobo gaires trípodes que ho permetin. He sentit que hi ha uns que permeten posar la càmera abaix.

Em podeu ajudar?

Amb tècniques, trípodes, i el que se us acudeixi.

Mooooltes gràcies!!! :D
hfotos

Entrades: 34
Membre des de: dc. set. 15, 2010 11:42 pm

Re: Em recomaneu un trípode?

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dj. març 01, 2012 7:33 pm

Alguns trípodes actuals permeten posar la barra central (amb capçal i tot) horitzontal, paral·lela al pla de terra. Per exemple, Manfrotto té models que ho permeten, amb un moviment molt senzill.

Imatge
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: Pep Data: dj. març 01, 2012 8:02 pm

Al web de Disefoto, el patrocinador del concurs mensual, tenen varies marques de tripodes.

Hi ha Giottos entre elles. Aquí pots veure'n alguns models.
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: Joan Mas Data: ds. març 24, 2012 10:53 pm

Que tal?
Crec que primer seria millor quina quantitat t'hi penses gastar, per això es molt relatiu. Per cent i pico poc mes, tens un bon trípode. De quina alçada i quant de pes ha d'aguantar?
El milloret que hi ha en relació qualitat preu, son els Manfrotto, però no son els únics i dins de la marca i ha moltes diferencies de preus i models.
Joan Mas

Entrades: 17
Membre des de: ds. març 24, 2012 10:35 pm
Ubicació: Llagostera

EntradaAutor: hfotos Data: dl. març 26, 2012 12:05 pm

Moltes gràcies a tots pel vostre ajut!!!

Això de la barra central no ho havia vist!

Per diners jo crec que fins a 200 tiraria. No vull gastar poc i després acabar-te penedint.

Tindré en compte el pes i l'alçada, també, tot i que aquesta última, com que és per laboratori ja tinc també allà altres trípodes.

No és per fer aquest tipus de fotografia cada dia, però quan l'he de fer ens tornem bojos.

Miraré les opcions que em doneu.

Moltíssimes gràcies!!!
hfotos

Entrades: 34
Membre des de: dc. set. 15, 2010 11:42 pm

EntradaAutor: jordiv Data: dl. març 26, 2012 3:30 pm

Caldria saber també quan pesa el teu equip, per tal que tan el trípode com la ròtula siguin capaços d'aguantar-ne el pes. també si preveus utilitzar-lo fora d'estudi o no, etc...

Jo em vaig comprar fa poc la combinació de trípode 055XPROB i ròtula 808RC4, que permet posar la columna en vertical, horitzontal, invertida, obrir les potes totalment... Això sí, el preu puja una mica per sobre els 200 euros, cap als 300, tot i que vaig aprofitar una oferta que hi havia de 270 (sempre IVA inclòs).

La mateixa combinació amb la ròtula 804RC2 la pots trobar per 204, i amb el trípode 190XPROB per 226.

No sé si es poden posar enllaços a botigues d'internet, si de cas et passo per privat l'enllaç d'una que sempre té molt bones ofertes en kits de trípode i ròtula (avís, no hi tinc cap comissió! :D )

PS. Si el cuides, un trípode és de les coses que pot durar tota la vida; per això crec que no fa mal deixar-s'hi diners i no escatimar-hi, al contrari d'altres coses que no val la pena gastar-se més del què toca.
Jordi
El web... eternament en construcció.
jordiv

Entrades: 181
Membre des de: dv. març 02, 2012 4:31 pm
Ubicació: Sabadell

Torna a: Equips, aparells, trastos i joguines

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants