L'Oriol

Si et tira el retrat, les fotos de gent posant o fent, el reportatge social... Aquest és la teva secció!

Re: L'Oriol

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: dt. nov. 25, 2008 11:49 am

Aquesta sí que m'agrada! El tractament aquest ressalta els volums d'una manera espectacular. Evidentment l'efecte general no és natural, però el trobo molt atractiu en aquest cas.

De torracollonisme que el focus sembla un pel per darrera dels ulls es veu al coll del jersei i la orella, podries desplaçar-lo desenfocant un pel aquestes zones.

Ens varem adonar després que el Tokina 80-400 que feiem servir (les fotos de l'Oriol les va fer el Pep mentre esperàvem per fer una sessió per una web que hem de fer) deu tenir el focus lleugerament desplaçat cap enrere (backfocus).
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: tere Data: dt. nov. 25, 2008 11:51 am

Comparant-la amb la primera, en aquesta segona hi trobo uns tons de pells mes naturals.
El Tru te raó, el anar-se'n l'enfoc cap al darrera, les galtes aparèixen sense textura, en principi pensava que les havies retocat, però amb el comentari del tru entenc que potser es per culpa de l'enfoc.
tere
Amic d'EF

Entrades: 805
Membre des de: dv. març 28, 2008 10:12 pm
Ubicació: Les Borges del Camp

EntradaAutor: JUANMAFC Data: dt. nov. 25, 2008 1:08 pm

torracollonisme, TRC, jo ara lo pillo....

donç per lo mateix (TRC) jo veig el llavis massa perfilats, els veig raros. el nen guapissim.
JUANMAFC

Entrades: 34
Membre des de: dv. maig 09, 2008 10:11 pm
Ubicació: mollet del valles

EntradaAutor: Emilio-BCN Data: dt. nov. 25, 2008 7:34 pm

Algo a medias entre las dos versiones seria lo suyo, aunque he de reconocer que los volumenes de la segunda me atraen especialmente.

Saludos
Emilio-BCN

Entrades: 708
Membre des de: dt. set. 23, 2008 4:05 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles

EntradaAutor: Josep Data: dt. nov. 25, 2008 7:55 pm

A mí aquesta segona m'agrada molt més. Aquesta especie de draganitzat li escau força bé i li dona força! felicitats. Els TRC ja els han dit.
Josep
Amic d'EF

Entrades: 1451
Membre des de: dj. maig 15, 2008 12:48 am
Ubicació: Donostia

EntradaAutor: Pep Data: dt. nov. 25, 2008 7:56 pm

De fet es que els dos tractaments no s'assemblen res l'un del altra. Volia provar aquella tècnica que va explicar un cop la Monneypenny i ho vaig provar amb aquesta foto. Vaig veure que al final no tenia res a veure però vaja, l'efecte m'hi agrada molt
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: xisko Data: dt. nov. 25, 2008 10:09 pm

Jo també estic amb en tru, crec que la segona és molt millor. L'efecte que as fet quasi ni es nota. Suposo que després de la sessió fotogràfica deuríeu donar un premi al nen no ??? jajajaj
xisko

Entrades: 145
Membre des de: dl. maig 12, 2008 9:32 am

Anterior

Torna a: Gent, persones i personatges

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants